ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ
ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ
ΚΟΝΤΟΓΙΑΝΝΗΣ
ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΓΟΧ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ – ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΙΜΙΟΥ
ΣΤΑΥΡΟΥ
ΚΑΙ ΣΤΕΓΗ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο Ε΄, ΚΑΙ
ΤΑ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΘΩΜΑ, ΚΗΡΥΚΟΥ &
ΙΟΥΛΙΤΤΗΣ,
ΜΗΝΑ, ΒΙΚΤΩΡΟΣ, ΒΙΚΕΝΤΙΟΥ ΚΑΙ ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΟΥ ΣΤΟΥΔΙΤΟΥ
Α.Π. 128 ΚΟΡΩΠΙ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2017
Η ΑΠΟ 24 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ
2016 ΠΕΡΙ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΛΗΦΘΕΙΣΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
ΤΩΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΟΥΤΩΣ:
ΓΝΗΣΙΑ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ
ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ
ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ
ΕΔΡΑ:
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ
ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΩΠΙΟΝ ΑΤΤΙΚΗΣ 194 00 Τ.Θ. 54 ΚΟΡΩΠΙ
ΑΤΤΙΚΗΣ ΤΗΛ. 210.6020176.
ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΛΗΦΘΕΙΣΑ
ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΔΡΙΑΝ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ 24ης ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016
Θέμα: Τρόπος ἀποδοχῆς τῶν
ἐκ τῆς αἱρέσεως
τοῦ Οἰκουμενισμοῦ (Νεοημερολογιτῶν καί Παλαιοημερολογιτῶν) προσερχομένων
εἰς τήν Γνησίαν
Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ἡ Ἱερά Σύνοδος
τῆς απανταχού Γνησίας
Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, κατά τήν
συνεδρίαν Αὐτῆς τῆς 24ης
Νοεμβρίου 2016 (ἐ. ἡμ.), εἰς
τό ἐν Στρογγύλῃ
Κορωπίου Ἐπισκοπεῖον τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Μεσογαίας, συγκληθεῖσα ὑπό
τήν προεδρίαν τοῦ
Σεβ. Μητροπολίτου Μεσογαίας, Λαυρεωτικῆς και Αχαρνών κ. Κηρύκου,
παρόντων τῶν μελῶν
Αὐτῆς Σεβ. Μητροπολιτῶν Βράντσεα Ρουμανίας κ. Γεροντίου, Κένυας και
Πάσης Αφρικής κ. Ματθαίου, Κιτίου και πάσης Κύπρου κ. Παρθενίου, Κιέβου και πάσης Ρωσίας κ. Σεραφείμ, Λαρίσης και
Τυρνάβου κ. Αμφιλοχίου, και Ορους Λιβάνου κ. Σεραφείμ ἐπελήφθη τοῦ
θέματος τοῦ τρόπου
ἀποδοχῆς τῶν ἐκ
τῆς αἱρέσεως τοῦ
Οἰκουμενισμοῦ (Νέοημερολογιτῶν
καί Παλαιοημερολογιτῶν) προσερχομένων
εἰς τήν Γνησίαν
Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν.
Ἡ
Ἱερά Σύνοδος λαβοῦσα
ὑπ’ ὅψιν ὅτι:
Α. Ὁ
Οἰκουμενισμός (Νεοημερολογιτικός καί
Παλαιο-ημερολογιτικός) εἶναι αἵρεσις
ἡ ὁποία συγκεφαλαιώνει ὅλας
τάς προηγουμένας καί
καταδεδικασμένας ὑπό τῆς
Ἐκκλησίας αἱρέσεις, ὁδηγοῦσα
εἰς τήν πανθρησκείαν
τοῦ Ἀντιχρίστου.
Β.
Ἡ Ἐκκλησία κατ’ ἀκρίβειαν οὐδέν
Μυστήριον ἀναγνωρίζει τελούμενον
ἐκτός τοῦ Σώματος
Αὐτῆς, θεωροῦσα ταῦτα ὡς
ἄκυρα καί στερούμενα
τῆς Θείας Χάριτος.
Γ. Ἰδίᾳ περί
τοῦ εἰσαγωγικοῦ εἰς
τό Σῶμα τῆς
Ἐκκλησίας Μυστηρίου τοῦ
Ἁγίου Βαπτίσματος, ἡ Ἐκκλησίᾳ
ἄλλοτε χρωμένη οἰκονομίας (Ἐκκλησίαι
Ἑλλάδος καί Κύρπου),
ἐδέχετο τούς ἐπιστρέφοντας
εἰς Αὐτήν διά
χρίσεως Ἁγίου Μύρου καί
ἄλλοτε χρωμένη τήν
ἀκρίβειαν (Ἐκκλησίαι Ρωσίας
καί Ρουμανίας) ἐδέχετο
αὐτούς διά Βαπτίσματος.
Τῆς
αἱρέσεως πλέον παγιωθείσης
καί ἐκτρεπομένης ὁσημέραι
ἔτι περισσότερον, επί πλέον
τοῦ τύπου τοῦ
Ὀρθοδόξου Βαπτίσματος ἤδη
καταργηθέντος ἐν τῆ
πράξει από πολλών δεκαετιών,
ἡ Ἱερά Σύνοδος,
κατακολουθοῦσα τῆ ἀποφάσει
τῆς Πανορθοδόξου Συνόδου
τοῦ 1755, ἀποφασίζει ὅπως ἐφεξῆς
οἱ προσερχόμενοι εἰς
τό Σῶμα τῆς
Γνησίας Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας, γίνονται δεκτοί
διά Βαπτίσματος.
Εἰδικαί περιπτώσεις
κρίνονται ἀναλόγως υπό των κατά
τόπους Επισκόπων, πάντοτε συμφωνως προς την Ορθόδοξον Πατερικήν Παράδοσιν και
Διδασκαλίαν.
Ἡ Ἱερά
Σύνοδος
+
Ὁ Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς ΚΗΡΥΚΟΣ,
Πρόεδρος
+
Ὁ Βράντσεα Μολδαβίας ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ
+
Ὁ Κένυας
και Τανζανίας ΜΑΤΘΑΙΟΣ
+
Ὁ Κιτίου
ΠΑΡΘΕΝΙΟΣ
+ Ο Κιέβου
ΣΕΡΑΦΕΙΜ
+
Ο Λαρίσης και Τυρνάβου ΑΜΦΙΛΟΧΙΟΣ
+
Ο Ορους Λιβάνου και Φοινίκης ΣΕΡΑΦΕΙΜ
Ο
ΑΡΧΙΓΡΑΜΜΑΤΕΥΣ
+
Ιερομόναχος ΣΩΖΟΜΕΝΟΣ ΠΟΛΥΒΙΟΥ
ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΝΤΙΓΡΑΦΟΝ ΕΚ ΤΟΥ
ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ
‘Εκ τῆς Ἱερᾶς
Μητροπόλεως Μεσογαίας και Λαυρεωτικῆς
Comments
Post a Comment