Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΟΥΧΙ ΔΙΗΡΗΜΕΝΗ


+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ
ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ  ΑΓΙΑΣ  ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ
ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ ΚΟΡΩΠΙ Τ.Κ.19400 Τ.Θ.54
ΤΗΛ.210.6020176, 210.2466057

 Α.Π.   133                         ν  Κορωπίω 13 Νοεμβρίου 2012 (ε.η.)

Πρός παντας τούς πατέρας καί αδελφούς
τς καθ’ μς ερς Μητροπόλεως

 ‘Εξ’ φορμς νός φυλλαδίου κυκλοφορηθέντος σχάτως πό το Δ. Κάτσουρα, απευθύνομαι πρός μς,  διά  το παρόντος γκυκλίου σημειώματος, διά νά σς γνωστοποιησω καθηκόντως τά κάτωθι:

Εναι γνωστόν ες μς, διότι πολλάκις σς νημέρωσα κατά τάς νοριακάς Κατηχητικάς Συνάξεις, τι διά τόν νεοημερολογίτη "Μητροπολίτη Μεσσηνίας" κ. Χρυσόστομο, ποος φρονε καί διακηρύττει τι " κκλησία εναι  μία, λλά διηρημένη" (τοι ποδέχεται τήν αρετικήν θεωρίαν τν κλάδων), πολλοί κορυφαοι νεοημερολογτες θεολόγοι τόν κατήγγειλαν ες τήν Σύνοδόν του, τήν Νεοημερολογιτικήν, «ς  αρετικόν καί σφόδρα οίκουμενιστήν», ποία μως (Σύνοδος) συνεζήτησε τό θέμα τοτο καί οσιαστικά τόν κάλυψεν καί τόν δικαιολόγησεν.

πίσης εναι γνωστόν, διότι καί ες τοτο νεφέρθην πολλάκις, τι πό τό 2002 (Φεβρουάριος) τότε Πειραις (τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας) καί νν καθηρημένος ψευδαρχιεπίσκοπος θηνν Νικόλαος, εισηγήθη πισήμως ν Συνόδω, τό ξωφθάλμως αρετικόν οκουμενιστικόν φρόνημα τι "η κκλησία οσα ως εξ ρισμο «κλσις πρός νότητα τν πρίν διεστώτων», το κάποτε διηρημένη, (σ.μ. τοι νωθη διά τς κλήσεως τν πρίν διισταμένων μερν), αλλά καί εναι δυνατόν νά διαιρεθ ες τό μέλλον", φρόνημα διά τό ποον πολλάκις κατηγγέλθη φ’ μν καί πό λλων, καλύφθη μως σκανδαλωδς καί δικαιολογήθη παντοιοτρόπως πό τς σχισματοαιρετικς μάδος τν ρχιερέων του, καθηρέθη δέ  ν τέλει πό το νωτάτου Συνοδικο Δικαστηρίου τς πανταχο Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας.

Εναι τέλος γνωστόν τι τήν οκουμενιστικήν ατήν θεωρίαν πανέφερεν ες τό προσκήνιον διά κυκλοφορήσαντος σχάτως (μόλις πρό νός μηνός) νέου φυλλαδίου του, κ. Δημήτριος Κάτσουρας, ποος μάλιστα γράφει τι τό κυκλοφόρησε κατόπιν ποδείξεως συγκαταθέσεως πέντε (ν θυμμαι καλς) ρχιερέων τς Συνόδου το Νικολάου.

κ’ τούτων καταφαίνεται, σαφς κακίστη σκοπιμότης, νά νδυναμωθ περαιτέρω καί νά δραιωθ καί «κατισχύση ες τέλος» ντίχριστος θεωρία το οκουμενισμο (θεωρία τν κλάδων), στε νά γίνεται ποδεκτή πό λους καί ς νεοημερολογιτικός παπικός λλά καί ς παλαιοημερολογιτικός ονιτικός οκουμενισμός,  (δύο ψεις το νός καί τοι ατο νομίσματος), να μή κούεται καί να παύση νά μολογται καθαρά μολογία τς Πίστεως, ς τήν διεφύλαξεν «καινοτομήτως καί μειώτως» Γνησία ρθόδοξος κκλησία καί διά τς μολογίας - κκλησιολογίας Της, λλά καί τν βάσει ατς γενομένων στορικν ρχιερατικν χειροτονιν το 1935, 1948, καί φεξς μέχρι καί ατν το 2008 καί τς τελευταίας τς 25ης Νοεμβρίου 2011, τοι μέχρι καί τς χειροτονίας το Σεβ/του Μητροπολίτου Λαρίσης καί Τυρνάβου κ. μφιλοχίου. Καί κακίστη ατή σκοπιμότης τν τς ληθείας πολεμίων, χει προφανή στόχον τήν πραγματοποίησιν, τό δυνατόιν συντομώτερον, τς «νώσεως» «Ματθαιικν καί Φλωρινικν» βάσει τς χειροθεσίας το 1971 (τς δθεν κατ’ ατούς «ς πί σχισματικν γενομένης»), ς τό εζήτησαν καί τό ζητον πάντοτε ο Φλωρινικοί, καί ν συνεχεία προσάρτησις καί παγωγή λων ς νός Σώματος (οχί ν Χριστω, λλά ν τω ντιχρίστω) ες τήν ερυτέραν οκουμενιστικήν καί πανθρησκειακήν ψευδοεκκλησίαν, διά τήν κατά τόν Χριστόδουλον «λύσιν το Παλαιοημερολογιτικο».

Πρός λους ατούς, ο ποοι «κινονται, βουλεύονται μελετον τήν παράδοσιν» (πό τήν μνολογία τς Μεγάλης βδομάδος), τοι νεργον  «πί προδοσία καί παντελε καταλύσει τς πίστεως» μες συνομολογοντες μετά τν γιορειτν Πατέρων πευθυνομένων πρός τόν Λατινόφρονα Μιχαήλ Η΄ τόν Παλαιολόγον, παντμεν τι: «Πάσα η του Χριστού και Θεού μών Ποίμνη ΕΝ ΣΩΜΑ ΕΣΤΙΝ, υπό μιάς κεφαλής διοικούμενον, ς εστι Χριστός Ιησούς», ο δέ Λατνοι, μή φήσαντες «απαράτρεπτα» και «αμώμητα» τα κυριώτερα της Πίστεως, «ποκόπτονται το πανταχόθεν σου τε καλο ωραιομόρφου σώματος το Χριστού» καί τι « Μία, Αγία, Καθολική και Αποστολική Εκκλησία του Συμβόλου της Πίστεως, είναι καθ’ ημάς Ορθοδοξία, διότι μόνη αύτη διατηρεί ναλλοίωτη την πίστι των Αποστόλων…».

Ατη «»η καθ’ μς ρθοδοξία» διαφυλάττουσα «καινοτομήτως καί μειώτως πάντα τά τς κκλησίας»  παραμένουσα καί συνεχίζουσα τό λυτρωτικόν ργον το Χριστο τοι τό ληθινόν Σμα το Χριστο, ποος «χθές καί σήμερον ατός καί ες τούς αἰῶνας», ς «Μία, γία, Καθολική καί ποστολική Εκκλησία», «οτε προηγουμένως το διηρημένη, οτε ες τό μέλλον πρόκειται νά διαιρεθ», καί μμένομεν ες τατα διότι κατά τήν Ζ΄ Οκουμενικήν Σύνοδον, «στις ταύτης τς καλς μολογήσεως χεται», τς «Καθολικς κκλησίας στίν γνήσιος υός τε καί μέτοχος» ο δέ αρετικοί καί ο σχισματικοί δέν διαιρον τό Σμα Της, τό ποον καί μετά τήν ποκοπήν τν αρετικν καί σχισματικν παραμένει ΕΝΑ καί ΑΔΙΑΙΡΕΤΟΝ, λλά ατοί ΑΠΟΚΟΠΤΟΝΤΑΙ καί ΑΛΛΟΤΡΙΟΥΝΤΑΙ πό τήν Σωστικήν Κιβωτόν, τις στίν Μία, γία, Καθολική καί ποστολική κκλησία.

‘Ελάχιστος πρός Κύριον εχέτης
+  Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς
Κήρυκος

Comments

Popular posts from this blog

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,

ΠΕΡΙ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ (Α. ΒΑΒΟΥΣΚΟΥ)