ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΕΙΣ ΝΑΟΥΣ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΩΝ Η ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ

ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΕΙΣ ΝΑΟΥΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΞΗΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


           Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗΝ
ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ
                                                     

ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ  ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ, ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ ΜΗΝΑ ΒΙΚΤΩΡΟΣ ΚΑΙ ΒΙΚΕΝΤΙΟΥ ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ  ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ:  ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ

ΤΕΥΧΟΣ   1045                     ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2018 (Ε.Η.)
*
ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ Ο ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΜΟΣ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΕΚΕΙΝΩΝ ΠΟΥ ΕΞΗΛΘΟΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΕΚΤΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΙΕΡΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ 
ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ  194 00 Τ.Θ. 54  ΚΟΡΩΠΙ  
ΤΗΛ. 210. 6020176, 210.6021467, 210.2466057 
  
Α.Π.  448   ν τ ερ πισκοπείω
τ 18 Σεπτεμβρίου  2007 

ΕΓΚΥΚΛΙΟΝ ΓΡΑΜΜΑ
τοῦ Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου

πρός τούς ἁπανταχο γνησίους ρθοδόξους 


 Θέμα: Ἀπάντησις ες τούς ρωτντας άν δύνανται,που δέν πάρχουν ρθόδοξοι Ναοί, νά κκλησιάζωνται ες Ναούς, που λειτουργον ρχιερες καί ερες τς σχισματοαιρέσεως τοῦ φερομένου ς ρχιεπισκόπου Νικολάου.


 Τέκνα ἐν Κυρί πνευματικά.

 Ἐπί το τεθέντος ρωτήματος, άν δύνασθε, που δένπάρχουν ρθόδοξοι Ναο, νά κκλησιάζεσθε ες Ναούς,που λειτουργον ρχιερες καί ερες τς σχισματοαιρέσεωςτοῦ ψευδαρχιεπισκόπου Νικολάου, σς γνωρίζομεν τά κάτωθι:

 Πρῶτον: ς γνήσιοι ρθόδοξοι, γνωρίζετε σφαλς, τι θεμέλιον πί το ποίου  Κύριος κοδόμησε τήν κκλησίαν Του εναι  «πέτρα» τς μολογίας το ποστόλου Πέτρου,τοι  μολογία τς Πίστεως.  διος  Κύριος επεν: «’Επί ταύτην τήν πέτραν οκοδομήσω μου τήν κκλησίαν». «Πέτρα» εναι   μολογία, τοι  λευθέρα ποδοχή καί δημοσία διακήρυξις τς περί το Χριστο ς Θεο ληθείας. Καί ατη  μολογία καί διακήρυξις εναι πού μς καθιστ«δικούς» του, μέλη τοῦ σώματός Του. «στις μολογήση νμοί νώπιον τν νθρώπων μολογήσω κγώ ατόννώπιον το Πατρός μου το ν Ορανος». Διά τοτο καί τό Σύμβολο τς Πίστεως (τό Πιστεύω), δηλαδή  μολογία Πίστεως το χριστιανο,  χει κορυφαίαν θέσιν εἰς τήν ζωήν τῶν μελν τς κκλησίας. Χωρίς τήν μολογίαν, δέν νοεταιτι εναι κάποιος μέλος το Σώματος το Χριστοτοι μέλος τς κκλησίας Του. πομένως τό πρτον τό ποον πρέπει νά μς προβληματίση, εναι άν  φερόμενος ςρχιεπίσκοπος θηνν Νικόλαος καί οἱ περί ατόν ρχιερες καί ερες παραμένουν ν τ μολογία τς Πίστεως, ς τήν παρέλαβον, καί ς ο διοι τήν πεδέχθησαν λευθέρως καί συνειδητς καί τήν διεκήρυξαν, διά τν μέχρι τοδε διακηρύξεων. Καί χει διαιτέραν σημασίαν τοτο, διότι τότεκαί μόνον τότε, ἀποδεικνύονται ληθινά μέλη καί γνήσιοικφρασταί τς κκλησίας το Χριστοπότε καί φείλομεν νά τούς κολουθμεν, κατά τό «πείθεσθε τος γουμένοιςμν καί πείκετε, ς λόγον ποδώσοντες», διό «ναθεωροντες τήν κβασιν», φείλομεν, ἐάν μέν ἐνεργον κατά τά διατεταγμένα νά «πακούωμεν» καί νά τούς μιμούμεθα, ν ναντία μως περιπτώσει πρέπει νάπομακρυνώμεθα π’ ατν, κατά τό «ξέρχεσθε κ μέσου ατν καί καθάρτου μή πτεσθε», περ σημαίνει τι οτε συμπροσευχή μετ’ ατν, οτε κκλησιασμός εἰς τούς Ναούς των πιτρέπεται.
 Δεύτερον: Τό ὅτι ρνήθησαν τήν πρώτην καλήνμολογίαν, εναι ατό πού τούς κατέστησεν λλοτρίους τςκκλησίας καί κινουμένους ες τόν κτός τς κκλησίας παλαιοημερολογιτικόν Οκουμενισμόν εναι πασιφανές. Καί μόνον τό γεγονός, ὅτι πί τόσα τη  «Πειραις» Νικόλαοςπανηγύριζε καί θριαμβολόγει διά τό 54/76 πέρ ατοπαλλακτικόν Βούλευμα το Πλημελειοδικείου Πειραις,ποκρύπτων τό βλάσφημον ατο περιεχόμενον καί ψευδόμενος τι ξεδόθη κατόπιν τς καλς ατο ὁμολογίας ἐνώπιον το δικαστοταν δέ δημοσιοποιήθη τό περιεχόμενόν του πό τν Φλωρινικν, δέν θέλησεν νά τόντιμετωπίση μολογιακς, λλά καί δίωξε κατά τόν βαρβαρικώτερον τρόπον, κείνους ο ποοι κατήγγειλαν τήν παράλειψίν του ατήν, καί μόνον λέγω αὐτό ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ το λόγου τό ληθές, τι δηλαδή  «Πειραις» Νικόλαος κινεται πλέον ες τόν χρον το παλαιοημερολογιτικοΟκουμενισμο καί κατέστη ν γνώσει του τό ργανον διά τήν πραγματοποίησιν τν στόχων τοπαλαιοημερολογιτικο οκουμενισμοτοι τήν ἄμεσον μμεσον παγωγήν τν παλαιοημερολογιτν ς δεκατριμεριτν πό τόν νεοημερολογιτισμόν.

 Τρίτον: Ὅσον φορ τό πς πρέπει νά ντιμετωπίζη ρθόδοξος τούς τοιούτους ρνητάς τς μολογίας των εναι σαφές τι σχύει δ τό γνωστόν ξίωμα, τι «ὁ κοινωννκοινωνήτω κοινώνητος στιν», δηλαδή κενος πού κοινωνε μετά το κοινωνήτου, το μή μολογοντος τήνλήθειαν, γίνεται καί ατός κοινώνητος τς μολογίας,λλότριος τς ληθείας το Χριστο, καί  διος βλάσφημος καί ατός καί ρνητής τς Ὁμολογίας Του. δού τί π’ ατονδεικτικς διδάσκουν δύο μεγάλοι Πατέρες τς κκλησίας. γιος Θεόδωρος  Στουδίτης: «χθρούς γάρ το Θεο Χρυσόστομος, ο μόνον τούς αρετικούς, λλά καί τούς τος τοιούτοις κοινωνοντας μεγάλ καί πολλ τ φωνπεφήνατο». (P.G. 99. 1049 Α). Ἀλλο λέγει: «Ο μέν τέλεον περί τήν πίστιν ναυάγησαν΄ ο δέ, ε καί τος λογισμος ού κατεποντίσθησαν, μως τ κοινωνία τς αρέσεως συνόλλυνται» (P.G. 99, 1164 Α). Δηλαδή: «λλοι μένναυάγησαν περί τήν πίστιν τελείως, λλοι δέ, καίτοι ἐσωτερικς δέν σπάσθηκαν τήν κηρυττομένην κακοδοξίαν, συναπωλέθησαν  μως μέ τούς λοιπούς λόγω τςκκλησιαστικς κοινωνίας πού εχαν μαζί τους» (P.G.  99, 1164A).  Καί  γιος Μάρκος  Εγενικός προτρέπει μέγκύκλιόν του τούς ρθοδόξους τς ποχῆς του: «Πέπεισμαι...τι σον ποδιϊσταμαι τοτου (το Πατριάρχου) καί τν τοιούτων, γγίζω τ Θε καί πσι τος πιστος καί γίοις Πατράσι΄ καί σπερ τούτου χωρίζομαι, οτως νομαι τληθεία καί τος γίοις» (P.G. 160, 536), διό: «Φεύγετε καί μεςδελφοί, τήν πρός τούς ἀκοινωνήτους κοινωνίαν καί τό μνημόσυνον τν μνημονεύτων».

 Τέταρτον: ’Από τά ἀνωτέρω προκύπτει καί  πάντησις ες τό ρώτημα, καί  ποία συνοψίζεται ες τήν πάντησιν το γίου Γερμανο Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως, πρός τούς Κυπρίους Ορθοδόξους, τούς ὁποίους τήν ποχή τς Φραγκοκρατίας τς Κύπρου, πίεζαν οι παπικοί νά χουν «κοινωνία» με ιερείς, ο ποοι πετάχτηκαν ες τούς Λατίνους επισκόπους: «Εξορκίζω όλους τους λαϊκούς, που κατοικούν στην Κύπρο, όσοι είστε γνήσια τέκνα της Ορθοδόξου Καθολικής Εκκλησίας, να φεύγετε ολοταχώς από τους ιερείς, που ὑπέπεσαν στην υποταγή στους Λατίνους, και μήτε σε εκκλησία (που αυτοί λειτουργούν) να συγκεντρώνεστε μαζί τους, μήτε να παίρνετε οποιαδήποτε ευλογία από τα χέρια τους. Είναι καλύτερα να προσεύχεστε στο Θεό στα σπίτια σας μόνοι σας, παρά να συγκεντρώνεστε στην εκκλησία μαζί με τους Λατινόφρονες (ιερείς και αρχιερείς). Ει δʼ άλλως θα υποστήτε την ίδια κόλαση με αυτούς» ( P.G. 140, 620)!!!!  

Πρός Κύριον εὐχέτης

+ Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος

Διά την διαδικτυακήν Εφημερίδα «Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
Ὁ ἐλάχιστος ἐν Ἐπισκόποις + ‘Επίσκοπος Κήρυκος Κοντογιάννης Μητροπολίτης Μεσογαίας, Λαυρεωτικῆς και Αχαρνων Τοποτηρητής τῆς Αρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν και Πρόεδρος της Πανορθοδόξου Ιεράς Συνόδου της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας                                                           .

Comments

Popular posts from this blog

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,

ΠΕΡΙ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ (Α. ΒΑΒΟΥΣΚΟΥ)