ΤΟ ΕΞ ΑΚΡΑΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΕΙΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΕΚ ΤΗΣ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ π. ΣΤΥΛΙΑΝΟΥ ΚΑΡΠΑΘΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΜΒΟΛΙΩΝ ΣΤΗΛΙΤΕΥΕΤΑΙ ΒΑΣΕΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΙΡΕΤΙΚΟ, ΒΛΑΣΦΗΜΟ ΚΑΙ ΑΝΤΟΡΘΟΔΟΞΟ ΦΡΟΝΗΜΑ, ΟΤΙ ΔΗΘΕΝ ΤΟ ΕΜΒΡΥΟ ΕΜΨΥΧΟΥΤΑΙ ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΕΛΕΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ 40ην ΗΜΕΡΑΝ ΑΠΟ ΤΗΣ ΣΥΛΛΗΨΕΩΣ
1. Ἐπὶ τῆς παραγωγῆς τοῦ ἐμβολίου:
α. Εἶναι προφανές, ὅτι τίθεται
μεῖζον βιοηθικὸ ζήτημα, ἐφ’ ὅσον τὸ προσδοκώμενο ἀποτέλεσμα τοῦ
ἐμβολίου καὶ κάθε ἐμβολίου, μὲ τεχνολογία, ποῦ στηρίζεται στὴν κυτταρικὴ
σειρὰ HEK 293, ἢ σὲ ἄλλες ἀνθρώπινες κυτταροσειρές, (π.χ. Ἱ-38 καὶ
MRC-5) ἔχει ὡς προϋπόθεση τὴν ἄμβλωση. Ὁμοίως, τὸ ἴδιο ζήτημα προκύπτει
καὶ στὴν περίπτωση χρήσης ἐμβρύων, μετὰ ἀπὸ ἐξωσωματικὴ γονιμοποίηση, τὰ
ὁποία βρίσκονται ὑπὸ ἐργαστηριακὲς καὶ ὄχι ἐνδομητρικὲς συνθῆκες, εἴτε
ὡς ὁλοδύναμα, εἴτε ὡς πολυδύναμα.
Ἀπὸ τὴ στιγμή, κατὰ τὴν ὁποία
συμβαίνουν τὰ παραπάνω, ἡ ἴδια ἡ ἀξία τῆς ἀνθρώπινης ζωῆς ἐξουθενώνεται,
στὰ ἄδυτα τῶν ἐργαστηρίων, καὶ οἱ βιολογικές μας παρακαταθῆκες, ὅπως ὁ
Δημιουργὸς τὶς ὤρισε, γίνονται ἀντικείμενο ἄθεσμων καὶ ἀνήθικων χρήσεων,
ἀπὸ τὶς διαβρωμένες συνειδήσεις τῶν βιοϊατρικῶν ἐπαγγελματιῶν. Ἠθικοὶ
καὶ φυσικοὶ δράστες εἶναι πράγματι, αὐτοί, ποῦ ‘’ψοφᾶνε’’ γιὰ πρεμιέρες
καὶ ‘’λένε, ὅτι ἐδῶ θυμίζει θειάφι, ὅταν ὅλοι οἱ ἄλλοι φράζουν τὴ μύτη
τους’’[13].
Μοναδικὴ ἐλπίδα στὴν ἀνάλγητη αὐτὴ συμπεριφορὰ τοῦ
ἀνθρώπου κατὰ τοῦ συνανθρώπου του, εἶναι η πίστη τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία
ἀναγνωρίζει καὶ σέβεται τὸν ἄνθρωπον ὡς εἰκόνα Θεοῦ, ἀπὸ τὴν ἱστορικὴ
στιγμὴ τῆς συλλήψεώς του.
β. Ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ
διὰ τεσσάρων Ἁγίων Οἰκουμενικῶν Συνόδων (Γ’,Δ’, Ε’ καὶ Στ’), ἀναγνωρίζει
τὸν ἄνθρωπον ὡς τέλειον ἐξ ἄκρας συλλήψεως. Ἄλλωστε ἡ γενετικὴ
ταυτότητα τοῦ πρώτου κυττάρου, τοῦ ζυγωτοῦ, εἶναι ἡ ἴδια μὲ αὐτὴ διὰ τῆς
ὁποίας ἀναγνωρίζεται ἡ ταυτότητα τοῦ συγκεκριμένου ἀνθρώπου καὶ μετὰ
τὸν βιολογικὸ θάνατον.
Ὁ Κύριος, ὡς ὁ πρὸ αἰώνων Ἀρχέτυπός της
δημιουργίας τοῦ ἀνθρώπου, σαρκώθηκε στὴν Θεοδόχο Μήτρα τῆς Ὑπεραγίας
Θεοτόκου, καὶ ὑποστατικὰ ἐξ ἄκρας συλλήψεως ἤνωσε τὸν ἐκ τῆς Παρθένου
Μαρίας ‘’ληφθέντα ναόν’’ μὲ τὴν θεία Φύση, ἀτρέπτως ἀσυγχύτως καὶ
ἀδιαιρέτως.
Ὡς ἐκ τούτου ὁποιαδήποτε παρέκκλιση ἀπὸ τὴν
καταστατικὴ αὐτὴ ἀρχὴ τῆς πίστεώς μας, προσβάλλει τὴν θεία Δημιουργία
καὶ κατὰ συνέπεια βρίσκεται, ἀπολύτως, ἔξω ἀπὸ τὸ δόγμα καὶ τὸ ἦθος τῆς
Ἐκκλησίας.
......
Επί του θεματος της δηθεν πτωσεως της εαρινης ισημεριας, επί της οποίας στηριζεται, ως επί σαθρου θεμελίου το ολον οικοδόμημα του νεοημερολογιτικου Οικουμενισμου του 1920 - 1924 καί εξης, εχει ασχοληθει επί ετη καί εχει γραψει πολλες καί αξιόλογες καί πρωτοτυπες, θα ελεγα, μελετες, ο Σεβ/τος Λαρισης Αμφιλόχιος, το οποίον παρακαλουμε να μας τις παραχωρηση πρός δημοσιευσιν, διοτι ειναι πολύ επίκαιρες, τωρα μαλιστα πού η Νεοημερολογιτικη Εκκλησία απεφασισε να αποδεχθει, την απόφασιν του Καίσαρος να εορταση εφετος τό Πάσχα, κατα το Μεγα Σαββατον, ημεραν κατα την οποίαν συμπίπτει καί τό Νομικόν Φασκα (δηλαδη το Εβραικον Πάσχα), εις τά πλαίσια πάντως του επιδιωκομενου συνεορτασμου του χριστιανικου Πάσχα μετα των Παπικων καί των Εβραιων, οπερ σημαίνει καταλυσιν των ορων πού εθεσπισαν οι Πατερες της Α Οικουμενικης Συνόδου περί του εορτασμου του Πάσχα, καί κατ επέκτασιν συνιστα αρνησιν του ενός ορου του Συμβολου της Πίστεως μας, ητοι του ορου "καί ανασταντα τη τριτη ημερα κατα τας Γραφας"...
ReplyDelete