ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ, ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΙΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΑΠΟΚΡΟΥΣΙΣ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΙΣ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ ΔΣ ΤΟΥ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ 18.3.2015, ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΙΣ ΨΕΥΔΟΜΑΡΤΥΡΙΑΣ
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗ ΕΦΗΜΕΡΙΣ
«Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥ «ΙΕΡΟΥ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΥ ΣΥΝΔΕΣΜΟΥ
ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ». ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ
ΣΥΝΤΑΞΕΩΣ: + Ο ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ (ΚΑΤΑ ΚΟΣΜΟΝ ΜΗΝΑΣ ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ), ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ. ΤΑΧΥΔΡΟΜ. Δ/ΝΣΙΣ: ΙΕΡΑ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗ ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΙΠΠΟΚΡΑΤΟΥΣ 25 ΚΑΙ ΟΡΦΕΩΣ 40, ΚΑΤΩ ΗΛΙΟΥΠΟΛΙΣ . ΤΗΛ. 2109701011
ΤΕΥΧΟΣ 810 ΜΑΡΤΙΟΣ 2015
ΠΡΟΣ
ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΙΝ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (ΓΟΧ) ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α’
(Ἀριθμ. Ἐγκριτ. Ἀποφ. 680/1982, 3427/1985 και 260/2013)
ΕΔΡΑ: 4ο ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟΝ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ ΤΗΛ. 210 6020176
Α.Π. 34 Ἐν Κορωπίω τῆ 18.3.2015
ΘΕΜΑ: ΠΡΟΣΘΕΤΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΡΟΥΣΙΣ
ΤΩΝ ΨΕΥΔΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΤΩΝ ΜΑΡΤΥΡΩΝ
ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ
ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ
ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 3/18 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015
Ἐν Κορωπίω, ὅπου εἶναι ἡ ἕδρα τοῦ Συνδέσμου μας, σήμερον 18ην Μαρτίου 2015, ἡμέρα Πέμπτην, και ὥραν 11ην πρωινήν, συνεδρίασε το Δ.Σ. τοῦ ΙΦΣΚΑΕ, το ὀποῖον ἀπαρτίζεται ὑπό τῶν: 1) Μητροπολίτου Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς Κηρύκου (κατά κόσμον Μηνᾶ Κοντογιάννη), ὡς Προέδρου, 2) Μητροπολίτου Λαρίσης και Τυρνάβου Ἀμφιλοχίου (κατά κόσμον Ἀποστόλου Ταμπουρᾶ) ὡς Ἀντιπροέδρου, 3) Θεολόγου Ἐλευθερίου Γκουτζίδη, ὡς Γραμματέως, 4) Μοναχοῦ Ἰακώβου Βιδάλη, ὡς Ταμίου, 5) Ἱερέως Θωμᾶ Κοντογιάννη, ὡς μέλους, 6) Μοναχοῦ Κυρίλλου Παρασκευᾶ, ὠς μέλους και 7) Μοναχοῦ Θεοδώρου Σουλτσιώτου, ὡς μέλους, και λαβόν ὑπ’ ὄψιν τήν κατάθεσιν ἐπ’ ἀκροατηρίω τοῦ μάρτυρος κατηγορίας (ἐναντίον μας) κατά τήν χθεσινήν δίκην, ἤτοι τοῦ κ. Δημητρίου Κάτσουρα, και προκειμένου να καταθέσωμεν διά τοῦ Πληρεξουσίου μας Δικηγόρου πρόσθετες Προτάσεις και ἀντίκρουσιν τῶν ἰσχυρισμῶν τῶν ἀντιδίκων, ἀπεφασίσαμεν, ὅπως ἀναθέσωμεν εἰς τον Πρόεδρον Μητροπολίτην Κήρυκον, νά καταθέση διά τοῦ Πληρεξουσίου μας Δικηγόρου, ἐνώπιον τοῦ Μονομελοῦς Πρωτοδικείου Ἀθηνῶν, και τά κάτωθι ἔγγραφα:
1) Το σχέδιον «Μηνυτηρίου Ἀναφορᾶς», τό ὁποῖον ἀφορᾶ τήν ἐκποίησιν τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Νικολάου Σεληνίων Σαλαμίνος, διά τήν ὁποίαν ὁ μάρτυς Δημήτριος Κάτσουρας κατέθεσεν ὅτι «δεν γνωρίζει τίποτα».
2) Το ἀπό 29 Αὐγούστου 2011 26σέλιδον ἔντυπον τοῦ Δημητρίου Κάτσουρα ὑπό τον τίτλον «ΠΕΡΙΦΡΟΝΗΣΙΣ ΤΩΝ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΕΜΠΑΙΓΜΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ» εἰς το ὁποῖον καταγγέλλει και τήν ἀπόπειραν κατεδαφίσεως τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Εὐαγγελιστρίας Πεύκης και τήν ἐκποίησιν τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Νικολάου Σεληνίων Σαλαμίνος, (ἀπό τά ὁποῖα προκύπτει, ὅτι και γνωρίζει και καταγγέλλει και διαμαρτύρεται).
3) Τήν ὑπ’ ἀριθμ. 347/25 Νοεμβρίου 2003 «ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΑΙΤΙΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΥ ΤΡΟΠΟΥ ΕΠΙΛΥΣΕΩΣ ΤΟΥ» δημοσιευθεῖσαν εἰς τήν «Ὀρθόδοξον Πνοήν, Τόμος 14ος, σελ. 419-447, Τεῦχος 142/Νοέμβριος 2003, ὅπου τεκμηριώνεται ἡ θέσις μας, ὅτι ἡ ὅλως παράνομος παρά Κανόνας, συμπαικτική και ἱερόσυλος ἐνέργεια τῆς παραιτήσεως τοῦ Ἀρχιεπισκόπου Ἀνδρέου (τήν 5.2.03), ἦταν το ἀποτέλεσμα τῆς ἀπό παλαιότερον (1998-1999) ἐπιχειρηθείσης ἐκτροπῆς και τῆς Ἱερᾶς Συνόδου και τοῦ Ἱεροῦ Φιλανθρωπικοῦ Συνδέσμου ἀπό τάς Ἐκκλησιολογικάς και Ὁμολογιακάς και Καταστατικάς ἀρχάς, ἀλλά και τό ἀποκορύφωμα τῆς ἐκκλησιαστικῆς κρίσεως, ἀφοῦ ἡ ἐν λόγω παραίτησις ὑπέρ τοῦ Νικολάου ἐδημιούργησε το σχίσμα τοῦ 2005, τοῦ ὁποίου ἠγήθη ὁ οὐδέποτε νομιμοποιηθείς, οὔτε ὡς Ἀρχιεπίσκοπος, οὔτε ὡς Πρόεδρος τοῦ ΙΦΣΚΑΕ Νικόλαος Μεσσιακάρης, με σκοπόν οὗτος και οἱ ὄπισθεν αὐτοῦ κρυπτόμενοι, «να θύσουν και ἀπολέσουν», ὅπως τοῦτο ἔπραξαν, με τήν κατάληψιν τῶν Ναῶν και Πνευματικῶν Κέντρων και ἐν τέλει τήν ἐκποίησιν αὐτῶν, προς ἴδιον οἰκονομικόν ὄφελος και κατάχρησιν δωρεῶν και κληρονομιῶν, δηλαδή τήν καταπάτησιν τῶν σκοπῶν διά τους ὁποίους ἱδρύθη και τῶν ὅρων και τῶν προυποθέσεων κάτω ἀπό τους ὁποίους λειτουργεῖ ὁ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ, ὁ ὁποῖος σαφέστατα προβλέπει τήν διασφάλισιν και τῆς Ὁμολογίας – Ἐκκλησιολογίας Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς ἀπό παραχαράξεις και ἐκτροπάς, ἀλλά και τήν περιφρούρησιν τῶν Ἱερῶν Ναῶν και τῶν Ἰδρυμάτων ἀπό πάσης ἐπιβολῆς ἀλλοτριοφρόνων και ἐκτός και κατά τῆς Ἐκκλησίας κινουμένων φυσικῶν προσώπων και ἄλλων παραγόντων.
3) Τήν ὑπ’ ἀριθμ. 401/26.10.2005 «ΑΝΟΙΚΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΝ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΨΕΥΔΟΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΝΙΚΟΛΑΟΝ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΩΣΙΝ» εἰς τήν ὁποίαν μεταξύ ἄλλων γράφονται: «Ἡ ἀπό καιρόν ἀπαράδεκτος στάσις σας ΚΑΤΑΦΑΝΕΣΤΑΤΑ μαρτυρεῖ τήν ἐν ἐπιγνώσει ἄρνησιν ὑφ’ ὑμῶν τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, ἀφοῦ ἐπί μακράν σειράν ἐτῶν, εἴτε ἐκ δειλίας, εἴτε ἐξ’ ἀδυναμίας, ἤ ἄλλων ὑστεροβουλιῶν, δέν ὁμολογεῖτε εὐθέως ἐν γράμμασιν και πράγμασιν» τήν Ὀρθόδοξον Ὀμολογίαν, ἀλλἀ ἐμμέσως ἤ ἀμέσως, εὐθέως ἤ πλαγίως προδίδετε και πολεμεῖτε τήν Ἐκκλησίαν. Δυστυχῶς καθ’ ὅλα τά τελευταῖα ἔτη προκύπτετε δέσμιοι τῶν ἐγκαθέτων και γενιτσάρων, οἱ ὁποῖοι κατέκλυσαν τον χῶρον τῆς Ἐκκλησίας, ἤτοι τῶν Ἀδελφῶν Τσακίρογλου, τοῦ κ. Δημητρίου Κάτσουρα, τοῦ κ. Βασιλείου Σακκᾶ, και τῶν Φλωρινικῶν, ἐν οἷς πρωτίστως τοῦ κ. Καλλινίκου Σαραντοπούλου και κ. Ἀθανασίου Σακαρέλλου». Εἰς τήν ἰδίαν ἐπιστολήν διά τό θέμα τοῦ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ γράφονται τά ἑξῆς: «7) Να ἐξετασθοῦν ἅπαντα τά ἀπό τοῦ 1998 μέχρι και σήμερον Πρακτικά τῶν Διοικητικῶν Συμβουλίων και τά τοιαῦτα τῶν Γενικῶν Συνελεύσεων τοῦ ΙΦΣΚΑΕ και να κριθοῦν ὑπό τῆς Ἀνωτάτης Ἐκκλησιαστικῆς Ἀρχῆς, ἤτοι τῆς προϋποτιθεμένης Κανονικῆς και Ὀρθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου, και να προσκομισθοῦν και νεώτεραι δικαστικαί ἀποφάσεις. Το θέμα τοῦ ΙΦΣΚΑΕ δεν εἶναι ἤσσονος σημασίας, διότι ἐκτός τοῦ ὅτι οὗτος ἱδρύθη διά να διαφυλάξη τά εἰς τήν Ἐκκλησίαν ἀνήκοντα, ὁ χαρακτήρ του και ὡς Νομικοῦ προσώπου, ἦτο και παραμένει να εἶναι ΦΥΛΑΞ της ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ, ἤτοι τῆς ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, τῆς ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ».
Μη ὑπάρχοντος ἑτέρου θέματος λύεται ἡ συνεδρίασις και ὑπογράφεται το παρόν πρακτικόν ὡς ἕπεται:
ΤΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΝ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΝ
(Ἕπονται αἱ ὑπογραφαί)
Διά τήν ἀκρίβειαν ἐκ τοῦ βιβλίου
τῶν Πρακτικῶν τοῦ Δ.Σ. αὐθημερόν
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ
+ Ο ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ Ι.Σ.
Comments
Post a Comment