ΑΠΑΛΛΑΞΤΙΚΟΝ ΒΟΥΛΕΥΜΑ
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΘΗΣΑΥΡΙΣΜΑΤΑ
Ἐκδίδεται εις νέαν σειράν
υπό του Μητροπολίτου Μεσογαίας, Λαυρεωτικής και Αχαρνών Κηρύκου, Προέδρου της
Ι.Σ. της απανταχού Γνησίας Ορθοδόξου Ἐκκλησίας, εις τά πλαίσια της Γνησίας
Ὀρθοδόξου Ἱεραποστολῆς, Φιλανθρωπίας και Ἀντιαιρετικοῦ Αγῶνος τοῦ
«ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΘΕΟΜΗΤΟΡΙΚΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΑΤΟΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ
ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ» καί τοῦ παρ' αυτῶ λειτουργούντος "ἹΕΡΟΥ
ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΥ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΩΝ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ,
ΑΘΗΝΙΩΤΙΣΣΗΣ ΚΑΙ ΣΟΥΜΕΛΑ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΡΑΦΑΗΛ ΚΑΙ ΝΕΟΜΑΡΤΥΡΩΝ". Διανέμεται ευλογίας χἀριν και συντηρείται δι αὐτοπροαιρέτων εισφορων. Διεύθυνσις: Ἀνδρ.
Συγγροῦ 55-57 περιοχή Πλάτωνος Ἀχαρνῶν. Τηλ. 6977290326
|
ΝΕΑ ΣΕΙΡΑ,
ΑΡΙΘΜ. ΦΥΛΛΟΥ 720 – ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2016
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 54/76 ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΟΝ ΒΟΥΛΕΥΜΑ ΤΟΥ ΠΛΗΜ/ΚΕΙΟΥ
ΠΕΙΡΑΙΩΣ.
«.... Ὅποιος
παρακολουθεῖ τά πράγματα καί συνειδητοποιεῖ τί γίνεται, διαπιστώνει ὅτι ὄχι
μόνον ὁ Χριστόδουλος, ἀλλά μία ὁλόκληρη οἰκουμενιστική «Σύναξις τῶν
Προκαθημένων τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου», ἠσχολήθη μέ ἡμᾶς.
Ἰδού τί
ἀπεφάσισαν οἱ οἰκουμενισταί «Προκαθήμενοι τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου» καί τί
διεμήνυσαν εἰς ὅλον τόν κόσμον, τά Χριστούγεννα τοῦ 2000, εἰς τήν Νίκαιαν τῆς
Βιθυνίας, ὅπου παρών ἦτο καί ὁ Χριστόδουλος καί ἴσως καί εἰσηγητής τῆς σχετικῆς
διατυπώσεως.
Εἰς τήν
παράγραφον 10 τοῦ Μηνύματός των γράφουν οἱ οἰκουμενισταί Προκαθήμενοι: «Ἐξ’
ἴσου ἀπαράδεκτος καί καταδικαστέα δέον νά θεωρηθῆ πᾶσα διάσπασις τῆς ἑνότητος
τῆς Ἐκκλησίας ἐπί προφάσει τηρήσεως ἐθίμων καί παραδόσεων, ἤ δῆθεν προασπίσεως
τῆς γνησίας Ὀρθοδοξίας. Ὡς μαρτυρεῖ ἡ ὅλη ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἡ
διαφορά περί τά ἔθιμα οὐδόλως ἐμποδίζει τήν εὐχαριστιακήν κοινωνίαν τῶν
Ὀρθοδόξων Ἐκκλησιῶν, ἐνῶ ἡ τήρησις τῆς γνησίας Ὀρθοδόξου Πίστεως διασφαλίζεται
διά τοῦ συνοδικοῦ συστήματος, τό ὁποῖον ἀνέκαθεν ἐν τῆ Ἐκκλησία ἀπετέλει τόν
ἔσχατον κριτήν περί θεμάτων πίστεως».
Εἰς τήν
συνέχειαν ὅταν ὁ κ. Χριστόδουλος ἐπέστρεψεν εἰς Ἑλλάδα καί ἐνημέρωσε τούς
Ἱερεῖς του διά τήν πορείαν τοῦ διαλόγου μετά τῶν παλαιοημερολογιτῶν «διά τήν
ἔνταξίν των εἰς τήν Ἐκκλησίαν», ἐρωτηθείς ὑπό τῶν Κληρικῶν του «εἰς ποῖον
σημεῖον εὑρίσκεται ὁ διάλογος μέ τούς παλαιοημερολογίτας» ἀπήντησε: «Μέ τούς
Φλωρινικούς ἔχουμε φθάσει σέ ἕνα καλό σημεῖο ..., μέ τούς Ματθαιϊκούς φέρνουν
ἐμπόδια ὁ Κήρυκος καί ὁ Γκουτζίδης, ἀλλά ἐλπίζομεν ὅτι θά ξεπεραστοῦν...».
Όλίγον
ἀργότερον, ὁ κ. Χριστόδουλος βλέπων πόσον δύσκολον ἦτο αὐτό, τό ὁποῖον
ἐπεδίωκε, ἤτοι «ἡ πλήρης ἔνταξις τῶν παλαιοημερολογιτῶν», ἤλλαξε γνώμην. Ἐνῶ
εἰς τήν διατριβήν του κατηγορεῖ καί τήν χειροτονίαν τοῦ Ἀκακίου καί τήν
χειροθεσίαν τοῦ 1971 ὡς ὑπερορίως καί παρανόμως γενομένας, διότι οἱ
παλαιοημερολογῖται ὤφειλον νά θέσουν τό πρόβλημά των εἰς τήν Μητέρα των
Ἐκκλησίαν, δηλαδή τήν νεοημερολογιτικήν Ἐκκλησίαν τῆς Ἑλλάδος, καί νά μή κάμουν
τό «λάθος» νά μεταβοῦν εἰς Ἀμερικήν, τώρα (γύρω στό 2003) ἤλλαξε γνώμην καί
δηλώνει εὐκαίρως ἀκαίρως, ὅτι «αἱ χειροτονίαι τῶν Παλαιοημερολογιτῶν, αἱ ὁποῖαι
προέρχονται ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς εἶναι ἀναγνωριστέαι, «ἀρκεῖ οἱ
παλαιοημερολογῖτες νά δεχθοῦν τήν ἔνταξίν των εἰς τήν Ἐκκλησίαν».
Ταῦτα
ἐγράφησαν κατά καιρούς εἰς τάς Ἐφημερίδας, ἀναφέρω ὅμως καί μίαν ακόμη
μαρτυρίαν, ἀπό τήν ὁποίαν βεβαιώνεται, ὅτι ὁ Χριστόδουλος μετ’ ἐπιμονῆς
ἠσχολεῖτο μέ τούς παλαιοημερολογίτας καί ἐπεδίωκε τήν ὑπαγωγήν των εἰς τόν
Νεοημερολογιτισμόν.
Γράφει τό
Φλωρινικό περιοδικό «ΠΟΙΜΕΝΙΚΟΣ ΑΥΛΟΣ»: «Διά τήν ἱστορίαν ἀναφέρομεν καί τό
ἑξῆς: Κατά τόν Ἰούνιον τοῦ 2003, ὀ ὑπεύθυνος τοῦ ἰδιαιτέρου Γραφείου τοῦ κ.
Χριστοδούλου, ἐκάλεσεν ἐκ μέρους τοῦ Ἀρχιεπισκόπου, ἀντιπρόσωπον τῆς Μονῆς
Θεογεννήτορος Αὐλῶνος, τήν Μοναχήν Κεχαριτωμένην, ἡ ὁποία ἐκ περιεργείας μᾶλλον
καί κατόπιν ἡμετέρας ἀδείας, ἐπεσκέφθη τόν κ. Χριστόδουλον. Ὁ δέ κ.
Χριστόδουλος, ἐν μέσω πολλῶν φιλοφρονήσεων διά τήν ἐλαχιστότητά μου, συνωμίλησε
ἐπί δίωρον μαζί της ὁμνύων καί κοπτόμενος, ὅτι «ἐγώ τόν Γέροντα Μητροπολίτην
σας τόν δέχομαι ἄνευ χειροτονίας, διότι εἶναι ἰσχυροτάτη ἡ χειροτονία του καί
ἀναμφισβήτητος ἡ Ἀποστολική Διαδοχή πού φέρει, ὡς χειροτονηθείς ἐκ τῶν
Διασποριτῶν Ρώσων, μέ τήν σύμψηφον μάλιστα τοῦ Προκαθημένου των (σημ. τοῦ
μακαριστοῦ Μητροπολίτου Βιταλίου), ἀρκεῖ νά προσχωρήση εἰς τήν Ἐκκλησίαν τῆς
Ἑλλάδος. Ὁ Μητροπολίτης Ὁ Αὐλῶνος καί Βοιωτίας Ἄγγελος». (Δέν εχω τήν ακριβή
παραπομπήν).
Καθ’ ἡμᾶς
αὐτός εἶναι καί ὁ λόγος πού ὁ ἀπό Πειραιῶς ψευδαρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν Νικόλαος,
δέν ἠθέλησε ποτέ νά καταδικάση τό βλάσφημον Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα, βάσει τοῦ
ὁποίου ἐθεωρήθη ὑπό τῶν Δικαστικῶν Ἀρχῶν νόμιμος καί Κανονικός Ἐπίσκοπος καί ὡς
ἔχων ἰσχυράν τήν χειροτονίαν, διότι «ἐχειροτονήθη παρά τῶν χειροθετηθέντων ὑπό
τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς», οὔτε αφησε την Ιεράν Σύνοδον να άντιμετωπίσει
Ιεροσυνοδικά και Ομολογιακά το θέμα …
Comments
Post a Comment