ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ
ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΚΑΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙΟΥ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ, ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΝ
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΝ
194 00 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ Τ.Θ. 54 ΤΗΛΕΦΑΧ 210.6020176.
ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 640 ΚΟΡΩΠΙ 1 ΜΑΙΟΥ 2013
Πρός κάθε ἁρμόδιον Δικαστήριον καί Ἀρχήν
Β΄ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Τοῦ Μητροπολίτου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη.
Πρός τόν τέως Μητροπολίτη τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Πειραιῶς καί Νήσων, καί κατά δήλωσίν του, «Ἀρχιεπισκοπο Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος», κ. Νικόλαον, κατά κόσμον Εὐθύμιον Μεσσιακάρην, κάτοικον Περιστερίου, ὁδός Μπότσαρη ἀριθμ. 8, Τ.Κ. 12131 ΤΗΛ. 210.5756472 & 210 9762549 ΦΑΞ 210 9762545.
Εἰς ἀπάντησιν τῆς μέ ἀριθμ. πρωτ. 397/3 Ἀπριλίου 2013 Προσκλήσεώς σας, (τήν ὁποίαν μοῦ ἀπεστείλατε ἐν συνεχεία τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 392/14.3.2013 προηγουμένης, ἡ ὁποία, ὅπως γράφετε, δέν ἐτελεσφόρησε, λόγω μή προσελεύσεως τῶν τεσσάρων νεωτέρων μελῶν), καί ἡ ὁποία μοῦ ἀπεστάλη ταχυδρομικῶς, ἐπανέρχομαι πάλιν καί ἐξωδίκως δηλῶ, ἀπαντῶ, διαμαρτύρομαι καί ἐπάγομαι τά ἀκόλουθα:
Εἰς τήν προηγουμένην ὑπ’ ἀριθμ. 392/14.3.2013 α΄ πρόσκλησίν σας, ἀπήντησα μέ τήν ἀπό 27/2/12/3.2013 ἡμετέραν «ΕΞΩΔΙΚΟΝ ΔΗΛΩΣΙΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΝ», τήν ὁποίαν σᾶς ἐκοινοποίησα διά τοῦ Δικαστικοῦ Ἐπιμελητοῦ Ἀθηνῶν Χρήστου Πρόφη, καί σᾶς τήν ἀποστέλλω καί πάλιν συνημμένως πρός τήν παροῦσαν. Ὑπενθυμίζω δέ ὅτι τά Γραφεία τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ὡς ἐμφαίνεται εἰς τό Καταστατικόν δέν εἶναι ἡ Ἰπποκράτους 25 εἰς Κάτω Ἡλιούπολιν, ὅπου ὁρἰζετε ¨ως τόπον συνεδριάσεως, ἀλλά εἰς τό Περιστέρι Ἀττικῆς Μάρκου Μπότσαρη 8, τό ὁποῖον ὅπως πληροφορούμεθα τό ἔχετε καταντήσει ὡς «ἀποσαθρωμένον ὁπωροφυλάκιον». (Ψαλμ. 78,1)
Εἰς εκείνην, λοιπόν, τήν ἐξώδικον διαμαρτυρίαν μου, ἀφοῦ σᾶς ὑπενθύμισα τήν ἀδράνειάν σας νά συγκαλέσετε ἐντός 40 ἡμερῶν ἀπό τῆς ἐκδημίας τοῦ Προέδρου τοῦ Δ.Σ. Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου τήν Γενικήν Συνέλευσιν, (ἡ ὁποία βεβαίως συγκαλεῖται μέ ἀπόφασιν τῶν ἐναπομεινάντων μελῶν τοῦ Δ.Σ.), κατόπιν σᾶς κατήγγειλα καί ὅτι σήμερον μέ τήν ὀψίμως ζητουμένην σύγκλησιν τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως μέ μοναδικόν θέμα τήν ἀνάδειξιν Διοικητικῆς Ἐπιτροπῆς, εἰς συντομώτατο χρονικόν διάστημα, ἐπεχειρήσατε «νά κρατήσετε τά μέλη τοῦ Ὀργανισμοῦ εἰς τήν ἄγνοιαν διά πράξεις διαχειρίσεως ἐκ μέρους τοῦ Ὀργανισμοῦ, εἰς τάς ὁποίας ἔχετε προβεῖ ὁ ἴδιος καί τό περιβάλλον σας, καί διά τάς ὁποίας ὑπάρχουν πλεῖσται ὅσαι καταγγελίαι διά παρατυπίας, αἱ ὁποῖαι δέν συνάδουν, ὄχι μόνο μέ τό ἐκκλησιαστικόν ἦθος, ἀλλά καί εἶναι ποινικά κολάσιμοι συμφώνως πρός τούς νόμους καί τάς διατάξεις τῆς Πολιτείας». (Βλέπετε προηγουμένην ἐξώδικον Διαμαρτυρίαν μου)
Ἐπίσης, διεμαρτυρήθην καί διά τήν συνεχιζομένην ὄχι καλήν συμπεριφοράν σας, καθόσον οὔτε τότε ἐλάβατε, οὔτε τώρα λαμβάνετε ὑπ’ ὄψιν ὅτι προκειμένου νά προβῶμεν ἀπό κοινοῦ εἰς οἱανδήποτε ἀλλαγήν τοῦ Καταστατικοῦ, εἶναι ἀπαραίτητον νά προηγηθῆ συζήτησις ἐπί τῶν θεμάτων Πίστεως καί Κανονικῆς Τάξεως, τά ὁποῖα μᾶς ἐχώρισαν, καί τότε νά προβῶμεν καί εἰς ἀπό κοινοῦ Κανονικήν σύγκλησιν τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως. Ὡς ἐν παρόδω δέ σᾶς ὑπομιμνήσκομεν, ὅτι τό ὑπό μέλους τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ εἰς προφορικήν μας συζήτησι τήν προτεραίαν τῆς ὁρισθείσης συγκλήσεως λεχθέν, ὅτι εἰς θέματα τοῦ «ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ» δέν ἔχουν καμμἰαν απολύτως θέσιν τά τῆς Πίστεως καί ἑπομένως ὅτι δύνασθε ὡς πλειοψηφία νά ἀπορρίψετε a priori τήν πρότασιν μου, ἔστω καί αν τυγχάνω ἰσόβιον μέλος καί Γραμματεύς, κατά τό Καταστατικόν, δέν ἰσχύει. Δέχομαι, ὅτι ἔχετε τήν πλειοψηφίαν, τήν ὁποίαν προβλέπει τό Καταστατικόν, ἀλλά δέν ἔχετε τό κατά τήν Ἐκκλησιαστικήν τάξιν δικαίωμα. Καί εἰς τοῦτο ἐπιμένω, διότι τό Καταστατικόν τοῦ 1975, τό ὁποῖον εἶναι Τροποποίησις καί Κωδικοποίησις τῶν προηγουμένων, σαφῶς ὁρίζει τά ἑξῆς: «Λόγω τῆς ἰδιαζούσης φύσεως καί χαρακτῆρος τῆς περιουσίας τοῦ Ὀργανισμοῦ .... ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ....διά τῆς ἐντόνου ὑπάρξεώς του, τήν ἐπιβίωσιν, τήν ὁμαλήν λειτουργίαν, ἀντιμετώπισιν τῶν ποικίλων καί πανταχόθεν προβαλλομένων καί ἀνακυπτουσῶν ἀντιξοοτήτων, ὡς καί τήν ἐν γένει ἐκπλήρωσιν τῆς ἀκραιφνοῦς χριστιανικῆς ἀποστολῆς τῆς ‘Εκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, συμφώνως πρός τούς ἀληθεῖς, Πατερικούς Κανόνας καί γνησίους ἐκκλησιαστικούς ὁρισμούς ἀρχαιόθεν». Εἰς τοῦτο ἐπικαλοῦμαι καί τόν Ἅγιον Ἀθανάσιον ὁ ὁποῖος λέγει: «…οὐδὲ πρέπει προκρίνεσθαι πράγματος ἐξέτασιν τῆς περὶ πίστεως ἐξετάσεως. Χρὴ γὰρ πρώτον πάσαν περὶ τῆς πίστεως διαφωνίαν ἐκκόπτεσθαι καὶ τότε τὴν περὶ τῶν πραγμάτων ἔρευναν ποιεῖσθαι» (ΕΠΕ 9, 284).
Πρός τοῦτο, καί δεδομένου ὅτι ἐπιθυμία μου προσωπική, ἀλλά καί τῶν συνεργατῶν μου, εἶναι πρῶτον νά ἀρθοῦν ἐκ τοῦ μέσου οἰ λόγοι οἱ ὁποῖοι μᾶς ἐχώρισαν, διά νά δυνηθῶμεν νά προχωρήσωμεν εἰς τήν ἑνότητα τῆς Πίστεως ἐν τω συνδέσμω τῆς ἀγάπης, "ἵνα ὦμεν ἕν" κατά τό θέλημα τοῦ Κυρίου, καί ἀφοῦ καί οἱ χαλεποί καιροί μᾶς τό ἐπιβάλλουν, σᾶς κάμνω τήν ἑξῆς πρότασιν: "Νά ὁρίσετε μίαν 'Επιτροπήν, νά ὁρίσωμεν καί ἡμεῖς ἰδικήν μας Ἐπιτροπήν, διά νά συναντηθοῦν καί μελετήσουν τά θέματα καί ὑποβάλλουν κατόπιν τάς προτάσεις των .... καί ὅ,τι ἤθελε προκύψει».
Ἐπιτρέψτε μου, ἐν κατακλείδι, νά σᾶς ὑπενθυμίσω, ὅτι, ἐάν ὑμεῖς ὁ τότε Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Νικόλαος, τόν ὁποῖον ὅλως παρανόμως, καί σκοπίμως κλπ. κλπ., σᾶς ἔθεσαν εἰς τήν θέσιν τοῦ ἐξαναγκασθέντος εἰς παραίτησιν Ἀρχιεπι σκόπου Ἀνδρέου, εἴχατε λάβει ὑπ’ ὄψιν τήν πρότασιν τοῦ π. Θωμᾶ, Ἐφημερίου τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίας Τριάδος, ὁ ὁποῖος σᾶς ἔγραψε «νά λύσετε πρώτον τά ὑπάρχοντα προβλήματα, νά ἐπέλθη ἡ κατά Θεόν εἰρήνη καί τότε εὐχαρίστως νά σᾶς δεχθῶμεν καί νά σᾶς τιμήσωμεν ὡς Ἀρχιεπίσκοπον», καί δέν εἴχατε μετέλθει βίαν καί βανδαλισμούς διά νά καταλάβετε τό Αρχιεπισκοπικόν Ἵδρυμα τῆς Ἁγίας Τριάδος, καί ἐν γένει ἐάν δέν ἐπεδεικνύατε συμπεριφοράν νέου «Ἀττίλα», δέν θά ἐφθάνατε ἐκεῖ πού ἐφθάσατε.
Γράφομεν αὐτήν τήν ἐπιστολήν, διότι ἐλπίζομεν, ὅτι ὑπάρχει ἀκόμη περιθώριον, νά ἐξαφανίσωμεν παντελῶς τό καί σήμερον, ἐν ἐξελίξει εὑρισκόμενον σχέδιον τοῦ ἀποθανόντος Χριστοδούλου, διά τήν «λύσιν τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ».
Μέ τήν ρητήν ἐπιφύλαξιν διά κάθε νόμιμον δικαίωμα μου, ἁρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως τήν παροῦσαν πρός αὐτόν, εἰς τόν ὁποῖον ἀπευθύνεται, διά νά λάβη γνῶσιν καί διά τάς νομίμους συνεπείας, ἀντιγράφοντας ὁλόκληρον τό περιεχόμενον της εἰς τήν ἔκθεσιν ἐπιδόσεως, ἡ ὁποία θά συνταχθῆ.
Κορωπί 20/5 (7/5) 2013-05-20
Ὁ ἐξωδίκως δηλῶν
+ Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΝ
194 00 ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ Τ.Θ. 54 ΤΗΛΕΦΑΧ 210.6020176.
ΑΡΙΘΜ. ΠΡΩΤ. 640 ΚΟΡΩΠΙ 1 ΜΑΙΟΥ 2013
Πρός κάθε ἁρμόδιον Δικαστήριον καί Ἀρχήν
Β΄ ΕΞΩΔΙΚΟΣ ΔΗΛΩΣΙΣ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ – ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Τοῦ Μητροπολίτου τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς Κηρύκου, κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη.
Πρός τόν τέως Μητροπολίτη τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Πειραιῶς καί Νήσων, καί κατά δήλωσίν του, «Ἀρχιεπισκοπο Ἀθηνῶν καί πάσης Ἑλλάδος», κ. Νικόλαον, κατά κόσμον Εὐθύμιον Μεσσιακάρην, κάτοικον Περιστερίου, ὁδός Μπότσαρη ἀριθμ. 8, Τ.Κ. 12131 ΤΗΛ. 210.5756472 & 210 9762549 ΦΑΞ 210 9762545.
Εἰς ἀπάντησιν τῆς μέ ἀριθμ. πρωτ. 397/3 Ἀπριλίου 2013 Προσκλήσεώς σας, (τήν ὁποίαν μοῦ ἀπεστείλατε ἐν συνεχεία τῆς ὑπ’ ἀριθμ. 392/14.3.2013 προηγουμένης, ἡ ὁποία, ὅπως γράφετε, δέν ἐτελεσφόρησε, λόγω μή προσελεύσεως τῶν τεσσάρων νεωτέρων μελῶν), καί ἡ ὁποία μοῦ ἀπεστάλη ταχυδρομικῶς, ἐπανέρχομαι πάλιν καί ἐξωδίκως δηλῶ, ἀπαντῶ, διαμαρτύρομαι καί ἐπάγομαι τά ἀκόλουθα:
Εἰς τήν προηγουμένην ὑπ’ ἀριθμ. 392/14.3.2013 α΄ πρόσκλησίν σας, ἀπήντησα μέ τήν ἀπό 27/2/12/3.2013 ἡμετέραν «ΕΞΩΔΙΚΟΝ ΔΗΛΩΣΙΝ – ΑΠΑΝΤΗΣΙΝ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΝ», τήν ὁποίαν σᾶς ἐκοινοποίησα διά τοῦ Δικαστικοῦ Ἐπιμελητοῦ Ἀθηνῶν Χρήστου Πρόφη, καί σᾶς τήν ἀποστέλλω καί πάλιν συνημμένως πρός τήν παροῦσαν. Ὑπενθυμίζω δέ ὅτι τά Γραφεία τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ὡς ἐμφαίνεται εἰς τό Καταστατικόν δέν εἶναι ἡ Ἰπποκράτους 25 εἰς Κάτω Ἡλιούπολιν, ὅπου ὁρἰζετε ¨ως τόπον συνεδριάσεως, ἀλλά εἰς τό Περιστέρι Ἀττικῆς Μάρκου Μπότσαρη 8, τό ὁποῖον ὅπως πληροφορούμεθα τό ἔχετε καταντήσει ὡς «ἀποσαθρωμένον ὁπωροφυλάκιον». (Ψαλμ. 78,1)
Εἰς εκείνην, λοιπόν, τήν ἐξώδικον διαμαρτυρίαν μου, ἀφοῦ σᾶς ὑπενθύμισα τήν ἀδράνειάν σας νά συγκαλέσετε ἐντός 40 ἡμερῶν ἀπό τῆς ἐκδημίας τοῦ Προέδρου τοῦ Δ.Σ. Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου τήν Γενικήν Συνέλευσιν, (ἡ ὁποία βεβαίως συγκαλεῖται μέ ἀπόφασιν τῶν ἐναπομεινάντων μελῶν τοῦ Δ.Σ.), κατόπιν σᾶς κατήγγειλα καί ὅτι σήμερον μέ τήν ὀψίμως ζητουμένην σύγκλησιν τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως μέ μοναδικόν θέμα τήν ἀνάδειξιν Διοικητικῆς Ἐπιτροπῆς, εἰς συντομώτατο χρονικόν διάστημα, ἐπεχειρήσατε «νά κρατήσετε τά μέλη τοῦ Ὀργανισμοῦ εἰς τήν ἄγνοιαν διά πράξεις διαχειρίσεως ἐκ μέρους τοῦ Ὀργανισμοῦ, εἰς τάς ὁποίας ἔχετε προβεῖ ὁ ἴδιος καί τό περιβάλλον σας, καί διά τάς ὁποίας ὑπάρχουν πλεῖσται ὅσαι καταγγελίαι διά παρατυπίας, αἱ ὁποῖαι δέν συνάδουν, ὄχι μόνο μέ τό ἐκκλησιαστικόν ἦθος, ἀλλά καί εἶναι ποινικά κολάσιμοι συμφώνως πρός τούς νόμους καί τάς διατάξεις τῆς Πολιτείας». (Βλέπετε προηγουμένην ἐξώδικον Διαμαρτυρίαν μου)
Ἐπίσης, διεμαρτυρήθην καί διά τήν συνεχιζομένην ὄχι καλήν συμπεριφοράν σας, καθόσον οὔτε τότε ἐλάβατε, οὔτε τώρα λαμβάνετε ὑπ’ ὄψιν ὅτι προκειμένου νά προβῶμεν ἀπό κοινοῦ εἰς οἱανδήποτε ἀλλαγήν τοῦ Καταστατικοῦ, εἶναι ἀπαραίτητον νά προηγηθῆ συζήτησις ἐπί τῶν θεμάτων Πίστεως καί Κανονικῆς Τάξεως, τά ὁποῖα μᾶς ἐχώρισαν, καί τότε νά προβῶμεν καί εἰς ἀπό κοινοῦ Κανονικήν σύγκλησιν τῆς Γενικῆς Συνελεύσεως. Ὡς ἐν παρόδω δέ σᾶς ὑπομιμνήσκομεν, ὅτι τό ὑπό μέλους τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ εἰς προφορικήν μας συζήτησι τήν προτεραίαν τῆς ὁρισθείσης συγκλήσεως λεχθέν, ὅτι εἰς θέματα τοῦ «ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ» δέν ἔχουν καμμἰαν απολύτως θέσιν τά τῆς Πίστεως καί ἑπομένως ὅτι δύνασθε ὡς πλειοψηφία νά ἀπορρίψετε a priori τήν πρότασιν μου, ἔστω καί αν τυγχάνω ἰσόβιον μέλος καί Γραμματεύς, κατά τό Καταστατικόν, δέν ἰσχύει. Δέχομαι, ὅτι ἔχετε τήν πλειοψηφίαν, τήν ὁποίαν προβλέπει τό Καταστατικόν, ἀλλά δέν ἔχετε τό κατά τήν Ἐκκλησιαστικήν τάξιν δικαίωμα. Καί εἰς τοῦτο ἐπιμένω, διότι τό Καταστατικόν τοῦ 1975, τό ὁποῖον εἶναι Τροποποίησις καί Κωδικοποίησις τῶν προηγουμένων, σαφῶς ὁρίζει τά ἑξῆς: «Λόγω τῆς ἰδιαζούσης φύσεως καί χαρακτῆρος τῆς περιουσίας τοῦ Ὀργανισμοῦ .... ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ....διά τῆς ἐντόνου ὑπάρξεώς του, τήν ἐπιβίωσιν, τήν ὁμαλήν λειτουργίαν, ἀντιμετώπισιν τῶν ποικίλων καί πανταχόθεν προβαλλομένων καί ἀνακυπτουσῶν ἀντιξοοτήτων, ὡς καί τήν ἐν γένει ἐκπλήρωσιν τῆς ἀκραιφνοῦς χριστιανικῆς ἀποστολῆς τῆς ‘Εκκλησίας τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, συμφώνως πρός τούς ἀληθεῖς, Πατερικούς Κανόνας καί γνησίους ἐκκλησιαστικούς ὁρισμούς ἀρχαιόθεν». Εἰς τοῦτο ἐπικαλοῦμαι καί τόν Ἅγιον Ἀθανάσιον ὁ ὁποῖος λέγει: «…οὐδὲ πρέπει προκρίνεσθαι πράγματος ἐξέτασιν τῆς περὶ πίστεως ἐξετάσεως. Χρὴ γὰρ πρώτον πάσαν περὶ τῆς πίστεως διαφωνίαν ἐκκόπτεσθαι καὶ τότε τὴν περὶ τῶν πραγμάτων ἔρευναν ποιεῖσθαι» (ΕΠΕ 9, 284).
Πρός τοῦτο, καί δεδομένου ὅτι ἐπιθυμία μου προσωπική, ἀλλά καί τῶν συνεργατῶν μου, εἶναι πρῶτον νά ἀρθοῦν ἐκ τοῦ μέσου οἰ λόγοι οἱ ὁποῖοι μᾶς ἐχώρισαν, διά νά δυνηθῶμεν νά προχωρήσωμεν εἰς τήν ἑνότητα τῆς Πίστεως ἐν τω συνδέσμω τῆς ἀγάπης, "ἵνα ὦμεν ἕν" κατά τό θέλημα τοῦ Κυρίου, καί ἀφοῦ καί οἱ χαλεποί καιροί μᾶς τό ἐπιβάλλουν, σᾶς κάμνω τήν ἑξῆς πρότασιν: "Νά ὁρίσετε μίαν 'Επιτροπήν, νά ὁρίσωμεν καί ἡμεῖς ἰδικήν μας Ἐπιτροπήν, διά νά συναντηθοῦν καί μελετήσουν τά θέματα καί ὑποβάλλουν κατόπιν τάς προτάσεις των .... καί ὅ,τι ἤθελε προκύψει».
Ἐπιτρέψτε μου, ἐν κατακλείδι, νά σᾶς ὑπενθυμίσω, ὅτι, ἐάν ὑμεῖς ὁ τότε Μητροπολίτης Πειραιῶς κ. Νικόλαος, τόν ὁποῖον ὅλως παρανόμως, καί σκοπίμως κλπ. κλπ., σᾶς ἔθεσαν εἰς τήν θέσιν τοῦ ἐξαναγκασθέντος εἰς παραίτησιν Ἀρχιεπι σκόπου Ἀνδρέου, εἴχατε λάβει ὑπ’ ὄψιν τήν πρότασιν τοῦ π. Θωμᾶ, Ἐφημερίου τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίας Τριάδος, ὁ ὁποῖος σᾶς ἔγραψε «νά λύσετε πρώτον τά ὑπάρχοντα προβλήματα, νά ἐπέλθη ἡ κατά Θεόν εἰρήνη καί τότε εὐχαρίστως νά σᾶς δεχθῶμεν καί νά σᾶς τιμήσωμεν ὡς Ἀρχιεπίσκοπον», καί δέν εἴχατε μετέλθει βίαν καί βανδαλισμούς διά νά καταλάβετε τό Αρχιεπισκοπικόν Ἵδρυμα τῆς Ἁγίας Τριάδος, καί ἐν γένει ἐάν δέν ἐπεδεικνύατε συμπεριφοράν νέου «Ἀττίλα», δέν θά ἐφθάνατε ἐκεῖ πού ἐφθάσατε.
Γράφομεν αὐτήν τήν ἐπιστολήν, διότι ἐλπίζομεν, ὅτι ὑπάρχει ἀκόμη περιθώριον, νά ἐξαφανίσωμεν παντελῶς τό καί σήμερον, ἐν ἐξελίξει εὑρισκόμενον σχέδιον τοῦ ἀποθανόντος Χριστοδούλου, διά τήν «λύσιν τοῦ παλαιοημερολογιτικοῦ».
Μέ τήν ρητήν ἐπιφύλαξιν διά κάθε νόμιμον δικαίωμα μου, ἁρμόδιος δικαστικός ἐπιμελητής ἐπιδότω νομίμως τήν παροῦσαν πρός αὐτόν, εἰς τόν ὁποῖον ἀπευθύνεται, διά νά λάβη γνῶσιν καί διά τάς νομίμους συνεπείας, ἀντιγράφοντας ὁλόκληρον τό περιεχόμενον της εἰς τήν ἔκθεσιν ἐπιδόσεως, ἡ ὁποία θά συνταχθῆ.
Κορωπί 20/5 (7/5) 2013-05-20
Ὁ ἐξωδίκως δηλῶν
+ Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
Comments
Post a Comment