ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ, ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΣΕΒ/ΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ, ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ, ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΑΠΑΤΟΥΝ Το ειπα πολλάκις, θα το ειπω καί τωρα. Οι πέντε πρωην Μητροπολιτες δια του Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης Χρυσοστόμου Μητροπούλου αφηρεσαν εν ετει 1992, ητοι τρια ετη πρίν γινη το σχίσμα, 75 εκατομυρια δρχ. από τόν λογαριασμό της Κληρονομίας Δασκαλοπούλου Κατερινης, του οποίου κυριος διαχειριστης ειχεν ορισθη από τήν τοτε νόμιμον Διοίκησιν του ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ο π. Αμφιλόχιος Ταμπουρας. Καί πηραν τα χρηματα αυτα απειλωντας τον, οτι θα τόν καθαιρεσουν, εάν δεν παραδωση ολον τόν λογαρισαμόν εντος δεκα ημερων. Βεβαια οι ιδιοι , πονηροι οντες, δεν ανεφεραν ποτε δημοσιως κάτι περί της Κληρονομίας Δασκαλοπουλου, ψευσθεντες μάλιστα, καί ειπόντες οτι η απειλή αυτη της καθαιρεσεως του π. Αμφιλοχιου, ηταν γιά τις Εικόνες. Κατα την ιδιαν περίοδον καί πρίν ακόμη ξεσπάσει τό σκανδαλο των Εικόνων, μου ειπεν ο τοτε Αττικης Ματθαιος, οτι "ο Αρχιεπίσκοπος θελει νά τα αφηση ολα στον Στεφανο. καί νά τον αφηση κληρονόμο του καί διαδοχο του. (Δεν θυμάμαι αν μου ειπε πώς θελει νά τόν κανη καί γενικόν διαχειριστην) ... Δεν θα του περάση ομως, (συνεχισε να λέη) βοηθησε με καί εγω θα σε ανταμείψω".. Εγω δεν εδωσα καμμίαν σημασίαν, διοτι ειχαν αρχίσει νά εμφανιζωνται τα πρώτα δειγματα της δικης του βουλιμίας διά τήν αρπαγην της περιουσίας του Μοναστηριου, υπό το πρόσχημα της νεοεικονομαχιας, καί ηδη αντιλαμβανομουν αρκετα πράγματα . Ολόι ενθυμούμεθα τα αγωνα πού εκαναμε νά μη φυγη ο Αρχιεπίσκοπος από τό Μοναστηρι, οπου ηταν πενηντα χρόνια, καί νά εξορισθει εις τό Ναύπλιο, διοτι εκείνος (ο Αττικης) ητο ο επιχωριος Επίσκοπος. Μετα από ενα εξωδικο πού εστειλε ο εκ των διαδοχων των πέντε "Τρικκης καί Σταγων" Κοσμάς Σκρετας, καί αφού μελέτησα την απόφασιν του δικαστηριου (Βούλευμα) καταλαβα το αυτονοητον οπλέον, τι τα δυο ηγετικά στελέχη του σχισματος του 1995, δέν ενδιεφεροντο μόνον διά την περιοσυίαν της Μονης, αλλά καί διά την Κληρονομίαν Δασκαλοπούλου καί οτι αυτά πού μου ειπε τοτε γιά τόν Αρχιεπίσκοπο καί τόν Στεφανο ειχαν σχέσι καί με την Κληρονομίαν Δασκαλοπούλου, την οποίαν ανεθεσεν ο Αττικης Ματθαιος εις τό ιδικόν του πρόσωπον, ητοι τον Βορειοελλαδιτην Μητροπολιτην Χρυσοστομον Μητροπουλον, διοτι εκείνον δεν τον σηκωνε το κλίμα νά τα πάρη ολα. Εις τήν συνεχεια καί εν ετει 1995, επειδη ηθελησαν νά πάρουν καί την υπόλοιπη περιουσία της Κληρονομίας Δασκαλοπούλου, καθως καί ολους τούς Ναούς πού ανηκαν στον ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ εγραψαν με μιά παράνομη απόφασι τους καί χωρις την συμφωνον γνωμη του μεχρι τοτε νομίμου ΔΣ τόν Μητροπολίτην Θεσσαλονικης Χρυσόστομον ως νέον μέλος του ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ (ο οποιος ομως ουδεποτε υπηρξε μέλος του ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ) εις τήν συνεχειαν δε στηριζόμενοι στο παρανομο Διοικητικο Συμβούλιον κατέλαβαν ναούς καί Πνευματικά Κέντρα, καί εσυλησαν καί τήν υπόλοιπη περιουσία της Κληρονομίας Δασκαλοπούλου, την οποίαν "κατεσπαταλησαν" (ως επραξεν ο νεωτερος υιός της παραβολής του ασωτου), με αποτελεσμα νά εχουν περάσει πάνω από 40 χρόνια καί νά μήν εχει γίνει ουτε ενας από τούς τρεις Ναούς, οπως ηταν η βούλησις καί τό ταμα της διαθετιδος. Καί τό αποτελεσμα ειναι οτι εν ετει σωτηριω 2019 ο εκ των διαδόχων των πέντε πρώην Μητροπολιτων Χρυσόστομος Τζαννης ο "Θηβων" να διωκεται δια βουλεύματος, δι υπεξαιρεσιν εις βαθμόν κακουργηματος, μεγάλου χρηματικου ποσου από την Διαθηκην Δασκαλοπούλου, υστερα από μεταξυ τους δικαστικην διενεξιν. Δηλαδή θα επαναλάβω εκείνο πού ειχα γραψει πρό μηνων σέ κάποιον φίλον εκ Θεσσαλονίκης: "Τα σχισματα του 1995 καί 2005 αγαπητε μου, δεν εδημιουργηθησαν κατ ουσιαν από τό θεμα των Εικονων, ουτε από τόν κ. Γκουτζιδη, οπως εσυ γραφεις, αλλά από τό ποιος θα αρπάξη περισσότερα από την Κληρονομίαν Δασκαλοπούλου". Καί δέν τούς εφθανε αυτο, αλλά και κατηγορουν καί μεχρι σημερον, οι διάδοχοι των πέντε, τον Σεβασμιωτατον Αμφιλόχιον, οτι "η Κληρονομία Δασκαλοπούλου απ αρχης δεν ετυχε χρηστης διαχειρίσεως". Τα αποδεικτικα στοιχεια τα κατεθεσαν οι ιδιοι εις τό Δικαστηριο, οπως φαίνεται από τήν απόφανσιν του Βουλεύματος. Ιδου ενας ακόμη λόγος διά τόν οποίον οφειλει ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος, πού ηταν ο πρωτος καί μεχρι σημερον διαχειριστης της Κληρονομίας Δασκαλοπούλου νά μάς ενημερωση διά τήν υπόθεσιν αυτην Να ενημερωση δι αποδεικτικων στοιχειων το σημερινόν νόμιμον Διοικητικόν Συμβουλιον του ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ. Καί να μη "κολλαη" στον "Τόμο της ενωσεως" καί τα λοιπά, διοτι ολα αυτα πρέπει νά τα συζητησωμεν "εν αγάπη καί αληθεια".
Αναρτήθηκε από ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ στις 8:12 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Μοιραστείτε το στο Twitter
Μοιραστείτε το στο Facebook
Κοινοποίηση στο Pinterest
ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗΣ
ΡΩΣΟΙ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, ΟΜΟΛΟΓΙΑ, ΣΕΒ. ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ, ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗΣ Μια μικρη ενημερωσις: Ο Σεβασμιωτατος Αμφιλόχιος από τό ετος 1971, δηλαδή αφ' οτου συνετελέσθη η προδοτικη ενωσις της Εξαρχίας (ερημην του Κλήρου καί του Λαου) με τους Ρωσους της Διασπορας, υπεστηριζε οτι οι Ρωσοι της Διασπορας δέν ωρθοδόξησαν (καί αυτό τό αναφέρει καί σέ Υπόμνημά του πρός την Ιεράν Συνοδον εν ετει 1977. Μετα ομως το 2015, επισημως πλέον, ηρχισε νά γραφη εις τάς επιστολάς του πρός εμέ, ότι οι Ρωσοι της Διασπορας ωρθοδόξησαν τό 1971 καί υπό την προυπόθεσιν αυτην καί μόνον «εδέχθημεν» την συγχωρητικην ευχήν. Καί επίσης ελεγεν, οτι «εάν οι Ρωσοι της Διασπορας ησαν κακόδοξοι», τοτε ειμαστε καί εμείς κακόδοξοι, πού ενωθηκαμε μαζί τους. Οταν, ομως, του υπενθυμισα οτι τό 1977 τους θεωρουσε κακοδόξους, τότε μου ειπε, οτι εν ετει 1981 η Ιερά Συνοδος τά τακτοποίησεν αυτά, καί δέν λεγω δικά μου πράγματα, αλλά ο,τι απεφάσισεν η Συνοδος του 1981. Και οταν του ειπα, οτι δεν ειναι αυτη η απόφασις της Ιεράς Συνόδου, αλλά του κ. Γκουτζίδη, πράγμα το οποιον επιβεβαίωσεν καί ο ιδιος εσχάτως (Αυγουστος 2018), λέγοντας ενωπιον της Ιεράς Συνόδου: "Ναί ἑφευραμεν την συγχωρητικην ευχήν, διά νά μήν υπάρξουν αντιδράσεις από τον Κλήρο και τον λαό καί γιά νά μή γίνη σχισμα". Οταν επίσης τού ειπα οτι η Ομολογια περί της συγχωρητικης ευχής του 1981 δέν ειναι Ομολογια των Αρχιερέων, αλλά του κ. Γκουτζίδη, ουτε λίγο ουτε πολύ, ειπε πως ο,τι λέγει ο κ. Γκουτζιδης αυτό ειναι η αλήθεια καί ουτε λίγο ουτε πολυ ο κ. Γκουτζιδης ειναι ο μοναδικός εκφραστης της Ορθοδοξίας σημερα. Τά γραφω αυτά δημοσίως πλέον, διότι ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος ενω καλείται νά ελθη νά συζητησωμεν αρνειται καί με κατηγορεί ως πεπτωκότα, διότι δέν δέχομαι ως αληθινά οσα λέγει ο Ελευθέριος γιά τό 1971, εφθασε μάλιστα μέχρι καί νά με «αφορίση» και να με αποκαλή με το κοσμικόν μου ονομα. ... Καί οσο δέν ερχεται νά συζητησωμεν εγω οφείλω νά συνεχίσω. Τί χρωστάνε οι απλοικοι ανθρωποι νά παραπλανωνται ... Γι αυτό θά επανέλθω.
Αναρτήθηκε από ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ στις 7:35 π.μ. Δεν υπάρχουν σχόλια:
Αποστολή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου
BlogThis!
Μοιραστείτε το στο Twitter
Μοιραστείτε το στο Facebook
Κοινοποίηση στο Pinterest
ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΣΧΙΣΜΑ ΤΟ 2019
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων πρός Χαριλαον. Δεν εγινε κανενα σχισμα το 2019, Χαριλαε. Ουτε ο Σεβασμιωτατος Λαρισης Αμφιλόχιος ευρισκεται σε σχισμα, αλλά ουτε ειναι ο μοναδικος Ορθοδοξος Επίσκοπος επί της γης εις τόν οποίον πρεπει ολοι να σπεύσουμε να ζητησουμε συγγνωμη δια να "αποκατασταθουμε" κατα την δικη σου διατυπωσι. Αυτα πού γραφεις περί του "Τόμου Ενωσεως" δεν εχουν καμμίαν σχεσιν με τις πραγματικες αιτιες της αρνησεως του Σεβ/του Αμφιλοχίου να συμπορευθει μετα της ενωμενης Ιεραρχίας, η οποία προεκυψε μετα το συλλείτουργον της 27 Ιαν. 2019 εις τά Εξαμίλια Κορινθιας. Η πραγματικη αιτια της αρνησεως του να αποδεχθει την ενωσιν ειναι μια καί μοναδικη. Το γεγονός οτι εν ετει 2015 η συγκκληθεισα Ιεραρχια της απανταχου Γνησιας Ορθοδοξου Εκκλησιας (μαζι καί ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος), δεν συνεφωνησε καί δεν απεδεχθη την εισηγησιν του θεολόγου Ελευθεριου Γκουτζιδη νά δεχθωμεν τους δυο Αρχιερεις Παχωμιον καί Ευσταθιον ως Μοναχούς. Σημειωτεον, οτι επ αυτου του θεματος, ητοι δια το πως θα δεχωμεθα τα μυστηρια της Συνοδου του Νικολαόυ - Στεφανου, ειχεν αποφανθει ηδη η εν Ουκρανια συγκληθεισα Ιερα Συνοδος των απανταχου Γνησιων Ορθοδοξων Αρχιερεων, κατοπιν αιτησεως του επιχωριου εκει Επισκοπου Σεβ/του Κιεβου κ. Σεραφείμ. Καί αυτό το εγνωριζε ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος. Καί ενω προσπαθουσαμε ολοι, μαζι καί ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος, νά βοηθησουμε τόν θεολόγο νά μη επιμενη εις τήν θεσιν αυτην, διοτι ειναι θεμα Συνοδου, η οποία θα μελετησει περαιτερω την εισηγησιν του καί θα αποφανθη εν αγιω Πνευματι, δεν ηδυνηθημεν να τον μεταπείσωμεν, καί ο Σεβ/τος Αμφιλόχιος μη μπορωντας να κανη αλλιως αρνηθηκε την ενωσιν πρός χαριν του κ. Γκουτζίδη. Προσωπικα δεν μπορω να κλείσω ετσι αδοξα το θεμα τουτο. Καί δεν μπορω να καταδικασω καί τον κ. Γκουτζίδη, διοτι αυτο πού υπεστηριξε το 2015 εχει να κανη με πολλά αλλα πραγματα, με "λάθη" πού εγιναν από το 1971, τα οποία καί εκείνος καί εγω καί ολοι τα ανεχθηκαμε επί πολλα ετη. Η θυρα του διαλόγου εν αγαπη καί αληθεια δεν εκλεισε καί ουτε πρόκειται να κλείση. Ειναι πάντοτε ανοικτη...
Αναρτήθηκε από ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΟΝ ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ σ
Comments
Post a Comment