«ΙΕΡΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ,
& ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ»
«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ 56 – ΚΑΡΕΑΣ
Α.Π. 931 Εν Καρέα ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2018
ΠΕΡΙ ΤΟΝ «ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ»
" Ὁ Κήρυξ τῶν Ὀρθοδόξων "
4 Ιουνίου 2015 •
ΔΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΙΝ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ
(ΑΠΟ ΟΜΑΔΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΩΣ
ΤΗΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ")
ΚΑΤ' ΑΥΤΑΣ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΙΣ ΕΞΕΛΙΞΙΝ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΔΙΩΞΙΣ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΩΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΩΣ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ,, ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΦΟΡΑΝ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΦΙΛΙΠΠΩΝ" ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ ΣΥΡΟΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΤΑΔΕΛΦΟΝ ΤΟΥ "ΘΗΒΩΝ" ΑΝΔΡΕΑ ΣΥΡΟΝ...ΒΕΒΑΙΑ ΑΥΤΟΙ ΕΝΕΡΓΟΥΝ ΩΣ ΤΥΦΛΑ ΟΡΓΑΝΑ ΤΟΥ ΦΕΡΟΜΕΝΟΥ ΩΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΤΣΑΚΙΡΟΓΛΟΥ, ΜΕ ΣΚΟΠΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟΧΟΝ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΑΠΟ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΝ, ΔΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΛΕΟΝ (ΟΙ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΣΤΕΦΑΝΟΝ) ΤΟ ΙΕΡΟΣΥΛΟΝ ΕΡΓΟΝ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΟΝΟΣ ΝΤΕΣΚΑ, ΗΤΟΙ ΤΗΣ ΕΚΠΟΙΗΣΕΩΣ ΝΑΩΝ ΚΛΠ. .... ΚΑΤ' ΑΥΤΟΥΣ, ΛΟΙΠΟΝ, Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΕΙΝΑΙ "ΕΚΠΤΩΤΟΣ", "ΚΑΘΗΡΗΜΕΝΟΣ", " ΑΦΩΡΙΣΜΕΝΟΣ", "ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣ", "ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΜΟΝΑΧΟΣ", ΑΛΛΑ "ΕΝΑΣ ΑΠΛΟΣ ΛΑΙΚΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΡΟΣΦΩΝΗΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΜΕ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΟΝΟΜΑ ΜΗΝΑΣ" ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΠΑΡΑΝΟΙΚΑ, ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΦΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΑΣΕΒΟΥΣ ΟΜΑΔΟΣ ΤΩΝ.
ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΜΕΝ "ΦΙΛΙΠΠΩΝ" ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ Ο ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΩΝ ΚΑΝ ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, ΚΑΙ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΣΥΜΜΕΤΕΣΧΕ ΕΙΣ ΤΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΙΣ ΑΥΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΣ ΝΕΟΦΥΤΟΣ, ΩΣ ΜΑΡΤΥΣ, ΚΑΤΕΘΕΣΑΝ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ Ο ΜΕΝ "ΦΙΛΙΠΠΩΝ" ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΕΝΕΡΓΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΙΝ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, Ο ΔΕ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΗΣΧΟΛΗΘΗ,,,, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΙΑΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ .... Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΛΕΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ...
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΕΔΗΛΩΣΕ ΟΤΙ, ΕΑΝ ΕΓΝΩΡΙΖΕ ΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΓΡΑΨΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΑΠΕΒΛΕΠΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΘΑ ΤΟ ΕΚΖΗΤΟΥΣΕ, ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΛΕΠΕΙ ΟΤΙ ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΦΑΡΠΑΣΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΑΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΣ (ΦΛΩΡΙΝΙΚΟΥΣ), ΚΑΙ ΔΙ ΑΥΤΩΝ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΗΤΟΙ ΕΙΣ ΤΟΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΝ ΠΑΛΑΙΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΙΚΟΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΝ, ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΤΙΘΕΤΑΙ ΕΠΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΒΑΣΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΘΕΩΡΕΙ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΠΗ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΚΑΜΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΣΑΤΑΝΙΚΟΝ ....ΔΙΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΕΣ... ΠΑΤΗΡ ΔΕ ΤΟΥ ΨΕΥΔΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ....ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΝ ΕΥΡΟΥΝ ΣΚΛΗΡΟΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΝ, ΟΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΝ ΤΟΝ ΕΥΡΗΚΑΝ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΝΤΕ ΠΡΩΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑΙ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΝΟΜΙΣΑΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ Η ΝΑ ΔΙΑΛΥΣΟΥΝ ΤΟΝ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΝΑΟΥΣ... ΘΑ ΠΑΡΑΘΕΣΩΜΕΝ ΔΥΟ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΝΑΚΡΙΤΩΝ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΞΗΤΑΣΑΝ ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ:
Η Α ΚΑΤΑΘΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ ΕΠΙ ΜΗΝΥΣΕΩΣ
ΤΩΝ ΠΕΝΤΕ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ 11 ΑΠΡΙΛΙΟΥ ΤΟΥ 2006
(Σημείωσις: Ἐγένετο προφορικῶς ἐνώπιον τῆς πταισματοδίκου
Ἀθηνῶν τοῦ ΙΓ΄ Τμήματος Ἀναστασοπούλου Δήμητρας
καί τῆς Γραμματέως Παπαποστόλη Φιλίτσας, τήν 11 Ἀπριλίου 2006).
ΚΑΤΑΘΕΣΙΣ
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Κηρύκου (κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη) τήν 11 Ἀπριλίου 2006 (Ν.Η.) ἐνώπιον τῆς Πταισματοδίκου Ἀθηνῶν Ἀναστασοπούλου Δήμητρας τοῦ 18ου Τμήματος καί τῆς Γραμματέως Παπαποστόλη Φιλίτσας, ὅπου ἐκλήθην διά προανακριτικήν ἐξέτασιν ἐπί τῆς Μηνύσεως τήν ὁποίαν ὑπέβαλον οἱ πέντε πρώην Μητροπολῖται καί οἱ ὁπαδοί των διά τήν ὑπόθεσιν τοῦ Ναοῦ Εὐαγγελιστρίας Λαρίσης.
Ἡ μήνυσις ἐναντίον μας ἦτο γιά ἀπάτη, πλαστογραφία μετά χρήσεως, ἀπάτη ἐπί δικαστηρίω, ψευδεῖς ἀνωμοτί καταθέσεις, ψευδεῖς βεβαιώσεις σέ δημόσια ἔγγραφα κ.ο.κ.
«Θεωρῶ ἀνυπόστατους καί ψευδεῖς τούς εἰς βάρος μου ἰσχυρισμούς. Ἐάν μελετηθοῦν καλῶς τά στοιχεῖα ἀπό τόν κ. Εἰσαγγελέα θά πρέπει νά στρέψει τήν ποινική δίωξη κατά τῶν μηνυτῶν. Ἐπί δέκα χρόνια ἀντιποιοῦνται καί τήν Ἐκκλησία καί τήν Σύνοδο.
Δέν ὑπάρχει δικαστική πλάνη στήν ἀπόφαση τῶν δύο δικαστηρίων, Πρωτοδικεῖο καί Ἐφετεῖο. Τουναντίον ὑπάρχει πλάνη δογματικῆς καί ἐκκλησιολογικῆς φύσεως στούς μηνυτές. Καταθέτω ἐπ’ αὐτοῦ τοῦ θέματος δύο συγκεκριμένες μελέτες: Τοῦ Ἐλευθερίου Γκουτζίδη «Τί Κίνημα τῶν πέντε πρώην Μητροπολιτῶν κατά τῆς ’Εκκλησίας τῆς Ἑλλάδος Γ.Ο.Χ. ὑπό τό φῶς τῆς ἱστορικῆς ἀληθείας, τῆς Ὀρθοδοξίας καί τῶν Ἱερῶν Κανόνων» καί τό ἡμέτερο «Οἱ πεπτωκότες τό 1995 πέντε πρώην Μητροπολῖτες».
Οἱ δύο ἀποφάσεις τῶν δικαστηρίων εἶναι τεκμηριωμένες καί μέ Γνωμοδοτήσεις Καθηγητῶν Πανεπιστημίων, ὅπως Κονιδάρη, Παπαστάθη, Τρωϊάννου, καί μέ παλαιότερες ἀποφάσεις δικαστηρίων πού ἀποδεικνύουν ὅτι οἱ πέντε πρώην Μητροπολῖτες καί οἱ ὁπαδοί των ἐν προκειμένω οἱ μηνυτές κινοῦνται στό χῶρο τῆς σχισματοαιρέσεως, ἑπομένως θεωρῶ προσβολή πρός τό δικαστήριο τήν ἐν λόγω μήνυση. Ἄλλωστε γιατί, ἐνῶ προσέφυγαν στόν Ἄρειο Πάγο, δέν περιμένουν τήν ἐτυμηγορία τοῦ Ἀρείου Πάγου;
Πέραν αὐτῶν ἔχω νά τονίσω ὅτι στό θέμα τῆς συμπεριφορᾶς ἔναντι τῶν ἀποφάσεων διά τήν διατήρηση τοῦ Ναοῦ τῆς Εὐαγγελιστρίας στήν Λάρισα, συνεχίζουν νά χρησιμοποιοῦν βάρβαρο τρόπο, ἀπειλές, ὅπως «οἱ ἐξελίξεις θά εἶναι ἀπρόβλεπτες ... καί νά νά μή τολμήσουμε νά πλησιάσουμε στό Ναό ... καί νά μή μπλέξουμε σέ νέες περιπέτειες», ὅπως γράφουν στήν Τοπική Ἐφημερίδα «ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ» στίς 6.12.2005, δηλαδή λίγο μετά τήν ἔκδοση τῆς ‘Εφετειακῆς ἀποφάσεως.
Εἶναι ψευδές ὅτι εἶναι ἀνύπαρκτα τά ἄτομα πού ὑπέγραψαν. Ἦσαν ἐνορῖτες τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Εὐαγγελιστρίας καί πνευματικά παιδιά τοῦ Ἐφημερίου Ἱερομονάχου Ἀμφιλοχίου καί τό βεβαιῶ γιατί εἶμαι τώρα ὑπεύθυνος Ἐπίσκοπος τῆς περιοχῆς μετά τήν εἰς Κύριον ἐκδημίαν τοῦ μακαριστοῦ Λαρίσης Παναρέτου.
Καμμία ἀντίφαση δέν ὑπάρχει στούς ἰσχυρισμούς μας στά πρῶτα καί στά δεύτερα δικαστήρια, μέ τήν ἴδια μορφή παρουσιάζουμε πάντα τά γεγονότα. Γνωρίζω καλά τό θέμα τῆς δημιουργίας τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ καί τοῦ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ. Ὁ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ δημιουργήθηκε διότι ὁ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ δέν μποροῦσε νά ἀνταποκριθῆ στίς μεγάλες ἀπαιτήσεις στήν ἐφαρμογή τῶν Ἐκκλησιαστικῶν σκοπῶν του. Τό ΙΦΣΚΑΕΕΓΟΧ ἱδρύσαμε μαζί μέ τούς πέντε μητροπολίτες καί νῦν μηνυτές, καθώς καί Κληρικούς καί μέχρι τό 1995 τόν ὑπερασπίζοντο. Τώρα ἄλλαξαν γιατί ὑπάρχει σκοπιμότης.
Ἔφκιαξαν ἕνα νέο παράνομο ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ πού λειτουργεῖ ἀπό αὐτούς μετά τό σχίσμα πού προκάλεσαν (οἱ πέντε) ἔναντι τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου καί τῆς Κανονικῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῶν Γ.Ο.Χ. Ὁ Κανονικός ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ συνέχισε μετά τό σχίσμα τῶν πέντε ἀπό τούς ἐναπομείναντας εἰς τήν Ὁμολογίαν Ἀρχιερεῖς καί ἀπό τούς ὑπ’ αὐτῶν χειροτονηθέντας. Ἑπομένως ἀντιποιοῦνται καί τόν ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ.
Σέ ὅλα τά δικαστήρια παρουσιαστήκαμε μέ τόν ἴδιο τρόπο καί ὡς ἡ Κανονική Ἱερά Σύνοδος καί ὡς ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ καί ὡς ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ πού εἶναι νομικά πρόσωπα τῆς Ἐκκλησίας ΓΟΧ καί οὐδεμία παραπλάνηση τῶν δικαστηρίων ὑπῆρξε.
Μέσα στό δεύτερο σχετικό πού κατέθεσα ἀναφέρεται καί ὅλο τό περιεχόμενο τῆς ἀποφασης 20348/96 τοῦ Μονομελοῦς Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν πού ἀποδεικνύει ὅτι οἱ πέντε πρώην Μητροπολῖτες δημιούργησαν τόι 1995 σχίσμα κανονικῆς καί δογματικῆς φύσεως.
Ἄν φθάσει ἡ ὑπόθεση στό ἀκροατήριο ἐπιφυλάσσομαι νά καταθέσω περισσότερα καί νά προτείνω καί μάρτυρες ὑπεράσπισης.
Η Β ΚΑΤΑΘΕΣΙΣ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ
ΕΠΙ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΜΗΝΥΣΕΩΣ ΕΓΙΝΕ ΤΟ ΕΤΟΣ 2007
Αὕτη ἐγένετο δι’ Ὑπομνήματος κατατεθέντος τήν 6.11.2007 ἐνώπιον τῆς Πταισματοδίκου Ἐλευσῖνος Κων/νας Χατζούλη, ἔχει δέ ὡς κάτωθι:
ΕΝΩΠΙΟΝ
τοῦ κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ ΠΛΗΜΜΕΛΕΙΟΔΙΚΩΝ ΑΘΗΝΩΝ
(Διά τῆς Πταισματοδίκου Ἐλευσῖνος Κων/νας Χατζούλη)
ΥΠΟΜΝΗΜΑ – ΠΑΡΟΧΗ ΕΞΗΓΗΣΕΩΝ
τοῦ
Μητροπολίτου Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόπξου Ἐκκλησίας Κηρύκου (κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη) κατοίκου Ἐπισκοπείου Ἱ.Ν. Ἁγίας Αἰκατερίνης Στρογγύλη Κορωπίου Ἀττικῆς 28ο χιλιόμετρο Λεωφ. Κορωπίου Μαρκοπούλου Τηλ. 210. 6020176
Ἐπί τῆς ἀπό 16/7/2007 Μηνύσεως τοῦ τέως Μητροπολίτου τῆς Ἐκκλησίας τῶν ΓΟΧ «Μεσσηνίας» κ. Γρηγορίου, καί τῶν ὑπ’ αὐτοῦ ἐν σχίσματι «χειροτονηθέντων», «Θηβῶν» Χρυσοστόμου καί « Φθιώτιδος» Ἰγνατίου ἐπί δῆθεν ἀπάτη ἡμῶν ἐνώπιον τοῦ Δικαστηρίου, διά τήν ὁποίαν ἐκλήθην ὑπό τῆς κ. Πταισματοδίκου Ἐλευσῖνος (Κλῆσις 8/10/07) νά παράσχω ἐξηγήσεις (Ἀριθμ. Δικογραφίας Δ07/3428) ἐπαγόμεθα τά κάτωθι:
Ἀρνοῦμαι καθ’ ὁλοκληρίαν ὅλας τάς εἰς βάρος μου καταγγελίας τῶν ἀνωτέρω μηνυτῶν μου, ὅπως αὗται ἐκτίθενται εἰς τήν ὡς ἄνω μήνυσίν των, ὡς κατά πάντα ἀβασίμους, ἀναληθεῖς καί κακοβούλους καί ἐπιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Προσέτι δέ δηλώνω, καί καταγγέλλω, ὅτι ἀπάτη ἐνώπιον τοῦ Δικαστηρίου ἐπιχειροῦν οἱ μηνυταί μου, ἀφ’ ἑνός μέν διότι μέ χαρακτηρίζουν ἀναληθῶς καί συκοφαντικῶς ὡς «πολέμιον τοῦ δόγματος τῆς Ἁγίας Τριάδος καί τῆς προσκυνήσεως τῶν Ἰερῶν Εἰκόνων», ἐνῶ τό ἀληθές εἶναι ὅτι οἱ ἴδιοι, ὡς παντελῶς ἄμοιροι τῆς Ὀρθοδόξου θεολογίας καί τῆς Ὀρθοδοξίας κατέχονται ἀπό αἱρετικά φρονήματα φθάσαντες εἰς τό σημεῖον νά ἀναθεματίζουν ὀρθοδόξους Βυζαντινάς Εἰκόνας, τάς ὁποίας ἐθεσμοθέτησεν ἡ ἁγία Ζ΄ Οἰκουμενική Σύνοδος καί τάς ὁποίας τιμᾶ ἡ ἁπανταχοῦ Ὀρθοδοξία, ἐνῶ αὐθεντικάς Εἰκόνας τῆς Ὀρθοδοξίας θεσμοθετοῦν οἱ ἴδιοι τάς νεωτέρας ἀναγεννησιακάς δυτικάς, ἀφ’ ἑτέρου ἰσχυρίζονται ὅτι αἱ δύο Τροποποιήσεις τοῦ Καταστατικοῦ τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ (τοῦ 1997 καί 1998) δῆθεν ἐγένοντο παρανόμως, ἐνῶ παρανόμως συνέστησαν οἱ πέντε πρώην Μητροπολῖται τό 1995 μετά τό σχίσμα των τόν ἰδικόν των ψευδοΟΔΑΠΙΕΓΟΧ.
Μετά τό κατά τό 1995 σχίσμα τῶν ὑπό τῶν πρώην Μητροπολίτην «Μεσσηνίας» Γρηγόριον, χρέος τῶν ἐναπομεινάντων μελῶν τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ, ἦτο νά προβοῦν εἰς Τροποποιήσεις τοῦ Καταστατικοῦ, νά διαγράψουν ἐκείνους πού ἀκολούθησαν τό σχίσμα, ἀφοῦ πλέον ἀπεκόπησαν ἀπό τήν Ἐκκλησία ΓΟΧ Ἑλλάδος καί δέν ἦσαν πλέον Κανονικοί Ἱεράρχαι της, ἀλλά ἐκπεπτωκότες, ἐγγράψουν δέ ὠς νέα μέλη τούς νεοχειροτονηθέντας τότε πέντε Ἀρχιερεῖς.
Αἱ συγκεκριμέναι διαδικασίαι ἐγένοντο νομιμώτατα. Τά δύο μέλη τοῦ Κανονικοῦ καί νομίμου Δ.Σ., ἤτοι ὁ τότε Ἀρχιεπίσκοπος Ἀνδρέας καί ὁ Πειραιῶς Νικόλαος ἐκάλεσαν τό τρίτον μέλος τοῦ Διοικητικοῦ Συμβουλίου, τόν Ἀττικῆς Ματθαῖο εἰς συνεδρίασιν, μέ θέμα τήν Γενικήν Συνέλευσιν. Ὁ Ἀττικῆς Ματθαῖος ὅμως δέν προσῆλθε, ὅπως δέν προσῆλθον καί οἱ ὑπόλοιποι τρεῖς, ὅταν τούς ἐκάλεσε τό Διοικητικόν Συμβούλιο, διά τήν Γενικήν Συνέλευσιν.
Κατόπιν τούτου νομίμως συνεκρότησαν Γενικήν Συνέλευσιν καί διέγραψαν τούς ἐκπεπτωκότας καί σχισματικούς, ἐνῶ ἐνέγραψαν ὡς νέα μέλη τούς νεοχειροτονηθέντας Ἀρχιερεῖς, μεταξύ τῶν ὁποίων καί ἡμᾶς, τόν Μητροπολίτην Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας Κήρυκον (κατά κόσμον Μηνᾶν Κοντογιάννην), τόν ὁποῖον μέ τήν δευτέραν Τροποποίησιν (τοῦ 1989) ἡ Γενική Συνέλευσις μέ ὥρισεν Γραμματέα τοῦ ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ.
Παρακαλοῦμεν, ὅθεν, τόν κ. Εἰσαγγελέα νά ἐξετάση μήπως οἱ ὡς ἄνω μηνυταί μου ἐπιχειροῦν πράγματι καί διά τῆς ἀνωτέρω μηνύσεώς των ἐναντίον μας «κακουργηματικήν ἀπάτην».
Ληφθήτω δέ ὑπ’ ὄψιν ὅτι δέν γνωρίζομεν διά ποῖον δικαστήριον μᾶς μηνύουν, καί εἰς ποῖον δικαστήριον ἐπεχειρήσαμεν «ἀπάτην», δεδομένου μάλιστα ὅτι ἡμεῖς δέν ἔχομεν καμμίαν ἀνάμειξιν μέ τήν δικαστικήν διαμάχην μεταξύ αὐτῶν καί τοῦ Ἱερομονάχου Δαμιανοῦ, ἀφοῦ πρόκειται περί ἰδικῆς των ἐσωτερικῆς ὑποθέσεως καί διαφορᾶς.
Κύριε Εἰσαγγελεῦ, δέν εἶναι ἡ πρώτη φορά πού οἱ ἐν λόγω μηνυταί ἐχρησιμοποίησαν (πιθανόν παρασυρθέντες ὑπό τῆς Δικηγόρου των) αὐτόν τόν ἀπαράδεκτον τρόπον διά νά ὑπερασπιθοῦν τήν ἰδικήν των παρανομίαν, οἱ ὁποῖοι ἀπό τό 1995 ἀντιποιοῦνται πράγματι τόν ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ καί τήν Ἐκκλησίαν τῶν ΓΟΧ. Διά τοῦτο συνημμένως μέ τάς παρούσας ἐξηγήσεις καταθέτω καί τήν ἀπό 11 Ἀπριλίου 2006 Συμπληρωματικήν Κατάθεσίν μου ἐνώπιον τῆς Πταισματοδίκου Ἀθηνῶν Ἀναστασοπούλου Δήμητρας τοῦ 18ου Τμήματος, μέ τήν ὁποίαν ἔδωσα ἐξηγήσεις εἰς παρομοίαν ἀπόπειραν τῶν ἰδίων μηνυτῶν νά πλανήσουν τό Δικαστήριον καί νά μᾶς ἀποδώσουν κακοβούλως τήν ψευδῆ κατηγορίαν ὅτι ἡμεῖς ἐπεχειρήσαμεν νά ἀπατήσωμεν τό δικαστήριον.
Ὁ μηνυόμενος
καί παρέχων ἐνώπιόν σας ἐξηγήσεις
Ὁ Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος Κήρυκος
(κατά κόσμον Μηνᾶς Κοντογιάννης)
ΑΥΤΑΙ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΣΑΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ @ ΓΟΕΕ 2008, ΑΠ' ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΕΛΗΦΘΗΣΑΝ: ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΡΩΤΗΣΩΜΕΝ ΕΠ' ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΩΣ ΜΕΛΗ ΤΗΣ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΦΙΛΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ" ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟΝ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΑΘΗ ΩΣ ΕΠΙ ΕΙΚΟΣΑΕΤΙΑΝ ΔΟΚΙΜΑΖΟΜΕΝΟΝ ΕΝ ΠΟΛΛΑΙΣ ΑΣΘΕΝΕΙΑΣ (ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΒΕΒΑΙΩΣΕΝ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ ΚΑΙ Ο ΑΥΤΑΔΕΛΦΟΣ ΤΟΥ "ΘΗΒΩΝ" ΑΝΔΡΕΑΣ) "ΦΙΛΙΠΠΩΝ" ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΝ, ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗΝ, ΟΛΩΣ ΑΣΕΒΩΣ ΚΑΙ ΙΕΡΟΣΥΛΩΣ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΟΝΤΑΙ ΔΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΡΤΙΑΝ ΕΙΣ ΤΑΣ ΙΕΡΟΣΥΛΟΥΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΩΝ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΚΗΡΥΚΟΥ, ΚΑΙΘ ΑΛΛΩΝ, ΘΑ ΕΡΩΤΗΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΣ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΗΣΑΝΤΑ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΩΝ, ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΝ ΝΕΟΦΥΤΟΝ ... ΠΟΥ ΗΣΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΤΑΝ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ ΕΔΙΔΕ ΕΠΙ ΣΕΙΡΑΝ ΕΤΩΝ ΤΗΝ ΜΑΧΗΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΛΥΘΗ Ο ΟΔΑΠΙΕΓΟΧ ΟΠΩΣ ΕΠΕΔΙΩΚΑΝ ΟΙ ΠΕΝΤΕ; ΘΑ ΕΡΩΤΗΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΤΕΡΟΝ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΑ Δ.Κ. ΔΕΝ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΥΤΑ;
Διά τήν ἠλεκτρονικήν Εφημερίδα του Ιερού Ναού
Αγίου Σπυρίδωνος «ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ»
Προς Κύριον ευχέτης
Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΧ
+ Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΟΒΟΙΩΤΙΑΣ
Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ
Επίσκοπος Κήρυκος Κοντογιάννης 2 λεπτά · Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ Στην τελευταία ένθερμη προσευχή που ο έκανε ο όσιος προ τῆς τελευτῆς του μαρτυρεί ότι του έταξε ο Θεός πως θα ελεεί όποιον τον επικαλείται στην προσευχή του προς τον Θεό λέγοντας: Παντοδύναμε Κύριε δια πρεσβειών του Αγίου Ονουφρίου ελέησόν με. Ακολουθεί η προσευχή: «Ὕψιστε Θεὲ καὶ ἀόρατε, οὗ ἡ δύναμις ἀνεξιχνίαστος καὶ ἡ δόξα ἀκατανόητος καὶ ἀνέκφραστος, καὶ τὸ ἔλεος ἄπειρον καὶ ἀμέτρητον, ὑμνῶ, εὐλογῶ, προσκυνῶ καὶ δοξάζω Σε, Ὃν ἐπόθησα ἐκ νεότητός μου καὶ Σοὶ ἠκολούθησα. Ἐπάκουσόν μου, πρὸς Σὲ γὰρ ἐκέκραξα, ὅτι ἐπεῖδες τὴν ταπείνωσίν μου, ἔσωσας ἐκ τῶν ἀναγκῶν τὴν ψυχήν μου, οὐ συνέκλεισάς με εἰς χεῖρας ἐχθρῶν, ἀλλ’ ἔστησας ἐν εὐρυχώρῳ τοὺς πόδας μου. Δέομαί Σου, Κύριέ μου· τῇ Σῇ δεξιᾷ σκέπασόν με, ἵνα μὴ ταραχθῇ ἡ ψυχή μου ἀπὸ τοὺς δαίμονας, ὅταν ἐξέρχεται ἐκ τοῦ σώματος, ἀλλὰ παράλαβε αὐτὴν δι’ ἁγίων Ἀγγέλων Σου καὶ κατάτακον αὐτ
Comments
Post a Comment