ΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΕΝΟΣ ... "ΘΕΟΛΟΓΟΥ"
ΤΑ ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΑ ΕΝΟΣ ... <<ΘΕΟΛΟΓΟΥ>>.
Λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος:<< 'εθος τη πλάνη τη αληθεία τα ίδια προσάπτειν,όπερ αι γυναίκες αι πόρναι ποιούσι και προλαμβάνουσι,και τας ελευθέρας πόρνας καλούσιν,ίνα μη έχωσιν εκείναι τι ανθυβρίσωσιν>>.Είς Πέτρον Απόστολο και Ηλία Προφ.3 PG 50.733
Δηλαδή,οι άνθρωποι της πλάνης και του ψεύδους συνηθίζουν να συκοφαντούν τους ανθρώπους της αληθείας,αποδίδοντάς τους τα δικά τους ελαττώματα,πράγμα που κάνουν και οι ιερόδουλες,οι οποίες ονομάζουν πόρνες τις τίμιες, για να τις προλάβουν και να μήν τολμούν να ανταποδώσουν τας ύβρεις.
Ενώ θα περίμενε κανείς, μετά τα εκκλησιολογικά και δογματικά ολισθήματά του,μετά την επαίσχυντη και κατόπιν συναλλαγής παραίτηση του αρχιεπισκόπου Ανδρέου το 2003 ,τον υποβιβασμό του και τον εξευτελισμό του ως προέδρου Πατρών,μετά την τοποθέτηση στην αρχιεπισκοπή του αιρετικού και ματαιοδόξου Νικολάου Μεσσιακάρη και την ανταλλαγή θρόνων,μετά την υποκατάσταση της τότε Ιεράς Συνόδου και την συμμετοχή του εμμέσως ή αμέσως στα δύο σχίσματα σε Ελλάδα και Κύπρον,μόνο και μόνο για να επικρατήσει ένα ιδιότυπο οικογενειοκρατικό καθεστώς ολοκληρωτισμού,να βγεί και να ζητήσει συγγνώμην πρώτα από τον Θεόν και κατόπιν απ'όλους αυτούς τους Γνησίους Ορθοδόξους και Ομολογητάς Χριστιανούς,Κληρικούς και Λα'ι'κούς,Ελληνες ,Κυπρίους και Αφρικανούς, που προσπάθησε να καρατομήσει πνευματικά ,κατασυκοφαντώντας τους για αίρεση,αυτός συνεχίζει και βάλλει κατά της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος και κατά της Ιεραρχίας και του πληρώματος Αυτής.
Διένειμε και φυλλάδιον,όχι αυτό που τον δείχνει να συμμετέχει σε αγιασμό νεοημερολογιτών -οικουμενιστών,ή άλλο περί αγαπολογίας,αλλά για να υποστηρίξει για ακόμα μίαν φοράν, τις αιρετικές θεωρίες πολεμίων και εχθρών της Μίας, Αγίας ,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού,των νεοημερολογιτών και οικουμενιστών κληρικών και καθηγητών, του Ρωμανίδη και του κ.Ιεροθέου Βλάχου περί << μη Κοινωνίας των Θείων Προσώπων>>.
Ο <<θεολογικός>> σύμβουλος της αιρετικής,σχισματικής και καθηρημένης Νικολαοστεφανίτικης συνόδου,μαζί με δύο τρείς ακόμα ρασοφόρους συνεργάτες του,για να παραπλανήσει και να συσκοτίσει από την ιερόσυλη , αντικανονική, κολάσιμη,επιβληθείσα και κατόπιν συναλλαγής παραίτηση,η οποία ήταν η αιτία του σχίσματος που έγινε το 2003-5, και για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των εκτός Εκκλησίας εχθρών ,εφήυρε αίρεση στην διατύπωση περί Κοινωνίας των Τριών Θείων Προσώπων,ενώ, δεν τον πείραξαν καθόλου τα αιρετικά φρονήματα του πρώην αρχιεπισκόπου του,Νικολάου, οποίος κατήργησε όλην την δογματικήν αλήθεια περί των αγίων εικόνων και που ήταν ένας απ'αυτούς ,οι άλλοι ήταν οι σημερινοί οικογενειοκράτες, που ωδήγησε τους πέντε τότε αρχιερείς στο σχίσμα το 1995,με το γνωστόν αιρετικόν εγχειρίδιόν του <<Προσκυνούμεν Πατέρα Υιόν και 'Αγιον Πνεύμα>> , τις καταδικασμένες αιρετικές θεωρίες του αλλά και την ταύτιση των συμβόλων με την Υπόσταση του Θεανθρώπου Κυρίου,όπως οι καταδικασμένοι αιρετικοί, Ακίνδυνος και Πρόχορος Κυδώνης.
Χαρακτηριστικά του ο γκαιμπελισμός,ο ορθολογισμός και η διαστρέβλωσις.
Το ίδιο κάνει και τώρα.Ενώ του διατύπωσα με πάσα σαφήνεια,όπως έκαναν και όλοι αυτοί τους οποίους συκοφάντησε για αίρεση την περίοδο λίγο πρίν αλλά και μετά το σχίσμα το 2003,ότι ομιλούμε για την Κοινωνία των Τριών Θείων Προσώπων στην αμέθεκτη από τα κτίσματα Θείαν Ουσίαν και στα Φυσικά Ιδιώματα, και ότι κανείς δεν ομιλεί περί Κοινωνίας των Ακοινωνήτων Υποστατικών Ιδιωμάτων,αυτός,αφού χλεύασε και γελοιοποίησε την Ορθόδοξη Δογματική θέση μας ,λέγοντας<<η δικαιολογία ότι δήθεν η θέση σας αναφέρεται στην κοινωνία φύσεως ή ουσίας ή ενεργειών στα Θεία Πρόσωπα,παραπέμπει σε μικρά παιδιά που όταν τα μαλώνουν βάζουν τα κλάματα>>,έρχεται λίγο πιό κάτω και την αναφέρει ως δική του,γράφοντας:<<...η σχέση των Προσώπων της Αγίας Τριάδος είναι κατ'ουσίαν και όχι καθ'υπόστασιν>> ,αυτό,δηλαδή ,που διετύπωσαν όλοι οι συκοφαντούμενοι τότε αλλά και εγώ σήμερα,έρχεται να το υποστηρίξει ,αφού έχει ρίξει τόνους λάσπης στον ανεμιστήρα.
Αγαπητέ αναγνώστα,ο <<θεολογικός>>σύμβουλος της καθηρημένης Νικολαοστεφανίτικης συνόδου,οδηγείται, και μαζί μ'αυτόν και τα υπόλοιπα μέλη της αιρετικής και σχισματικής αυτής κοινότητας,με <<σπασμένα φρένα>> εις τον πνευματικόν όλεθρον,υποστηρίζοντας φράσεις και θέσεις νεοημερολογίτών σχισματικών και εχθρών της Εκκλησίας,όπως ο κ.Ιερόθεος Βλάχος,νεοημερολογίτης δεσπότης,μη ακούοντας τα των ορθοδόξων αγίων πατέρων .
Θα θέσω ,λοιπόν ,υπ'όψιν σας μερικές μόνο μαρτυρίες των πατέρων της Εκκλησίας μας,ώστε,να διαπιστώσετε ποιός είναι με την Αλήθεια και ποιός με το ψεύδος.
<< κατά μεν ούν το πρώτον σημαινόμενον ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΙΝ ΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΗΤΟΣ ΥΠΕΡΘΕΟΙ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ>>Ι.Δαμασκ.PG 94σελ.817 BC
Μα καλά,τι είναι αυτά που λέγεις άγιε Ιωάννη Δαμασκηνέ; κοινωνούν οι τρείς θείες υποστάσεις -πρόσωπα;δεν φοβάσαι τον <<μέγα θεολόγον>>,δεν φοβάσαι μη τυχόν και σε αναθεματίσει;
<<Μάθοις δ'αν την πρός τον Πατέρα και Υιόν του Πνεύματος ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ και εκ των δημιουργημάτων ...>>PG 32 σελ.135 Α.
<<...ούτω δοξάζεται το Πνεύμα διά της πρός τον Πατέρα και Υιόν ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...>>PG 29 σελ.153 Α.
'Οπα ,και εσύ Μέγα Βασίλειε, ασεβής;δεν ντρέπεσαι να ομιλείς περί κοινωνίας Προσώπων;Δεν φοβάσαι τους αφορισμούς του <<θεολογικού>>συμβούλου της Νικολαοστεφανίτικης συνόδου;
<< Κοινό γάρ Πατρί μέν και Υιώ και Αγίω Πνεύματι,το μη γεγονέναι,και η θεότης,Υιώ δε και Αγίω Πνεύματι ,το εκ του Πατρός.'Ιδιον δε Πατρός μεν η αγεννησία,Υιού δε η γέννησις,Πνεύματος δε η εκπεμψις>>PG35 σελ.1221 BC.
'Αλλος από 'δώ.Και σύ θείε Γρηγόριε Θεολόγε,αιρετικός;και σύ διδάσκεις την Θεολογία της Διακρίσεως,το ακοινώνητον και την κοινωνία;Δεν γλυτώνεις ούτε και σύ από τον<< θεολογικό>> σύμβουλο της καθηρημένης Νικολαοσταφανίτικης συνόδου.
<< ...γένησθε κοινωνοί θείας φύσεως...>>
Α' Πέτρου.1,4 και Αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου.[Αλφαβητικά Κεφάλαια.σελ.271-281.
Ε,εσείς είστε που δεν γλυτώνετε τους αφορισμούς.
Τι είναι αυτά που λέτε;δεν γνωρίζετε ότι ο άνθρωπος μετέχει της θείας χάριτος και όχι της Φύσεως-Ουσίας;γιατί γράφετε τέτοια πράγματα;
Τρέξτε κ.<<θεολόγε>>,τρέξτε να τους αναθεματίσετε,τι περιμένετε;
<<...διά τούτο όλοι οι άγιοι είναι ναοί του Θεού Πατρός και Υιού και Αγίου Πνεύματος,εφ'όσον κατοικεί εις αυτούς η μία θεότης και η μία κυριότης>>PG 29.261 AB.
Μέγα βασίλειε,δεν κοινωνούμε με τις υποστάσεις και την ουσίαν,θα σε αφορίσουν οι Νικολαοστεφανίτες.
<< μετά Θεόν Θεός η Παναγία;>>Τί λές και σύ 'Αγιε Ανδρέα Κρήτης;διδάσκεις δύο θεότητες;θα αφοριστείς και εσύ απο τους Νικολαοστεφανίτες.
Φίλε αναγνώστα,λέγει ο Μ.Βασίλειος:<<Διότι εκ των λεγομένων επί Θεού άλλα μεν σημαίνουν τι δεν είναι,όπως όλα τα αφαιρετέα,άλλα δε παρέπονται στην Θείαν Φύσιν...άλλα δε έχουν την σημασίαν της δυνάμεως και ενεργείας>>.ΜΒ.PG32,265 Α.
Ομιλήσαμε,ομιλούμε και γράφουμε γι'αυτήν την Κοινωνίαν των Προσώπων, την οποίαν διδάσκουν οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας και την οποίαν απορρίπτει ο Νικολαοστεφανίτης<<θεολογικός>>σύμβουλος,ο οποίος υποστηρίζει πως: <<όταν μιλούμε για κοινωνία των υποστάσεων ,τότε θα πρέπει τα πρόσωπα να κοινωνούν σε όλα>>.
Ε, λοιπόν, αυτό που έχουμε να του πούμε είναι το εξής: αυτά να τα πείτε στους πατέρες της Εκκλησίας,αγαπητέ,οι οποίοι ,ΌΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ,ομιλούν για ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ -ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΝ.
Κλείνοντας ,σεβαστέ αναγνώστα,θα ήθελα να αναφερθώ και στα εξής:η ορθόδοξος δογματική δεν ταυτίζει ποτέ ουσία και φυσικά ιδιώματα,όπως δεν ταυτίζει τα υποστατικά με τις υποστάσεις,και αυτό το κάνει,εκτός των άλλων,διότι ο άνθρωπος μετέχει της άκτιστης κοινής θείας χάριτος και όχι της ουσίας-φύσεως και δεν γίνεται θεός κατά φύσιν ,αλλά κατά χάριν.
Την ίδια διάκρισι ,για άλλους λόγους,κάνει και στα ακοινώνητα υποστατικά ιδιώματα και στις υποστάσεις .
Λέγει σχετικά ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς:,<Ως γαρ ουκ έστι τα υποστατικά υπόστασις ,αλλά χαρακτηριστικά υποστάσεως,ούτω και τα φυσικά ου φύσις,αλλά χαρακτηριστικά φύσεως>>.
Επίσης,η ορδόδοξος δογματική διδάσκει τις δύο προόδους του Αγίου Πνεύματος,την καθ'ύπαρξιν ,μονον από τον Πατέρα ,και την κατ'ενέργεια ,η οποία είναι απόρροια της Κοινωνίας των τριών Προσώπων-Υποστάσεων,διότι αυτά που αποστέλλουν και πέμπουν την χάριν του Αγίου Πνεύματος,ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΥ ΤΑ ΤΡΙΑ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ Α'Ι'ΔΙΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Κοινωνούν οι Θείες Υποστάσεις στο Φυσικό Ιδίωμα που λέγεται Φώς,ε,αφού κατακλύζονται τα Θεία Πρόσωπα απ'αυτήν την Κοινωνία Φωτός,την Κοινωνούν και στα μέλη της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Το ίδιο ισχύει και με την Ζωή και με την Χαρά και με την Αγιότητα κτλ.
Τα Θεία Πρόσωπα ΠΕΜΠΟΥΝ ΤΗΝ Α'Ι'ΔΙΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Λέει σχετικά ο θείος Γρηγόριος:<<ενέργημα μεν είναι το αποτέλεσμα της ενεργείας,ενέργεια δε η δραστική και ουσιώδης κίνησις της φύσεως,ενεργητικόν δε η φύσις από την οποίαν προέρχεται η ενέργεια,ενεργών δε ο χρησιμοποιών την ενέργειαν,ΉΤΟΙ Η ΥΠΟΣΤΑΣΙΣ-ΠΡΟΣΩΠΟΝ>>ΕΠΕ.4.94,1
Εις το επανιδείν.
ΥΓ 1 Πραγματικά εύχομαι ο βαπτιστικός σας να μάθει πολλά περισσότερα από εμένα,κ.<<θεολόγε>> - αν και 'γώ ,εν οίδα ότι ουδέν οίδα - αν και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις ύβρεις που εξαπέλυσε,χαρακτηρίζοντας ανθρώπους <<απατεώνες και καραγκιόζηδες>>κάτι που κάνατε και σείς απευθυνόμενος στον επίσκοπο κ.Ευστάθιον.
Και γι'αυτόν τον λόγο,λοιπόν, ευρίσκεστε εκτός Εκκλησίας,διότι Αύτη δεν διδάσκει τους πιστούς τις ύβρεις αλλά τον σεβασμό.
ΥΓ2 Η λέξις ουσία,δεν μαρτυρείται στην Αγία Γραφή,την πήραν οι πατέρες από την φιλοσοφία,όπως και πολλές άλλες....
Λέγει ο Ιερός Χρυσόστομος:<< 'εθος τη πλάνη τη αληθεία τα ίδια προσάπτειν,όπερ αι γυναίκες αι πόρναι ποιούσι και προλαμβάνουσι,και τας ελευθέρας πόρνας καλούσιν,ίνα μη έχωσιν εκείναι τι ανθυβρίσωσιν>>.Είς Πέτρον Απόστολο και Ηλία Προφ.3 PG 50.733
Δηλαδή,οι άνθρωποι της πλάνης και του ψεύδους συνηθίζουν να συκοφαντούν τους ανθρώπους της αληθείας,αποδίδοντάς τους τα δικά τους ελαττώματα,πράγμα που κάνουν και οι ιερόδουλες,οι οποίες ονομάζουν πόρνες τις τίμιες, για να τις προλάβουν και να μήν τολμούν να ανταποδώσουν τας ύβρεις.
Ενώ θα περίμενε κανείς, μετά τα εκκλησιολογικά και δογματικά ολισθήματά του,μετά την επαίσχυντη και κατόπιν συναλλαγής παραίτηση του αρχιεπισκόπου Ανδρέου το 2003 ,τον υποβιβασμό του και τον εξευτελισμό του ως προέδρου Πατρών,μετά την τοποθέτηση στην αρχιεπισκοπή του αιρετικού και ματαιοδόξου Νικολάου Μεσσιακάρη και την ανταλλαγή θρόνων,μετά την υποκατάσταση της τότε Ιεράς Συνόδου και την συμμετοχή του εμμέσως ή αμέσως στα δύο σχίσματα σε Ελλάδα και Κύπρον,μόνο και μόνο για να επικρατήσει ένα ιδιότυπο οικογενειοκρατικό καθεστώς ολοκληρωτισμού,να βγεί και να ζητήσει συγγνώμην πρώτα από τον Θεόν και κατόπιν απ'όλους αυτούς τους Γνησίους Ορθοδόξους και Ομολογητάς Χριστιανούς,Κληρικούς και Λα'ι'κούς,Ελληνες ,Κυπρίους και Αφρικανούς, που προσπάθησε να καρατομήσει πνευματικά ,κατασυκοφαντώντας τους για αίρεση,αυτός συνεχίζει και βάλλει κατά της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας της Ελλάδος και κατά της Ιεραρχίας και του πληρώματος Αυτής.
Διένειμε και φυλλάδιον,όχι αυτό που τον δείχνει να συμμετέχει σε αγιασμό νεοημερολογιτών -οικουμενιστών,ή άλλο περί αγαπολογίας,αλλά για να υποστηρίξει για ακόμα μίαν φοράν, τις αιρετικές θεωρίες πολεμίων και εχθρών της Μίας, Αγίας ,Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας του Χριστού,των νεοημερολογιτών και οικουμενιστών κληρικών και καθηγητών, του Ρωμανίδη και του κ.Ιεροθέου Βλάχου περί << μη Κοινωνίας των Θείων Προσώπων>>.
Ο <<θεολογικός>> σύμβουλος της αιρετικής,σχισματικής και καθηρημένης Νικολαοστεφανίτικης συνόδου,μαζί με δύο τρείς ακόμα ρασοφόρους συνεργάτες του,για να παραπλανήσει και να συσκοτίσει από την ιερόσυλη , αντικανονική, κολάσιμη,επιβληθείσα και κατόπιν συναλλαγής παραίτηση,η οποία ήταν η αιτία του σχίσματος που έγινε το 2003-5, και για να ικανοποιήσει τα αιτήματα των εκτός Εκκλησίας εχθρών ,εφήυρε αίρεση στην διατύπωση περί Κοινωνίας των Τριών Θείων Προσώπων,ενώ, δεν τον πείραξαν καθόλου τα αιρετικά φρονήματα του πρώην αρχιεπισκόπου του,Νικολάου, οποίος κατήργησε όλην την δογματικήν αλήθεια περί των αγίων εικόνων και που ήταν ένας απ'αυτούς ,οι άλλοι ήταν οι σημερινοί οικογενειοκράτες, που ωδήγησε τους πέντε τότε αρχιερείς στο σχίσμα το 1995,με το γνωστόν αιρετικόν εγχειρίδιόν του <<Προσκυνούμεν Πατέρα Υιόν και 'Αγιον Πνεύμα>> , τις καταδικασμένες αιρετικές θεωρίες του αλλά και την ταύτιση των συμβόλων με την Υπόσταση του Θεανθρώπου Κυρίου,όπως οι καταδικασμένοι αιρετικοί, Ακίνδυνος και Πρόχορος Κυδώνης.
Χαρακτηριστικά του ο γκαιμπελισμός,ο ορθολογισμός και η διαστρέβλωσις.
Το ίδιο κάνει και τώρα.Ενώ του διατύπωσα με πάσα σαφήνεια,όπως έκαναν και όλοι αυτοί τους οποίους συκοφάντησε για αίρεση την περίοδο λίγο πρίν αλλά και μετά το σχίσμα το 2003,ότι ομιλούμε για την Κοινωνία των Τριών Θείων Προσώπων στην αμέθεκτη από τα κτίσματα Θείαν Ουσίαν και στα Φυσικά Ιδιώματα, και ότι κανείς δεν ομιλεί περί Κοινωνίας των Ακοινωνήτων Υποστατικών Ιδιωμάτων,αυτός,αφού χλεύασε και γελοιοποίησε την Ορθόδοξη Δογματική θέση μας ,λέγοντας<<η δικαιολογία ότι δήθεν η θέση σας αναφέρεται στην κοινωνία φύσεως ή ουσίας ή ενεργειών στα Θεία Πρόσωπα,παραπέμπει σε μικρά παιδιά που όταν τα μαλώνουν βάζουν τα κλάματα>>,έρχεται λίγο πιό κάτω και την αναφέρει ως δική του,γράφοντας:<<...η σχέση των Προσώπων της Αγίας Τριάδος είναι κατ'ουσίαν και όχι καθ'υπόστασιν>> ,αυτό,δηλαδή ,που διετύπωσαν όλοι οι συκοφαντούμενοι τότε αλλά και εγώ σήμερα,έρχεται να το υποστηρίξει ,αφού έχει ρίξει τόνους λάσπης στον ανεμιστήρα.
Αγαπητέ αναγνώστα,ο <<θεολογικός>>σύμβουλος της καθηρημένης Νικολαοστεφανίτικης συνόδου,οδηγείται, και μαζί μ'αυτόν και τα υπόλοιπα μέλη της αιρετικής και σχισματικής αυτής κοινότητας,με <<σπασμένα φρένα>> εις τον πνευματικόν όλεθρον,υποστηρίζοντας φράσεις και θέσεις νεοημερολογίτών σχισματικών και εχθρών της Εκκλησίας,όπως ο κ.Ιερόθεος Βλάχος,νεοημερολογίτης δεσπότης,μη ακούοντας τα των ορθοδόξων αγίων πατέρων .
Θα θέσω ,λοιπόν ,υπ'όψιν σας μερικές μόνο μαρτυρίες των πατέρων της Εκκλησίας μας,ώστε,να διαπιστώσετε ποιός είναι με την Αλήθεια και ποιός με το ψεύδος.
<< κατά μεν ούν το πρώτον σημαινόμενον ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΙΝ ΑΙ ΤΡΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΘΕΟΤΗΤΟΣ ΥΠΕΡΘΕΟΙ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ>>Ι.Δαμασκ.PG 94σελ.817 BC
Μα καλά,τι είναι αυτά που λέγεις άγιε Ιωάννη Δαμασκηνέ; κοινωνούν οι τρείς θείες υποστάσεις -πρόσωπα;δεν φοβάσαι τον <<μέγα θεολόγον>>,δεν φοβάσαι μη τυχόν και σε αναθεματίσει;
<<Μάθοις δ'αν την πρός τον Πατέρα και Υιόν του Πνεύματος ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ και εκ των δημιουργημάτων ...>>PG 32 σελ.135 Α.
<<...ούτω δοξάζεται το Πνεύμα διά της πρός τον Πατέρα και Υιόν ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ...>>PG 29 σελ.153 Α.
'Οπα ,και εσύ Μέγα Βασίλειε, ασεβής;δεν ντρέπεσαι να ομιλείς περί κοινωνίας Προσώπων;Δεν φοβάσαι τους αφορισμούς του <<θεολογικού>>συμβούλου της Νικολαοστεφανίτικης συνόδου;
<< Κοινό γάρ Πατρί μέν και Υιώ και Αγίω Πνεύματι,το μη γεγονέναι,και η θεότης,Υιώ δε και Αγίω Πνεύματι ,το εκ του Πατρός.'Ιδιον δε Πατρός μεν η αγεννησία,Υιού δε η γέννησις,Πνεύματος δε η εκπεμψις>>PG35 σελ.1221 BC.
'Αλλος από 'δώ.Και σύ θείε Γρηγόριε Θεολόγε,αιρετικός;και σύ διδάσκεις την Θεολογία της Διακρίσεως,το ακοινώνητον και την κοινωνία;Δεν γλυτώνεις ούτε και σύ από τον<< θεολογικό>> σύμβουλο της καθηρημένης Νικολαοσταφανίτικης συνόδου.
<< ...γένησθε κοινωνοί θείας φύσεως...>>
Α' Πέτρου.1,4 και Αγίου Συμεών του νέου Θεολόγου.[Αλφαβητικά Κεφάλαια.σελ.271-281.
Ε,εσείς είστε που δεν γλυτώνετε τους αφορισμούς.
Τι είναι αυτά που λέτε;δεν γνωρίζετε ότι ο άνθρωπος μετέχει της θείας χάριτος και όχι της Φύσεως-Ουσίας;γιατί γράφετε τέτοια πράγματα;
Τρέξτε κ.<<θεολόγε>>,τρέξτε να τους αναθεματίσετε,τι περιμένετε;
<<...διά τούτο όλοι οι άγιοι είναι ναοί του Θεού Πατρός και Υιού και Αγίου Πνεύματος,εφ'όσον κατοικεί εις αυτούς η μία θεότης και η μία κυριότης>>PG 29.261 AB.
Μέγα βασίλειε,δεν κοινωνούμε με τις υποστάσεις και την ουσίαν,θα σε αφορίσουν οι Νικολαοστεφανίτες.
<< μετά Θεόν Θεός η Παναγία;>>Τί λές και σύ 'Αγιε Ανδρέα Κρήτης;διδάσκεις δύο θεότητες;θα αφοριστείς και εσύ απο τους Νικολαοστεφανίτες.
Φίλε αναγνώστα,λέγει ο Μ.Βασίλειος:<<Διότι εκ των λεγομένων επί Θεού άλλα μεν σημαίνουν τι δεν είναι,όπως όλα τα αφαιρετέα,άλλα δε παρέπονται στην Θείαν Φύσιν...άλλα δε έχουν την σημασίαν της δυνάμεως και ενεργείας>>.ΜΒ.PG32,265 Α.
Ομιλήσαμε,ομιλούμε και γράφουμε γι'αυτήν την Κοινωνίαν των Προσώπων, την οποίαν διδάσκουν οι άγιοι πατέρες της Εκκλησίας και την οποίαν απορρίπτει ο Νικολαοστεφανίτης<<θεολογικός>>σύμβουλος,ο οποίος υποστηρίζει πως: <<όταν μιλούμε για κοινωνία των υποστάσεων ,τότε θα πρέπει τα πρόσωπα να κοινωνούν σε όλα>>.
Ε, λοιπόν, αυτό που έχουμε να του πούμε είναι το εξής: αυτά να τα πείτε στους πατέρες της Εκκλησίας,αγαπητέ,οι οποίοι ,ΌΤΑΝ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΙΣ ΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ,ομιλούν για ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΡΟΣΩΠΩΝ -ΥΠΟΣΤΑΣΕΩΝ.
Κλείνοντας ,σεβαστέ αναγνώστα,θα ήθελα να αναφερθώ και στα εξής:η ορθόδοξος δογματική δεν ταυτίζει ποτέ ουσία και φυσικά ιδιώματα,όπως δεν ταυτίζει τα υποστατικά με τις υποστάσεις,και αυτό το κάνει,εκτός των άλλων,διότι ο άνθρωπος μετέχει της άκτιστης κοινής θείας χάριτος και όχι της ουσίας-φύσεως και δεν γίνεται θεός κατά φύσιν ,αλλά κατά χάριν.
Την ίδια διάκρισι ,για άλλους λόγους,κάνει και στα ακοινώνητα υποστατικά ιδιώματα και στις υποστάσεις .
Λέγει σχετικά ο άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς:,<Ως γαρ ουκ έστι τα υποστατικά υπόστασις ,αλλά χαρακτηριστικά υποστάσεως,ούτω και τα φυσικά ου φύσις,αλλά χαρακτηριστικά φύσεως>>.
Επίσης,η ορδόδοξος δογματική διδάσκει τις δύο προόδους του Αγίου Πνεύματος,την καθ'ύπαρξιν ,μονον από τον Πατέρα ,και την κατ'ενέργεια ,η οποία είναι απόρροια της Κοινωνίας των τριών Προσώπων-Υποστάσεων,διότι αυτά που αποστέλλουν και πέμπουν την χάριν του Αγίου Πνεύματος,ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΥ ΤΑ ΤΡΙΑ ΘΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ Α'Ι'ΔΙΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Κοινωνούν οι Θείες Υποστάσεις στο Φυσικό Ιδίωμα που λέγεται Φώς,ε,αφού κατακλύζονται τα Θεία Πρόσωπα απ'αυτήν την Κοινωνία Φωτός,την Κοινωνούν και στα μέλη της Γνησίας Ορθοδόξου Εκκλησίας.
Το ίδιο ισχύει και με την Ζωή και με την Χαρά και με την Αγιότητα κτλ.
Τα Θεία Πρόσωπα ΠΕΜΠΟΥΝ ΤΗΝ Α'Ι'ΔΙΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΟΥΣ.
Λέει σχετικά ο θείος Γρηγόριος:<<ενέργημα μεν είναι το αποτέλεσμα της ενεργείας,ενέργεια δε η δραστική και ουσιώδης κίνησις της φύσεως,ενεργητικόν δε η φύσις από την οποίαν προέρχεται η ενέργεια,ενεργών δε ο χρησιμοποιών την ενέργειαν,ΉΤΟΙ Η ΥΠΟΣΤΑΣΙΣ-ΠΡΟΣΩΠΟΝ>>ΕΠΕ.4.94,1
Εις το επανιδείν.
ΥΓ 1 Πραγματικά εύχομαι ο βαπτιστικός σας να μάθει πολλά περισσότερα από εμένα,κ.<<θεολόγε>> - αν και 'γώ ,εν οίδα ότι ουδέν οίδα - αν και αυτό φαίνεται ξεκάθαρα από τις ύβρεις που εξαπέλυσε,χαρακτηρίζοντας ανθρώπους <<απατεώνες και καραγκιόζηδες>>κάτι που κάνατε και σείς απευθυνόμενος στον επίσκοπο κ.Ευστάθιον.
Και γι'αυτόν τον λόγο,λοιπόν, ευρίσκεστε εκτός Εκκλησίας,διότι Αύτη δεν διδάσκει τους πιστούς τις ύβρεις αλλά τον σεβασμό.
ΥΓ2 Η λέξις ουσία,δεν μαρτυρείται στην Αγία Γραφή,την πήραν οι πατέρες από την φιλοσοφία,όπως και πολλές άλλες....
Comments
Post a Comment