ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΓΝΗΣΙΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
«ΙΕΡΟΣ
ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΓΟΧ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α΄» (ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΝ
ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΝ ΤΑΜΕΙΟΝ) ΕΔΡΑ: 4ο ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΝ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ 194 00
Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΤΗΛ. 210 6020176
Α.Π. 723 Ἐν
Κορωπίω τῆ 6.12.2014 (Ε.Η.)
ΑΠΑΛΛΑΚΤΙΚΑ
ΒΟΥΛΕΥΜΑΤΑ ΚΑΙ
ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ
ΔΙΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ
ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
ΕΙΣ
ΤΗΝ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 64/2006 «ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΝ ΕΠΙ
ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ» ΕΤΕΘΗ ΕΙΣ ΤΟΝ ΑΝΤΙΠΟΙΟΥΜΕΝΟΝ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟΝ ΤΟΥ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΟΥ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΜΕΣΣΙΑΚΑΡΗΝ ΤΟ
ΕΞΗΣ ΕΡΩΤΗΜΑ: «ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΠΟ 28.10.1974 ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ
ΑΝΑΚΡΙΤΗΝ ΗΤΟ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΟΠΩΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΙΣΧΥΡΙΖΕΤΑΙ, ΔΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ
ΤΟ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ;»
Ὡς γνωστόν, σύμφωνα μέ τά
βλάσφημα κατά τῆς Ἐκκλησιολογίας καί τῆς Ἀποστολικῆς μας Διαδοχῆς Ἀπαλλακτικά
Βουλεύματα 54/76 (τοῦ Πλημμελειοδικείου Πειραιῶς) καί 46/91 (τοῦ
Πλημμελειοδικείου Δράμας), αἱ χειροτονίαι τοῦ 1935 καί τοῦ 1948 ἦσαν «ἄνομες
πράξεις», διότι ἐγένοντο ὑπό «καθηρημένων», ὅμως «ἀπεκατεστάθησαν εἰς
μυστήριον», μέ τήν χειροθεσίαν τοῦ 1971, ὑπό τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς, ἡ ὁποία
ἐγένετο τήν 17 καί 18 Σεπτεμβρίου 1971
ἐπί τῶν Ἀρχιερέων Κορινθίας Καλλίστου καί Κιτίου Ἐπιφανίου.
Κατά τό Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα
54/76 ἡ χειροθεσία ἐπί τῶν Ἀρχιερέων Καλλίστου καί Ἐπιφανίου, ἐγένετο κατά τόν
Η΄ Κανόνα τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ἤτοι ὡς ἐπί σχισματικῶν, κατά δέ τό
46/91, ἐγένετο ὡς ἐξ ὑπαρχῆς χειροτονία,
ἑπομένως τό κῦρος καί ἡ Κανονικότης τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς τῶν Ἀρχιερέων, οἱ
ὁποῖοι προέρχονται ἀπό τάς χειροτονίας τοῦ 1935 καί 1948, δέν στηρίζεται εἰς
ἐκείνας τάς Κανονικάς καί Ὀρθοδόξους χειροτονίας, ἀλλά εἰς τήν χειροθεσίαν τοῦ
1971. Δηλαδή, κατ’ αὐτά, οἱ «Ματθαιϊκοί» ἐγένοντο δεκτοί ὑπό τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς
τοῦ Μητροπολίτου τότε Φιλαρέτου, ὡς πρώην σχισματικοί, διό, κατά τήν ἀκριβῆ
διατύπωσιν τοῦ 46/91 Ἀπαλλακτικοῦ Βουλεύματος τῆς Δράμας, ἕλκουν τήν
Ἀποστολικήν των Διαδοχήν ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς.
Τό γεγονός τοῦτο εἶναι
ἰδιαιτέρως σημαντικόν διά τούς κύκλους τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ καί
νεοημερολογιτικοῦ οἰκουμενισμοῦ (ξένα Κέντρα), ἀφοῦ εἶναι δεδομένον ὅτι οἱ
Ρῶσοι τῆς Διασπορᾶς οὐδέποτε διέκοψαν τήν κοινωνίαν των μετά τοῦ
Νεοημερολογιτισμοῦ. Διά τοῦτο καί ὁ κ. Χριστόδουλος ἔχει δηλώσει ὅτι ἀναγνωρίζει
τούς παλαιοημερολογίτας, οἱ ὁποῖοι προέρχονται ἀπό τούς Ρώσους τῆς Διασπορᾶς,
πρό τριῶν δέ ἐτῶν μέσω τοῦ «Πατριάρχου Μόσχας» ἐζήτησε ἀπό τόν «Μητροπολίτη τῶν
Ρώσων τῆς Διασπορᾶς» Λαῦρο νά πιέση τούς παλαιοημερολογίτας τῆς Ἑλλάδος «νά
ὑπαχθοῦν εἰς τήν Κανονικήν Ἐκκλησίαν», δηλαδή εἰς τόν Νεοημερολογιτισμόν.
Τό περίεργον ὅμως εἶναι ὅτι καί
ὁ «Πειραιῶς» Νικόλαος, πάλαι τε καί νῦν, ἀκόμη καί μέσω τοῦ «Κήρυκος Γνησίων
Ὀρθοδόξων», (Βλ. Κ.Γ.Ο., Ὀκτωβρίου 2002), τό «Ἀπαλλακτικόν Βούλευμα» 54/76,
(ἐπί τοῦ ὁποίου στηρίζεται καί τό 46/91), τό ὁποῖον ἐξεδόθη δι’ αὐτόν ἀκριβῶς
τόν σκοπόν, δηλαδή διά νά ὑπηρετήση τά σχέδια τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ
Οἰκουμενισμοῦ, ἤτοι τήν ἀπορρόφησιν τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ὑπό τοῦ
Νεοημερολογιτισμοῦ, τό ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΚΑΡΠΟΝ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥ ΚΑΛΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ἡ ὁποία
ἦτο ... ΤΟΣΟΝ ΚΑΛΗ, ὥστε νά τόν ... θαυμάση ὁ Ἀνακριτής, νά σηκωθῆ ἐπάνω, νά
τόν συγχαρῆ καί νά τοῦ πῆ «τώρα σέ ἀναγνωρίζω ὡς Κανονικόν Ἐπίσκοπον», «νά τοῦ
βάλῃ δέ καί «μίαν μεγάλην μετάνοιαν καί νά τοῦ ζητήση καί τήν εὐχή του».
Ἀλλά τίθεται καί ἕνα ἐρώτημα:
Ἀφοῦ ἦτο τόσο καλή ἡ Ὁμολογία του, βάσει τῆς ὁποίας ἐξεδόθη καί τό ἀθωωτικόν
Βούλευμα, διατί μίαν τόσον «ΚΑΛΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ»
μᾶς τήν ἀποκρύπτει, ἄν καί τήν ἐζητήσαμεν ἐπιμόνως; Διατί εἰς τόν
«Κήρυκα Γνησίων Ὀρθοδόξων» δέν ἐδημοσίευσεν ὁλόκληρον τό ἀπό 15.10.1975
Ἀπολογητικόν του Ὑπόμνημα, ἀλλά μόνον ἀποσπάσματα αὐτοῦ, (τά ὁποῖα δέν εἶναι
κἄν ὁμολογία); Διατί ἀφήνουν τόν ἀνίδεο ἀναγνώστη νά παραπλανᾶται καί νά νομίζη
ὅτι τά περί χειροθεσίας ὡς ἐπί σχισματικῶν ἔγγραφα, ἤτοι τήν ἱερόσυλον ἐκείνην
ἀπόφασιν τῶν Ρώσων κλπ. δέν τά ἐπεκαλέσθη ὁ Πειραιῶς Νικόλαος, ὡς
κατηγορούμενος, ἀλλά ὅπως ἄλλοτε λέγει, «τά ἔψαξε καί τά βρῆκε ὁ ἀνακριτής»,
καί ἄλλοτε «μπορεῖ νά τά κατέθεσαν οἱ νεοημερολογῖται ἤ οἱ Φλωριναῖοι διά νά τον
ἐκδικηθοῦν». Καί τέλος διατί δέν μᾶς ἀποκαλύπτει τό ἀπό 28.10.1974 Ὑπόμνημά
του, ἀφοῦ εἶναι ... μέρος αὐτῆς τῆς καλῆς του Ὁμολογίας;
Σημείωσις: Περιμένουμε μίαν ἀπάντησιν
ἐπί τοῦ θέματος αὐτοῦ, διότι εἶναι τό βασικώτερον θέμα πού μᾶς χωρίζει ἀπό τήν
φατρία – σχίσμα του, χωρίς νά σημαίνει αὐτό ὅτι τά ὑπόλοιπα θέματα εἶναι
μικροτέρας σημασίας. Εἶναι θέμα Πίστεως, Ὁμολογίας, ‘Αποστολικῆς Διαδοχῆς, ἀπό
τό ὁποῖο προέκυψαν καί ὅλα τά ὑπόλοιπα θέματα. Ὅσον ἀφορᾶ διά τούς ἀγαπητούς
ἀναγνώστας πού ἐπιθυμοῦν περαιτέρω ἐνημέρωσιν ἐπί τῶν θεμάτων αὐτῶν,
ἐπισυνάπτομεν εἰς τήν παροῦσαν ἐνημέρωσιν καί τά ἑξῆς κείμενα: α) Τό ἄρθρον «Η
ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ» (Ὀρθόδοξος Πνοή, Αὔγουστος 2005) καί β) Τήν ὑπ’ ἀριθμ.
401/26.10.05 ὀκτασέλιδον ἡμετέραν ἐπιστολήν. Ἐπίσης συνιστῶμεν καί τό 6ον
τεῦχος τοῦ «ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ», Σεπτεμβρίου 2005, ἰδιαιτέρως τό Προλογικόν
Σημείωμα τοῦ ἀφιερώματος.
+ Ὁ ἐν Ἐπισκόποις ἐλάχιστος
+
Ἐπίσκοπος Κήρυκος, Μητροπολίτης Μεσογαίας και
Λαυρεωτικῆς
και Τοποτηρητής τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν
τῆς
ἁπανταχοῦ Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας.
Comments
Post a Comment