ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΙΣ - ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ ΔΙΑ ΚΟΙΝΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΝ ΚΑΤΑ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
«ΙΕΡΟΣ ΦΙΛΑΝΘΡΩΠΙΚΟΣ ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ
ΚΑΙ ΕΝΟΡΙΤΩΝ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ
ΚΑΡΕΑ
& ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΠΑΝΤΟΚΡΑΤΟΡΟΣ ΚΑΤΩ
ΗΛΙΟΥΠΟΛΕΩΣ»
«Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ»
ΔΙΕΥΘΥΝΣΙΣ: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ 56 –
ΚΑΡΕΑΣ
Α.Π. 982 ΑΥΓΟΥΣΤΟΣ 2018
ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ
- ΠΡΟΤΑΣΙΣ - ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ
ΔΙΑ
ΚΟΙΝΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΚΑΙ ΕΝΩΣΙΝ
ΚΑΤΑ ΤΟ
ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ
ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΙΕΡΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΣΤΡΟΓΓΥΛΗ
194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ
ΤΗΛ. 210. 6020176, 210.6021467, 210.2466057
Α.Π. 451
Ἐν τῶ ἱερῶ Ἐπισκοπείω τῆ 10/23.10.2007
ΠΡΟΣΚΛΗΣΙΣ - ΠΡΟΤΑΣΙΣ - ΠΑΡΑΚΛΗΣΙΣ
ΔΙΑ ΚΟΙΝΗΝ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ ΚΑΙ
ΕΝΩΣΙΝ
ΚΑΤΑ ΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ
ΠΡΟΣ
Ἅπαντας τούς πρώην ἐν
Χριστῶ Πατέρας
καί Ἀδελφούς (Ἐπισκόπους καί
Ἱερεῖς)
Ἀγαπητοί πρώην ἐν Χριστῶ Πατέρες καί Ἀδελφοί
ταπεινῶς πλήν ἐνθέρμως καί ἀπό βάθους καρδίας παρακαλῶ ὅπως ἕκαστος χωριστά καί
ἅπαντες ἀπό κοινοῦ ταπεινωθῶμεν καί συντριβῶμεν ἵνα εὐπρόσδεκτος γένηται ἐνώπιον
τοῦ Κυρίου ἡ μετάνοια μας, καί ἵνα ἐν ἀγάπῃ ὁμολογήσωμεν Πατέρα, Υἱόν καί Ἅγιον
Πνεῦμα Τριάδα Ὁμοούσιον καί Ἀχώριστον, τήν πληροῦσαν τήν Μίαν, Ἁγίαν, Καθολικήν
καί Ἀποστολικήν Ἐκκλησίαν.
Ἀγαπητοί, παρακαλῶ ἐγώ ὁ ἔσχατος τῶν Ἐπισκόπων,
ὅπως ἐγερθῶμεν ἐκ τοῦ θανατηφόρου ὕπνου τῶν βλασφημιῶν καί σχισμάτων καί ἐπανεύρωμεν
τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ, ἵνα δι’ ἡμῶν (μᾶλλον διά τῆς καλῆς ἡμῶν Ὀμολογίας) συντριβῶσιν
τά ἀπό μακροῦ χρόνου σχέδια καί ἔργα τοῦ ἀντιδίκου κατά τῆς Ἐκκλησίας καί κατά τοῦ
Χριστοῦ, ἀλλά καί κατά τῶν ἀθανάτων ψυχῶν μας ὑπέρ ὧν ὁ Θεός ἔγινεν ἄνθρωπος, ἐδίδαξεν,
ἐσταυρώθη, ἀνέστη καί ἀναληφθείς ἀνεβίβασεν τήν ἀνθρωπίνην φύσιν εἰς τήν δόξαν
τῆς Ἁγίας Τριάδος.
Ἀγαπητοί, διά τήν ἀγάπην τοῦ Χριστοῦ ἀς
συνειδητοποιήσωμεν ὅτι ὁ Χριστός ΔΙΑ καί ΕΝ τῆ Ἐκκλησία Του ἀπό τῆς Ἁγίας Πεντηκοστῆς,
ἀεί γεννᾶται, διδάσκει, ἀνεβαίνει εἰς τόν Γολγοθᾶν, σταυροῦται καί ἀνίσταται καί
οὔτω ζητεῖ νά προσλαμβάνη πάντα ἄνθρωπον εἰς τό Ἅγιον σῶμά Του. Ἀεί ὁ Χριστός ΔΙΑ
καί ΕΝ τῆ Ἐκκλησία Του ἐνανθρωπίζει καί ἀεί καλεῖ καί κατά Χάριν προσλαμβάνει τήν
ἀνθρωπίνην φύσιν καί τήν θεοποιεῖ.
Ἀς συνειδητοποιήσωμεν, ἀγαπητοί μου, ὅτι
τίποτε δέν θλίβει καί δέν προσβάλλει περισσότερον τήν ἀγάπην καί τήν μακροθυμίαν
τοῦ Χριστοῦ, ὅσον ἡ ἀδιαφορία, ἠ περιφρόνησις, ἤ καί ὁ πόλεμος κατά τοῦ συνεχιζομένου
ΔΙΑ καί ΕΝ τῆ Ἐκκλησία Του σωτηριώδους ἔργου.
Κατά τήν ταπεινήν μου ἄποψιν, τά εὐρύτερα
φαινόμενα ἀποστασίας κατά τήν ἐποχήν μας, ἰδιαιτέρως δέ τά ἀφορῶντα εἰς ἡμᾶς, ἤγουν
τά κατά τῆς Ἐκκλησιολογίας καί τῆς Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας
ἀποστατικά κινήματα, εἶναι μείζονα θέματα, τά ὁποῖα πάλιν ἤγειρεν καί θέλει νά συντηρῆ
ὁ ἀπ’ ἀρχῆς ἀντίδικος τοῦ Χριστοῦ καί τῆς Ἐκκλησίας Του.
Ἰδού πρόκειται ἡμῖν ἤ νά συνεχίσωμεν ἐν
ἑνί πνεύματι καί μιᾶ καρδία τήν διακονίαν μας εἰς τό Σῶμα τοῦ Χριστοῦ, καί Αὐτός
νά μᾶς ἀναδείξη ὁμολογητάς, ἤ μή γένοιτο, νά μᾶς χρησιμοποιῆ ὁ ἀντίδικος, καί δι’
ἡμῶν νά πολεμῆ τόν Χριστόν καί τήν Ἐκκλησίαν Του, καί νά κατατρώγη καί κολάζη τάς
ψυχάς μας.
Ἀγαπητοί, «δεινόν ἡ ραθυμία, μεγάλη ἡ μετάνοια»,
διό σπεύσωμεν καί προσπέσωμεν ἐν συντριβῆ καί μετανοία πρίν μᾶς εὕρη ὁ θάνατος,
ὁ διπλοῦς θάνατος ὁ πνευματικός καί ὁ σωματικός. Δέν τολμῶ νά εἴπω, ὡς ἔλεγεν ὁ
Ἀπόστολος Παῦλος, θά ἤθελα νά γίνω ἐγώ ἀνάθεμα, ἵνα οἱ πάντες σωθῶσιν, δύναμαι ὅμως
νά εἴπω νά ἀγαπήσωμεν ἀλλήλους, νά διαλεχθῶμεν, καί τότε ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ θά μᾶς
ἀξιώση τῆς ποθητῆς ἀπό κοινοῦ καλῆς Ὁμολογίας καί Ἑνότητος. Αὐτό πιστεύω ἀπολύτως,
εἶναι τό Ἅγιον θέλημα τοῦ Χριστοῦ, ὅπερ καί σεῖς ἀσφαλῶς πιστεύετε, ἑπομένως, μή
γένοιτο νά τό ἀρνηθῶμεν.
Ἀγαπητοί, γνωρίζω πολύ καλῶς ὅτι ἀπό τήν
μετά τό 1997-1998 περίοδον, ἡ Κανονική τάξις καί ὁ Συνοδικός θεσμός ἤρχισαν νά μή
λειτουργοῦν σωστά, ἀλλά καί νά καταλύωνται πλήρως, ἡ δέ Ὀρθόδοξος Ὁμολογία - Ἐκκλησιολογία
μετά τῆς γνησίας καί ἀδιακόπου Ἀποστολικῆς Διαδοχῆς ὑπούλως καί δολίως νά ἀποσιωπῶνται,
προϊόντος δέ τοῦ χρόνου νά ἐγκαταλείπωνται καί νά βλασφημῶνται. Αὐτοί ὑπῆρξαν
καί οἱ λόγοι δι’ οὕς, ἀφοῦ ὡς ἀδύναμος ἄνθρωπος ἐπί μακρόν προσεπάθησα πρός διόρθωσιν,
ἀλλά φεῦ, μή ἐπιτυχών οὐδέν, ἐν τέλει ὡδηγήθην εἰς τήν ἀπό 2.11.2001 ἐπίσημον ἀπόφασίν
μου νά μή συμμετέχω εἰς τάς συνεδριάσεις ἐκείνων τῶν Συνόδων, διότι ἀκριβῶς εἰς
αὐτάς κατελύετο συλλήβδην ἡ Κανονική Τάξις καί ὁ Συνοδικός θεσμός εἰς βάρος τῆς
Ὀρθοδόξου Ὁμολογίας - Ἐκκλησιολογίας καί τῆς Ἀποστολικῆς μας Διαδοχῆς. Κατόπιν
νέων ἀγώνων, οἱ ὁποῖοι καί πάλιν δέν ἐτελεσφόρησαν, μή δυνάμενος ἄλλως πως ποιῆσαι,
ἤχθημεν εἰς τήν ἀπό 16.6.2005 ὀρθόδοξον καί Κανονικήν ἐσχάτην πρᾶξιν, ἤτοι τήν
διά τούς ρητούς λόγους Πίστεως διακοπήν πάσης κοινωνίας μεθ’ Ὑμῶν.
Ἀς μᾶς ἐπιτραπῆ νά ὑπομνήσωμεν ὅτι αὐτούς
τούς δογματικούς λόγους Πίστεως, ἀλλά καί Κανονικῆς τάξεως, παρεθέσαμεν εἰς τό
ὑπ’ ἀριθμ. 401/26.10.2005 ἔγγραφόν μας, τό ὁποῖον καί πάλιν ἐπισυνάπτομεν ἐν τῆ
παρούση, διότι ὡς ἐξ’ ἑαυτοῦ προκύπτει, τό ἐν λόγῳ κείμενόν μας, ἦτο μία
ΕΚΚΛΗΣΙΣ νά μή παγιωθῆ τό ἀπό 2003 – 2005 ἀρξάμενον σχίσμα, ἀλλά καί νά θεραπευθῆ
αἰρομένων τῶν αἰτίων αὐτοῦ.
Ἐπίσης παρακαλῶ ὅπως λάβητε ὑπ’ ὄψιν, καί
τό ἐπισυναπτόμενον σταχυολόγιον ἐκ τῶν ἐπανειλημμένων Ἐκκλήσεων καί Παρακλήσεων
διά τήν ἐπαναφοράν τῆς Κανονικῆς Τάξεως καί λειτουργίας τοῦ ὑψίστου καί ἁγίου
θεσμοῦ τῆς Συνόδου, διά νά μᾶς ἐπισκιάση ἡ Χάρις τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καί συνεχίσωμεν
τήν ἐν ἀγάπῃ καί ἐνότητι καθαράν Ὁμολογίαν ἐπί τῶν βασικῶν θεμάτων Πϊστεως, ἤτοι
τῆς Ἐκκλησιολογίας - Ὁμολογίας καί τῆς Ἀποστολικῆς
Διαδοχῆς, καί οὕτω συνεχίσωμεν τήν ἱεράν διακονίαν μας.
Ἐν τέλει, ἐπειδή καί ἐπί τῆς ἀποσταλείσης
εἰς Ὑμᾶς «ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ» («Ο.Π.» Τόμος 2006 σελ. 253 κ.ἑ.) τῆς ὑφ’
ἡμᾶς Μητροπολιτικῆς Συνόδου, δέν εἴχομεν καί μέχρι σήμερον, ΚΑΜΜΙΑΝ ΑΠΟΛΥΤΩΣ
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΙΝ θετικήν ἤ ἀρνητικήν, ἤτοι, παρατηρήσεις, διορθώσεις καί ὑποδείξεις,
αὖθίς τε ἀποστέλλομεν καί ταύτην συνημμένην τῆ παρούση καί παρακαλοῦμεν θερμῶς νά
τήν μελετήσετε, διότι τό κείμενον τοῦτο, καθ’ ἡμᾶς, ὄντως ἀποτελεῖ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ καί δύναται νά ἀποτελέση τήν ἀπαρχήν καί τήν βάσιν διά τήν ἁγίαν
ἐν Χριστῶ καί τῆ Ἐκκλησία Του ἑνότητα.
Ἄν παρ’
ἐλπίδα δέν συμφωνῆτε, μέ τήν ἐν λόγῳ ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ, θερμώτερον παρακαλοῦμεν ὅπως
ποιήσητε ἀγάπην καί ἐντός εὐλόγου χρόνου (πάντως ὄχι πέραν τοῦ μηνός), μᾶς ἀποστείλετε
ὁποιασδήποτε παρατηρήσεις τάς ὁποίας, μέ τήν Χάριν τοῦ Θεοῦ σᾶς διαβεβαιοῦμεν ὅτι
θέλομεν λάβει ὑπ’ ὄψιν. Ἐάν πάλιν ἐπιθυμῆ τις ἤ τινές ἐπιθυμοῦσι προσωπικήν συνάντησιν
ἐπί τοῦ θέματος καί τοῦτο θεάρεστον καί εὐλογημένον καθ’ ἡμᾶς.
Εὐελπιστοῦντες ὅτι θά ἔχωμεν ὁποιανδήποτε
ἐκ μέρους Σας ἀνταπόκρισιν.
Διατελοῦμεν ἐν προσευχῆ καί
ἀγάπῃ Χριστοῦ
+ Ὁ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικῆς
Κήρυκος
ΔΙΑ
ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΔΡΙΚΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΠΥΡΙΔΩΝΟΣ ΚΑΡΕΑ: «Η
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΣ» (ΕΤΟΣ ΙΔΡΥΣΕΩΣ 1929)
+ Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΧ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ, ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ & ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΗΡΥΚΟΣ ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΗΣ ΙΕΡΑΣ
ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ ΓΟΧ ΑΘΗΝΩΝ
Comments
Post a Comment