ΕΞ ΑΦΟΡΜΗΣ ΤΗΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 2009 "ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ"
ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ!!
Κήρυξ Γνησίων Ορθοδόξων · 25 Ιουλίου στις 10:03 π.μ. ·
Επίσκοπος Κηρυκος Εκκλησίας Κατακομβων
1 Φεβρουαρίου 2021 ·
ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΓΩΝ
"ΓΝΩΣΕΣΘΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑΝ"
ΚΑΙ "Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΕΙ ΥΜΑΣ»
«ΜΑΧΟΥ ΥΠΕΡ ΠΙΣΤΕΩΣ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΟΣ»
Ιεραποστολικον καί Αντιαιρετικον ενημερωτικόν Φυλλάδιον του «Συλλόγου των Ορθοδοξων» του Επισκοπείου – Ιερας Μονης Αγιας Αικατερινης Κορωπίου Αττικης, λειτουργουντος ως Παραρτηματος καί εις τα πλαίσα των σκοπων του ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ Ματθαιος ο Α. Διευθυνσις: 4ο χιλιομετρον Λεωφορου Κορωπίου Μαρκοπούλου, Τ.Θ. 54 Κορωπι 19401, Τηλ. 210 6020176, 60907162202, 6977290326
Αριθμ. Φυλλου 83 Ιανουαριος 2021
«Ο ΤΡΩΣΑΣ ΚΑΙ ΙΑΣΕΤΑΙ»
(Σημειωσις: Η αρχαια ελληνικη αυτη φρασις σημαίνει: «Αυτος πού ανοιξε την πληγη, αυτός καί νά την θεραπεύσει»)
ΑΠΟ ΤΑ ΟΣΑ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΝ ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 119/211/8/11/2020 ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ, ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΕΞΗΣ ΠΡΟΤΡΟΠΗΝ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΕΜΕ, ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΚΗΡΥΚΟΝ: «ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΠΕΥΣΕΙΣ (ΜΟΥ ΛΕΓΕΙ) ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΝΑΣΑΙ, ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗΣ, ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΗΣ, ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΗΣ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΓΕΝΟΜΕΝΑ, ΝΑ ΚΛΑΥΣΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΗΣ».
ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΩΣ ΔΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΤΡΟΠΗΝ ΤΟΥ ΑΥΤΗΝ, ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΕΥΧΕΤΑΙ, ΔΙΟΤΙ ΟΝΤΩΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ «ΝΟΥΝ ΧΡΙΣΤΟΥ» ΔΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΩ, ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΖΗΤΗΣΩ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΜΟΥ ΛΑΘΗ, ΚΑΙ ΔΙ ΕΚΕΙΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΙΕΠΡΑΧΘΗΣΑΝ, ΕΙΤΕ ΕΝ ΕΠΙΓΝΩΣΕΙ, ΕΙΤΕ ΕΝ ΑΓΝΟΙΑ, ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΙΝ ΤΟΥ 1971, ΗΤΟΙ 1) ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΤΙΚΗΝ ΕΝΩΣΙΝ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ, ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΩΣ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΝΑ ΔΙΑΚΟΨΟΥΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑΝ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΙΝ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΔΩ ΣΥΝΟΔΟΥ, 2) ΤΗΝ ΒΛΑΣΦΗΜΟΝ ΑΠΟΦΑΣΙΝ ΤΩΝ ΡΩΣΩΝ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΝ ΤΟΥ 1971, ΜΕ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΕΔΕΧΘΗΣΑΝ ΤΟΥΣ ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ Η ΚΑΝΟΝΑ ΤΗΣ Α ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ, ΗΤΟΙ ΜΕ «ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ», ΩΣ ΠΡΩΗΝ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥΣ. 3) ΤΗΝ «ΕΦΕΥΡΕΘΕΙΣΑΝ ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ ΔΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΗ ΤΟ ΣΧΙΣΜΑ», ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΟΒΑΡΑ ΛΑΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΑΠΕΔΕΧΘΗ Η ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΣ ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ, ΚΑΘΟΣΟΝ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΛΗΡΟΣ ΚΑΙ ΛΑΟΣ, ΠΑΡΑ ΤΑ ΨΕΥΔΗ ΤΗΣ ΕΞΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΙΝ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΣ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΤΑ ΑΠΕΔΕΧΘΗ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΕΔΟΚΙΜΑΣΕ ΕΥΘΥΣ ΜΟΛΙΣ ΤΑ ΕΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΗ ΕΙΣ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΝ.
ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ, Ο ΣΕΒ/ΤΟΣ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ ΝΑ ΕΓΡΑΦΕ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΤΟΥ: «ΝΑ ΣΠΕΥΣΩΜΕΝ ΑΠΑΝΤΕΣ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΔΥΝΑΜΕΘΑ, ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΟΥ ΜΕΝΕΤΟΙ ... ΝΑ ΣΠΕΥΣΩΜΕΝ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΩΜΕΝ ... ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΩΜΕΝ ... ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΩΜΕΝ ΤΑ ΚΑΚΩΣ ΓΕΝΟΜΕΝΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΚΛΑΥΣΩΜΕΝ ΚΑΙ ΝΑ ΘΡΗΝΗΣΩΜΕΝ, ΚΑΙ ΟΥΤΩ ΝΑ ΕΚΖΗΤΗΣΩΜΕΝ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ».
ΚΑΤΑΘΕΤΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑΝ ΤΟΥ «ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΕΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ» ΠΡΟΣ ΣΥΖΗΤΗΣΙΝ (ΕΙΤΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ, ΕΙΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑΝ), ΜΕΤΑ ΤΟΥ ΣΕΒ/ΤΟΥ ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ, ΩΣ ΠΡΩΤΟΝ ΘΕΜΑ ΤΟ ΚΑΤΩΤΕΡΩ ΚΕΙΜΕΝΟΝ, ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟΝ ΕΙΣ ΠΑΝΤΑΣ, ΚΑΙ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΕΝ ΕΤΕΙ 2009, ΥΠΟ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΟΥ ΤΗΣ «ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΝΟΗΣ» ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΓΚΟΥΤΖΙΔΗ, ΩΣ «ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΓΑΠΗΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑΣ»...
Απόσπασμα καί δειγμα γραφης εκ της επιστολής του θεολόγου Ελευθεριου Γκουτζιδη δημοσιευθεισης εις το υπ αριθμ. 189 Τευχος της Ορθοδοξου Πνοης, μηνων Σεπτ. – Οκτωβ. 2009):
« ... Σεῖς κ. Παχώμιε, ἐγγράφως καί ἐνυπογράφως, πλήν μυστικῶς, δολίως καί δειλῶς, ἤδη ἀπό τό 1974 ἐδέχθητε καί ἐκηρύξατε ὅτι τήν 28ην Ὀκτωβρίου 1971, οἱ Ἱερεῖς τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, δῆθεν ἐδέχθησαν καί ἐφήρμοσαν τήν «χειροθεσίαν», ὅπως τήν ἀναφέρει εἰς τήν ἀνενέργητον καί ἀπορριμένην ὑπό τῆς Ἱερᾶς Συνόδου «ἀπόφασίν» της ἡ Ρωσική Σύνοδος! Ἰδού τί μυστικῶς, δολίως καί δειλῶς ἐγράψατε τό 1974: «…Ἐν τῆ ἐπιστροφῆ ὅμως τῆς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς οὐδείς ἐξ ὑμῶν τῶν τότε Ἱεραρχῶν διεμαρτυρήθη ἐντόντως ἤ δημοσίως διά τά πεπραγμένα ἐν Νέα Ὑόρκη. Ἀλλά ἐδέχθητε τήν χειροθεσίαν οἱ πάντες καί ὕστερα ἀπό ἀρκετόν χρόνον διεμαρτυρήθη ὁ εἷς γνωστός Ἱεράρχης, ὅστις καί οὗτος εἴληφεν τήν διαταχθεῖσαν χειροθεσίαν. Ἑπομένως πρός τί ἡ ἐσχάτως διαμαρτυρία; Ἴσως κατώτεροι τινες Κληρικοί ἀντέδρασαν καί διεμαρτυρήθησαν, ὁπότε ἀφυπνίσθη ἡ κοιμωμένη συνείδησις. Τοιοῦτόν τι εἶχον πάθει καγώ ὁ ἁμαρτωλός, ὅπερ ὁμολογῶ ἀπεριφράστως. Ἀλλ' ἐφ' ὅσον εἶδον τήν ὁμόφωνον γνώμην τῆς Ἱερᾶς ἡμῶν Συνόδου, ἥτις δεχθεῖσα τήν χειροθεσίαν ἀνενδοιάστως, βεβαίως ἐσιώπησα καί τούτω καιρῶ τῶ δεόντι, ἴνα μή φανῶ νοημονέστερος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου.
Σύν πᾶσι τούτοις κάμνω τόν ἁπλοῦν συλλογισμόν καί λέγω: Ἐφ' ὅσον ἡ χειροθεσία δέν ἦτο ἡ ἐνδεδειγμένη πρᾶξις, ἥτις θά ἀπήλλασσε τήν ὑποδικίαν, διατί τότε κατά τήν ἄφιξιν τῆς τριμελοῦς Συνοδικῆς Ἐπιτροπῆς ἐν Ἑλλάδι δέν ἐφρόντισαν οἱ ὑπόλοιποι Ἀρχιερεῖς ἴνα διαμαρτυρηθοῦν καί θέσουν τήν πρᾶξιν ὑπό κρίσιν; Ἐνῶ ὑπῆρχον τέσσαρες καί εἶχον καί χρόνον καί πλειοψηφίαν; Διατί λέγω τότε δέν ἔθεντο τήν πρᾶξιν τῆς χειροθεσίας ὑπό κρίσιν, ἀλλά τήν ἐδέχθησαν ἅπαντες ἰλέω ὄμματι καί ἀγαλλομένω ποδί; Οὔτε κἄν συνεζητήθη ἡ ὑπόθεσις. Ἀλλά καί οἱ ὑπόλοιποι τέσσαρες ἔλαβον τό δῶρον τῆς χειροθεσίας ἀγαλλιώμενοι. Ἀλλ' οὐδέν θαυμαστόν»!
Αὐτά ὡς κοινός ψεύτης, δόλιος ἀλλά καί δειλός ἐγράψατε μυστικῶς τό 1974! Ἐάν ἀπό τότε ἦσθε ὀρθόδοξος, ἔντιμος καί ἐνάρετος δέν θά ἐγράφατε τά ἀνωτέρω μυστικῶς (ἐξομολογητικῶς!!!), ἀλλά μέ τήν ἀνάλογον ὁμολογιακήν παρρησίαν θά κατηλέγχατε τό ὑποτιθέμενον γεγονός. Δέν τό ἐτολμήσατε διότι ὅσα ἐγράψατε εἶναι ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΑΤΑΝΙΚΑ ΨΕΥΔΗ, τά ὁποῖα ἀπό τότε, σᾶς κατέστησαν ἕνα γελοῖον ψευδεπίσκοπον! Τήν χεῖρα σας, τό 1974, διεθέσατε εἰς τόν Διάβολον καί αὐτός ἔγραψε μέ τήν ἰδικήν σας χεῖρα ὅσα ψευδῶς ἀναφέρετε διότι, τό 1971 οὐδείς ἐκ τῶν Ἀρχιερέων ἐν Ἑλλάδι ἐδέχθη ΚΑΜΜΙΑΝ χειροθεσίαν οὔτε συνεζητήθη τοιοῦτον τι, ἀλλά μόνον ΣΥΓΧΩΡΗΤΙΚΗΝ ΕΥΧΗΝ καί ταύτην ὑπό ρητάς προϋποθέσεις καί δι' ἕναν ἅγιον καί ἱερόν σκοπόν, ἤτοι, τῆς ἐπιστροφῆς καί ἑνώσεως τῶν Φλωρινικῶν! Ἄθλιε ψευδεπίσκοπε, ἐχθρέ καί πολέμιε τῆς Ἐκκλησίας, στόμα καί χείρ τοῦ Διαβόλου, ποῦ εἶναι αἱ μαρτυρίαι σας, ποῦ εἶναι αἱ πηγαί ὅσων ὑποστηρίζετε καί γράφετε τό 1974 ὡς ἀπόρρητα καί ὡς «ἐξομολόγησιν»;
Ταῦτα κατά τό 1974, ὅμως καί μετά τό 1997, ὅτε τό αἰσχρόν καί θρασύ κίνημά σας ἀπεφάσισεν νά πλήξη εὐθέως τήν Ἐκκλησίαν, ἰδού τί γράφετε, ὄχι πλέον μυστικῶς ἀλλά θρασύτατα καί δημοσίως, πλήν πάλιν ψευδῶς ἀπατηλῶς καί πάντως ὡς ἀφελές ὄργανον τοῦ Ἀντιχρίστου:
«Κατ' ἄμεσον τρόπον ἐδέχθησαν χειροθεσίαν παρά τῶν Ρώσων τῆς Διασπορᾶς ἐν Ἀμερικῆ ὑπό τόν Μητροπολίτην Φιλάρετον οἱ δύο πρῶτοι Ἀρχιερεῖς Κάλλιστος καί Ἐπιφάνιος, ἐρχόμενοι δέ ἐν Ἑλλάδι μετέδωσαν τήν χειροθεσίαν καί τοῖς λοιποῖς τέτρασιν Ἀρχιερεῦσιν οἴτινες ἐμμέσως διά τῶν χειρῶν τῶν ἄμεσα δεχθέντων χειροθεσίαν εἰλήφασιν καί οὗτοι ἱλέω ὄμματι καί ἀγαλλομένω ποδί τήν ἐπιβληθεῖσαν Αὐτοῖς χειροθεσίαν! Πλέον ἔτι, οὐδέν. Τά μεθ' ἕτερα εἶναι ὅτι ἡμεῖς σύν Σοί (3) ἐχειροτονήθημεν ἐπίσκοποι ἀπό τούς ἤδη χειροθετημένους! Τί λοιπόν διαλογίζεσθε Ὑμεῖς; Εἴμεθα ἀπηλλαγμένοι τυχόν μομφῆς ἐκ τῆς πολυωδύνου χειροθεσίας ἤ μόνον ἡ Ὑμετέρα διανόησις πιστεύει πῶς ἀποτελεῖ ἐξαίρεσιν»!
Αὐτά ἐγράψατε πρός τόν Μητροπολίτην κ. Κήρυκον, ὅταν κατά τό 2004 σᾶς κατήγγειλεν διά τήν Σατανικήν σας προπαγάνδα! Τί μετά ἀπ' αὐτά ἀφήσατε νά κάμη ὁ Ἀντίχριστος; Τά ἀνωτέρω ἀήθη ἀντορθοδόξως καί ΨΕΥΔΩΣ ὑφ' ὑμῶν διατυπωθέντα, περί δῆθεν «χειροθεσίας» ἀναμφισβητήτως δύο τινά συνεπάγονται δι' ὑμᾶς.
α) Μέχρι τό 1971 ἦσθε ἕνας σχισματικός καί ἔναντι τῆς Φλωρινικῆς Παρατάξεως καί ἔναντι τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ, ἐνῶ πρωτίστως ἦσθε ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ ΚΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΣ πρός τήν Γνησίαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν!
β) Ὡς ψευδόμενος δέ ἐπί θεμάτων Πίστεως, ἦσθε καί συνεχίζετε νά εἶσθε ἕνας χωρίς ἦθος ψευδεπίσκοπος, ὁ ὁποῖος ἀντιποιούμενος τόν ὀρθόδοξον Ἐπίσκοπον, κατορθώνει καί ἐξαπατᾶ! Καθ' ἡμᾶς εἶσθε ἕνας ἄκρως ἐπικίνδυνος ρασοφόρος!
Δυστυχῶς, ὁ Διάβολος τόσον σᾶς ἐπλάνησεν, ὥστε σᾶς κατέστησεν τυφλόν φερέφωνόν του, διό ὅπως αὐτός εἶναι Πατήρ τοῦ ψεύδους, οὕτω καί ὑμεῖς γεγόνατε «ἄξιος υἱός καί ἐργάτης τοῦ Σατανικοῦ Ψεύδους», τό ὁποῖον ἀπ' εὐθείας καθάπτεται καί προσβάλλει τήν Ἐκκλησίαν! Εἶσθε λοιπόν, α πριορι, ὄχι ἁπλῶςq καί μόνον ἕνας ἀδίστακτος ψεύτης ἀλλά προηγουμένως εἶσθε βλάσφημος, Ἐκκλησιομάχος καί πάντως ὄχι Ἐπίσκοπος, καί ἐπ' αὐτῶν ἐπιμένω:
α) Κατ' ἀρχάς ἡ Πρᾶξις — Ἀπόφασις τῆς Ρωσικῆς Συνόδου, (16-ΙΙ 15/ 28.9.1971), δέν ἐφηρμόσθη εἰς τήν Ἑλλάδα ἀλλά καί ἀπερρίφθη, διά τόν πρῶτον καί κύριον λόγον ὅτι ἡ Ρωσική Σύνοδος, εἰς τήν συγκεκριμένην πρᾶξιν της, οὐδαμοῦ φέρεται ὡς ἀποδεχθεῖσα τήν Ὁμολογίαν — Ἐκκλησιολογίαν τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας καί δευτερευόντως διά τήν ἐπίκλησιν τοῦ Η΄ Κανόνος τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου, ὁ ὁποῖος ἀναφέρεται εἰς ἐπιστρέφοντας Σχισματικούς!
β) Κατά τάς ἐν ὠμοφορίω της διαβεβαιώσεις τῆς Ἐξαρχίας μας, ἀμέσως ἄμα τῆ ἀφίξει οὐδεμία χειροθεσία ἔλαβεν χώραν ἐπ' αὐτῶν ἐν Ἀμερικῆ, παρ' ἐκτός, καί ὑπό τάς γνωστάς προϋποθέσεις, μία ἁπλῆ συγχωρητική εὐχή, ἔνεκεν ἀγάπης, ταπεινώσεως καί θεραπείας τοῦ Φλωρινικοῦ σχίσματος.
γ) Ὁ τότε Πρόεδρος τῆς Ρωσικῆς Συνόδου Φιλάρετος, ἐπανειλημμένως διεβεβαίωσεν καί δή ἐγγράφως, ὅτι δέν ἐνήργησεν χειροθεσίαν, ἀσχέτως ἄν αὐτό τόν φέρει ὡς μή γνωρίζοντα εἰς τήν οὐσίαν τήν Πρᾶξιν, τήν ὁποίαν ὑπέγραψεν αὐτός καί ἡ Σύνοδός του! Σημειωθήτω ὅτι καί ὁ τότε Γραμματεύς τῆς Ρωσικῆς Συνόδου, ὁ Ἐπίσκοπος Μανχάτταν Λαῦρος, μόλις πρό δύο ἐτῶν διά ζώσης διεβεβαίωσεν τόν ἐρωτήσαντα αὐτόν Μητροπολίτην Κήρυκον, ὅτι «δέν γνωρίζει τί ἀκριβῶς ἔγινε ἐπί τῶν δύο Ἐπισκόπων μας· ὅ,τι δέ ἐδήλωνεν ἀπ' ἀρχῆς τό ἐστήριζεν εἰς τήν ἀπόφασιν τῆς Ρωσικῆς Συνόδου, τήν ὁποίαν τότε ὑπέγραψεν ὡς Γραμματεύς».
δ) Ἀπό τό 1971 καί μέχρι σήμερον, οὐδέποτε ἡ Ἱερά Σύνοδος ἐκήρυξεν, ἀπεδέχθη ἤ κἄν διενοήθη ὅσα σεῖς ΑΘΕΟΦΟΒΩΣ, καί πάντοτε ἀντιθέτως πρός ὅσα ἐδέχθη καί ἐκήρυξεν Αὕτη, ἐκηρύξατε μυστικῶς τό 1974, ἀπεκαλύψατε τό 2003, προκλητικώτατα δέ ψευδῶς καί πάλιν ἐγγράφως καί ἐνυπογράφως τό 2004, διότι πλέον ἐπιστεύσατε ὅτι ἐξουδετερώσατε ὅλα τά ἐμπόδια, ἐνῶ δέν ἐλάβετε ὑπ' ὄψιν τόν Χριστόν, τήν Κεφαλήν τῆς Ἐκκλησίας!..
ε) Ὅταν τό 1976, ὁ ἴδιος ὁ Σατανικός μηχανισμός, ὁ ὁποῖος ἕδρασεν εἰς τήν Ἀμερικήν, ἐξώθησεν τόν Κάλλιστον νά δηλώση ὅτι τήν 17ην Σεπτεμβρίου 1971 εἰς τήν Ἀμερικήν δέν ἐδέχθη «συγχωρητικήν εὐχήν», ὅπως ἐδήλωνεν ἀπ' ἀρχῆς, ἀλλά «ΧΕΙΡΟΘΕΣΙΑΝ ΩΣ ΕΠΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΥ» ἔναντι τῆς Φλωρινικῆς Παρατάξεως, καί κατ' ἐπέκτασιν τοῦ Νεοημερολογιτισμοῦ — Οἰκουμενισμοῦ, πῶς ἀντεδράσατε Σεῖς προσωπικῶς, ω τλήμων Γέροντα, ἀλλά καί ὁ ὅμοιός σας Νικόλαος;
'~Ω δειλοί, ὦ ἀνέντιμοι, καί κατά τούς λόγους τοῦ Κυρίου, «Μωροί καί τυφλοί» Γέροντες Παχώμιε καί Νικόλαε, πῶς ἀντέδρασεν εἰς αὐτήν τήν δήλωσιν τοῦ Καλλίστου ἤ πῶς ἀντέδρασεν ἡ Ἱερά Σύνοδος εἰς τήν ὁποίαν συμμετείχατε; Πῶς ἀντεδράσατε σεῖς προσωπικῶς εἰς τήν περί Καθαιρέσεως τοῦ Καλλίστου Συνοδικήν Ἀπόφασιν; ΥΠΕΓΡΑΨΑΤΕ ΤΗΝ ΚΑΘΑΙΡΕΣΙΝ! Δι' αὐτό, ἀπό Θεολογικῆς — Ἐκκλησιολογικῆς ἀπόψεως, δέν κρίνεσθε μόνον ὡς ψεύτης ἀλλά καί ὡς δειλός, ἀνέντιμος, κωφός, τυφλός καί ἄκρως ΑΣΕΒΗΣ. Δείξατε ἔστω καί τήν παραμικράν ἐκδήλωσιν, θεωρητικήν ἤ πρακτικήν τῆς Ἱερᾶς Συνόδου, ἐξ ἧς νά προκύπτη, ἡ σατανική σας προπαγάνδα.
Ναί, ἐπιμένομεν καί ὑπογραμμίζομεν ὅτι ὑπό τό φῶς αὐτῶν καί μόνον τῶν πραγματικῶν δεδομένων, πέραν πάσης ἀμφιβολίας, ἀποδεικνύεσθε καί αὐτοχαρακτηρίζεσθε, ὅλοι ὡς ὁμάς, καί προσωπικῶς ἕκαστος, ὡς θρασεῖς ΨΕΥΤΑΙ, ΠΛΑΝΟΙ, καί πρωτότοκοι τοῦ Ἀντιχρίστου Διαβόλου, διότι ΕΠΝΕΥΜΑΤΟΜΑΧΗΣΑΤΕ, ΕΜΠΤΥΣΑΝΤΕΣ ΤΡΙΣ ΕΙΣ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, τοῦ Ὁποίου ἡ χάρις, κατά τήν προσωπικήν σας πεντηκοστήν, σᾶς ἀνέδειξεν ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ καί ΑΡΧΙΕΡΕΙΣ τῆς Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας! Οὕτως ὅμως ἐνεργήσαντες, ἐβλασφημήσατε καί ἠρνήθητε τό ΠΝΕΥΜΑ ΤΟ ΑΓΙΟΝ, τόν ΣΤΑΥΡΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΙΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ἠρνήθητε τήν ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ ΤΟΥ καί ἐποδοπατήσατε τήν ΟΜΟΛΟΓΙΑΝ — ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΝ. Δι' αὐτούς τούς λόγους ὄχι μόνον Ἐπίσκοποι δέν εἶσθε ἀλλά περιήλθετε εἰς πολύ δεινοτέραν θέσιν ἀπό ἐκείνην τοῦ Ἰούδα καί ὅλων τῶν ἀνά τούς αἰῶνας αἱρετικῶν·(4).
(Ζητω συγγνωμην από τον πολιον γεροντα Μακαριωτατον Αρχιεπίσκοπον Παχωμιον, που επανεφερα ενα θεμα που καί τον αδικησε καί πικρα τον ελύπησε, καί το οποιον εχει αντιμετωπισθει κανονικως καί ορθοδοξως, καί αρκουντως, εις τα πλαισια του Διαλόγου εν αγαπη καί αληθεια. Ας ελπίσουμε οτι καί αλλοι θα κατανοησουν το λαθος).
Διά τον «Αντιαιρετικόν Αγωνα Γνησιων Ορθοδόξων» (Ιεραποστολή καί Φιλανθρωπία) φυλλάδιον το οποίον εκδίδεται εις τα πλαίσια των σκοπων του ΙΦΣΚΑΕΓΟΧ ΜΑΤΘΑΙΟΣ Ο Α καί του Παραρτηματος αυτου «ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΝ ΦΙΛΟΠΤΩΧΟΝ ΤΑΜΕΙΟΝ» της Ιεράς Μητροπόλεως ΓΟΧ Μεσογαίας, Λαυρεωτικής καί Αχαρνων. Ελάχιστος προς Κύριον ευχέτης Ο Προεδρος του Μητροπολιτικου Φιλοπτωχου Ταμείου + Ο Μεσογαίας, Λαυρεωτικης καί Αχαρνων Κηρυκος." ν
Comments
Post a Comment