ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ
ΚΗΡΥΞ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
(ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥ ΦΥΛΛΑΔΙΟΥ «ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ», ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΔΙΑΚΟΝΙΑΣ, ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥ ΤΕΥΧΟΥΣ 736 ΜΕΤΩΝΟΜΑΣΘΗ ΕΙΣ «ΚΗΡΥΞ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ» ΚΑΙ ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΜΕΡΙΜΝΗ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΗΓΙΑΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΑΧΑΡΝΩΝ (ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ 11 ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΤΟΣ «ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΠΑΝΤΑΝΑΣΣΑ» (ΣΟΥΜΕΛΑ) , ΑΝΔΡΕΑ ΣΥΓΓΡΟΥ 55-57, ΠΕΡΙΟΧΗ ΠΛΑΤΩΝΟΣ ΠΡΟΠΟΔΕΣ ΠΑΡΝΗΘΟΣ
ΤΕΥΧΟΣ 748 - ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2017
ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΖΟΥΝ
ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΩΣΑΝ ΤΟΥΣ ΠΑΠΙΚΟΥΣ
Παραθέτομεν το ἐν ετει 2010 υπ’ αριθμ. 25 σταλέν εις νεοημερολογίτην γράμμα, περί του βαπτίσματος των παπικων και των Νεοημερολογιτων.
«ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΛΛΑΔΟΣ, βΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ, «ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΝ ΚΕΝΤΡΟΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΒΛΑΧΕΡΝΩΝ», ΑΝΔΡΕΑ ΣΥΓΓΡΟΥ 55 -59 ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΑΧΑΡΝΑΙ Τ.Κ. 13671 ΤΗΛ. 6977290326,
Α.Π. 25/ΑΧΑΡΝΑΙ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ 2010 (Ε.Η.)
Επιστολή προσωπική πρός νεοημερολογίτην ἀναζητουντα τήν ὁδόν τῆς ἐν Χριστῶ σωτηρίας του (μετά ἀπό μίαν συζήτησιν ἐπί τοῦ βαπτίσματος τῶν νεοημερολογιτῶν».
Ἀγαπητέ, ὅπως σοῦ εἶπα κατά τήν συζήτησιν, δεῖγμα τῆς ἀληθινῆς ἀγάπης, τήν ὁποία πρέπει νά διαθέτουν οἱ ὀρθόδοξοι καί ὄχι τῆς ψεύτικης, τήν ὁποίαν ἔχουν οἱ οἰκουμενιστές, ειναι νά λέμε πάντοτε τήν ἀλήθεια, ἔστω καί ἄν πικραίνουμε τόν συνομιλητή μας. Ἡ ἀλήθεια λοιπόν ἐν προκειμένω διά τό θέμα πού συζητήσαμε, τό θέμα τοῦ «βαπτίσματος» τῶν νεοημερολογιτῶν διαφωτίζεται πλήρως καί ἀπό τό παρακάτω σχόλιον, τό ὁποῖον ἐδημοσίευσα εἰς τό διαδίκτυον καί ἀναφέρεται εἰς τόν τρόπον τελέσεως τοῦ βαπτίσματος ὑπό τῶν λατίνων, ἤτοι εἰς τό ράντισμα.
Ἰδού τό δημοσίευμα:
ΟΙ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΕΣ
ΑΚΡΩΤΗΡΙΑΖΟΥΝ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ
Κριτήριο σέ ὅσα πράττουν οἱ νεοημερολογῖται Οἰκουμενισταί δέν εἶναι πλέον τό τί λέγουν οἱ Πατέρες, ἀλλά τό τί θά τούς φέρει πιό κοντά στούς αἱρετικούς.
Αὐτό ἀκριβῶς γἰνεται καί μέ τόν τρόπο τελέσεως τοῦ βαπτίσματος, τό ὁποῖο παρά τά ὅσα ἔχουν γράψει οἱ Πατέρες, αὐτοί τό ἀκρωτηριάζουν καί ἀπό τήν τριήμερον συνταφήν καί συνανάστασιν μετά τοῦ Χριστοῦ τό μεταβάλλουν σέ ἁπλῆν ἐπίχυσιν ὕδατος ἐπί τῆς κεφαλῆς καί τοῦ σώματος (ράντισμα) κατά τά παπικοπροτεσταντικά πρότυπα, καί λέγουν παραπλανῶντες τούς ἀνθρώπους, ὅτι δῆθεν εἶναι τό ἴδιο τό ράντισμα καί τό βάπτισμα.
Κατά τήν ᾿Εγκύκλιον τοῦ Πατριαρχείου Κων/λεως τοῦ 1895, ἡ διδασκαλία καί ἡ πράξις τῆς ᾿Εκκλησίας ἐπ᾿ αὐτοῦ εἶναι σαφεστάτη:
"῾Η Μία ἁγία καθολική καί ἀποστολική ᾿Εκκλησία τῶν ἐπτά Οἱκουμενικῶν Συνόδων ἐβάπτιζε διά τριῶν καταδύσεων ἐν τῷ ὕδατι, ὁ δέ Πάπας Πελάγιος ἀποκαλεῖ διαταγήν τοῦ Κυρίου τήν τριττήν κατάδυσιν, καί κατά τόν ΙΓ' αἰῶνα ἐκράτει ἐν τῇ Δύσει τό διά τριῶν καταδύσεων βάπτισμα καί κήρυκες τούτων διαπρύσιοι αὐταί αἱ ἐν ταῖς ἀρχαιοτέροις ναοῖς τῆς ᾿Ιταλίας σωζόμεναι ῾Ιεραί Κολυμβῆθραι· ἀλλ᾿ ἐν χρόνοις μεταγενεστέροις παρεισαχθέν ἐγένετο παραδεκτόν τό ράντισμα καί τό ἐπίχυμα ἐν τῇ παπικῇ ᾿Εκκλησίᾳ· ἥτις καί ἐμμένει εἰσέτι ἐν τῇ Καινοτομίᾳ, εὐρύνουσα καί οὕτω τό ἀνορυχθέν ὑπ᾿ αὐτῆς χάσμα.·
Οἱ δέ ὀρθόδοξοι ἐμμένοντες πιστοί ἐν τῇ ἀποστολικῇ παραδόσει καί τῇ πράξει τῆς ᾿Εκκλησίας τῶν ἑπτά Οἰκουμενικῶν Συνόδων, "ὑπέρ τοῦ κοινοῦ κτήματος τοῦ πατρικοῦ θησαυροῦ τῆς ὑγιαινούσης πίστεως ἐστήκαμεν ἀγωνιζόμενοι".
(᾿Εγκύκλιος Πατριαρχική καί Συνοδική, ἤτοι ἀπάντησις εἰς τήν ᾿Εγκύκλιον τοῦ Πάπα Λέοντος τοῦ ΙΓ' περί ἑνώσεως, ἐκδοθεῖσα ἐν ἔτει 1895 ὑπό τῆς Μεγάλης ἐν Κων/λει ᾿Εκκλησίας ἐπί Πατριαρχείας Κων/λεως ᾿Ανθίμου)
Ταῦτα σοί γράφω πρός ἐνημέρωσίν σας ἀγαπητοί νεοημερολογῖτες καί διά νά προβληματισθῆτε σοβαρώτερον ἐπί τοῦ ἐν λόγω σοβαροῦ ἐκκλησιολογικοῦ καί σωτηριολογικοῦ προβλήματος.
Μετά τῆς ἐν Κυρίω ἀγάπης
+Ὀ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
Comments
Post a Comment