ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ


Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ
ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ Η ΠΡΩΤΗ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΓΗΝ
ΤΟΥ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟΥ ΕΦΗΜΕΡΙΣ ΤΩΝ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ

ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΑΓΙΟΥ ΜΕΓΑΛΟΜΑΡΤΥΡΟΣ ΜΗΝΑ,  ΑΓΙΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ
 ΚΑΙ ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ Ε ΤΗΣ ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ
 ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΣ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΥΟΛΗΣ: ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ:  ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40 ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ

ΤΕΥΧΟΣ   1020   ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2018 (Ε.Η.)

ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΑΓΙΟΥ ΦΩΤΙΟΥ


ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ  ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΙΕΡΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΜΗΤΡΟΠ. ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ 11, ΠΕΡΙΟΧΗ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΧΑΡΝΑΙ

 Α.Π.   196                    ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2017 (ε.η.)
                 

ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΕΠΙ ΘΕΜΑΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ, ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΥ ΑΓΩΝΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ  ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ

ΤΕΥΧΟΣ   730       -        ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012
                             
ΤΟΥ ΕΝ ΑΓΙΟΙΣ ΠΑΤΡΟΣ ΗΜΩΝ ΦΩΤΙΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ ΚΩΝ/ΛΕΩΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΩΝ ΣΥΝΟΔΩΝ

Παραθέτομεν ν πόσπασμα πό τήν μολογίαν το γίου Φωτίου. Εναι πό τόν νθρονιστήριον λόγον του, τόν ποον πέστειλε, ς συνηθίζετο τότε, πί τ ναδείξει του ες Πατριάρχην Κων/λεως, πρός τόν Πάπαν Νικόλαον τς Ρώμης. πογραμμίζομεν τούς χαρακτηρισμούς τν αρετικν π’ ατς καί μόνης τς παραγράφου: «φρενοβλαβή Μακεδόνιον ... ρείω παραπλησίαν τήν μανίαν κμεμηνότα», «οκ σχύνετο», «δυσσεβος Νεστορίου καί τς ατ καινοποιηθείσης θεοστυγος δεισιδαιμονίας», « τρισάθλιος», « δυστυχής Ετυχής καί  Διόσκορος λάστωρ», « φαντασιώδης ατν φρενοβλάβεια, καί πσα ατν συμμορία», «μιαρά δόγματα καί κυήματα το δυσσεβος Νεστορίου το τς βασιλίδος θέως ιεραρχήσαντος καί Μοψουεστίας θεώτερον κνοσήσαντος»» «ες σχατον βυθόν θεότητος μπεπτωκότας», «πό κοιλίας ρευγόμενοι θυροστόμως μυθολόγησαν», «τερατολόγους καί παράφρονας», «τήν ατν δυσσέβειαν κρατς ναπομαξαμένους μετά τς λλοφύλου καί λλοκότου ατν πλασματολογίας». «ο δείλαιοι», «βδελυκτήν καί μανιχαϊκήν ατν αρεσιν» κλπ. Ο γιοι Πατέρες, λοιπόν, νομάζουν τούς αρετικούς «δυσσεβες, τρισάθλιους, φρενοβλαβες, παράφρονας κλπ.». ς παύσουν πομένως σοι κατηγορον τήν «Ορθόδοξο Πνοή», διότι χρησιμοποιε ες τήν ντιμετώπισιν τν συγχρόνων αρετικν πολύ λαφροτέρους χαρακτηρισμούς.  
«..... Οτω φρονν κα διομολογν παρατρπτως τν ν τ Καθολικ κα ᾿Αποστολικ ᾿Εκκλησίᾳ φιδρυμνην τε κα κηρυσσομνην πστιν τς γας κα οκουμενικς πτ συνδους ποδχομαι: Τν μν πρτην, τε δ Αρειον κα τος μοφρονοντας ατ μ τ βδελυκτ ατν κτισματολατρείᾳ διαρρξασν τε κα καθελοσαν·  τν δ δευτραν, ς τν φρενοβλαβ Μακεδνιον τς κκλησιαστικς χοροστασας ξοστρακσασν τε κα κτεμοσαν ᾿Αρείῳ παραπλησαν τν μαναν κμεμηντα· ν κτσμασι γρ κα οτος τ πανγιον κα παντουργν τιθες πνεμα κτισματολατρεν οκ σχνετο· λλ γε δ κα τν τρτην καθαιρτιν οσαν το δυσσεβος Νεστορου κα τς ατ καινοποιηθεσης θεοστυγος δεισιδαιμονας· οτος γρ τν διαιρτως κα καθ᾿ πστασιν νωθντα τ θε λγ λικν νθρωπον τολμηρς κα φρνως τς θεϊκς το λγου διασπν ποστσεως διοϋπστατον ατν στρατολγει τε κα φαντζετο·  δι᾿ κα ψιλν νθρωπον τν σαρκ πιφανντα Υἱόν κα Λγον το Θεο νειρξας κολοθως τρισθλιος καλεν τν Παναγαν Θεοτκον κυρως πηρνσατο· τν δ τετρτην, ς τν δυστυχ Ετυχ κα Δισκορον τν λστορα καταρρξασαν κα ναθεματσασαν μετ τς φαντασιδους ατν φρενοβλαβεας κα πσης ατν τς συμμορας·  τν γρ το Κυρου σρκα μ εναι μν μοοσιον  ληρδουν, λλ᾿ κ δο μν φσεων τν νωσιν γενσθαι, ες μαν δ μετ τν νωσιν συναναλωθναι μηδετρας ποσζουσαν τ διματα μτε τς θεϊκς μτε μν τς νθρωπνης· κα τν πμπτην δ, ς κτεμοσαν τε κα ποτεφρσασαν τλεον τ π᾿ λθρ τν γεγεννηκτων ναριπιζμενα μιαρ δγματ τε κα κυματα το δυσσεβος Νεστορου το τς βασιλδος θως εραρχσαντος κα Θεοδρου το Μοψουεστας θετερον πισκοπσαντος, ατος τε κα πντας τος τν ατν ατος ματαιοφροσνην κνοσσαντας· ο μν, λλ γε δ κα ς διασπσασν τε κα κθερσασαν ᾿Ωριγνην, Δδυμον, Εὐάγριον λληνφρονι λογισμ κα συντ γνμη ες σχατον βυθν θετητος μπεπτωκτας· βαθμος γρ κα ποβσεις θετητος ναπλσαντες κα ψυχν προϋπρξεις κα τς πρς τ θεον ατν νεσεως πορροας τε κα ποπτσεις ν αυτος ποστσαντες, ες διφορ τε κα πολυειδ σματα μεταγγζοντες τατας κα μεταβλλοντες κα τλος κολσεων κα δαιμνων ποκατστασιν, τ δ λεγμενον, π κοιλας ρευγμενοι θυροστμως μυθολγησαν κα ρραψδησαν· λλ κα τν κτην ς πορρψασν τε κα κατασπσασαν τος μφ ᾿Ονριον κα Σργιον κα Μακριον τος τερατολγους κα παρφρονας, μα δ᾿ ατος κα τος τν ατν δυσσβειαν κρατς ναπομαξαμνους μετ τς κφλου κα λλοκτου ατν πλασματολογας· ν γρ θλημα κα μαν νργειαν τ κ δο παρατρπτων φσεων πεφυκτι Χριστ τ Θε μν κακς ο δελαιοι πεγρφοντο· τι δ κα τν ν Νικαίᾳ τ δετερον ερν κα μεγλην Σνοδον τος εκονομχους κα δι τοτο χριστομχους κα γιοκατηγρους ποσκυβαλσασν τε κα καταβαλοσαν, σν ατος δ κα τν βδελυκτν κα μανιχαϊκν ατν αρεσιν· τ γρ το Κυρου μν ᾿Ιησο Χριστο μοοσιον μν γιον σμα γρφειν εκονικς μυσττοντο, τ γραπτον κα περγραπτον ατο καταβακχεοντες κα δι τοτο μ εναι μν μοοσιον μανικς συμπερανοντες. Τατας ον τς γας κα Οκουμενικς πτ Συνδους ποδχομαι ναθεματζων μν ος νεθεμτισαν, κατασπαζμενος δ κα μεγαλνων ος πευφμησαν...».

Διά τον «Αντιαιρετικόν Αγωνα Γνησιων Ορθοδόξων»
της Ιεράς Μητροπόλεως ΓΟΧ Μεσογαίας και Λαυρεωτικής

Ελάχιστος προς Κύριον ευχέτης
+ Ο Μητροπολίτης ΓΟΧ Μεσογαίας
και Λαυρεωτικῆς Κήρυκος

Διά την διαδικτυακήν Εφημερίδα «Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
Ὁ ἐλάχιστος ἐν Ἐπισκόποις + ‘Επίσκοπος Κήρυκος Κοντογιάννης Μητροπολίτης Μεσογαίας, Λαυρεωτικῆς και Αχαρνων Τοποτηρητής τῆς Αρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν και Πρόεδρος της Πανορθοδόξου Ιεράς Συνόδου της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας

Comments

Popular posts from this blog

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,

ΠΕΡΙ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ (Α. ΒΑΒΟΥΣΚΟΥ)