Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ 1/14 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008 ΑΠΟΦΑΣΙΣ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ Η ΕΝΩΣΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ


ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ ΚΑΙ ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ
ΕΠΙΣΚΟΠΕΙΟΝ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣ
 194 00 Τ.Θ. 54  ΚΟΡΩΠΙ ΑΤΤΙΚΗΣΤΗΛ. 210.6020176,  210 2466057


Α.Π.  474             Ἐν Κορωπίω τῆ 1/14  Ἀπριλίου  2008

ΠΡΑΚΤΙΚΟΝ
ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΚΥΠΡΟΥ, ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΕΝΥΑΣ ΣΥΝΕΛΘΟΥΣΗΣ ΤΗΝ 1ην ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2008

Ες τό νομα το Πατρός καί το Υο καί το γίου Πνεύματος, σήμερον τήν 1ην/14ην πριλίου 2008, μέραν Δευτέραν καί περί ραν 10ην π.μ., ες τήν ν Κορωπίω Μητροπολιτικήν μας δραν, συνεκαλέσαμεν τήν Μητροπολιτικήν εράν Σύνοδον τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος, ες ν λαβον μέρος: κ μέν τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος, Σεβ/τος Μητροπολίτης Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς Κήρυκος μετά τν π' Ατόν Κληρικν τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος, τοι, το ερομονάχου π. μφιλοχίου, τν Πρεσβυτέρων π. Θωμ καί π. νδρέου, το τελευταίου κπροσωποντος καί τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν τς Ρωσίας (Κατακομβν), παρισταμένων δέ καί κροωμένων τν σιωτάτων Μοναχν ωαννικίου, Βαρνάβα, Κυρίλλου καί Θεοδώρου. κ δέ τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Κύπρου, Πρεσβύτερος π. Μιχαήλ ωάννου, κπροσωπν καί τήν ν Κένυα φρικς ρθόδοξον εραποστολήν.
Προσευχς προηγηθείσης, πεκαλέσθημεν τήν Χάριν το Παναγίου Πνεύματος, πως φωτίση μς καί κατευθύνη τάς ργασίας μας, μεθ' τόν λόγον λαβεν Πρόεδρος Ατς, Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κήρυκος, στις εσήγαγεν τό ν καί μοναδικόν θέμα, τοι «Η ΕΝΩΣΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ». Δευτερευόντως νέφερεν καί τερα κκρεμοντα θέματα, ς τς «κλογς καί χειροτονίας πισκόπων διά τάς κατά τόπους ρθοδόξους κκλησίας», πλήν τατα δέν συνεζητήθησαν λλά παρεπέμφθησαν, ς κύρια θέματα ες τήν πρώτην εράν Σύνοδον, τήν συγκληθησομένην μέσως μετά τήν νωσιν μετά τς ν Ρουμανία Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, ες ν θά συμμετάσχουν Κανονικς καί οἱ Ἐπίσκοποι Ατς, ς καί ο κπρόσωποι τν ν Κύπρω καί Ρωσία τοπικν κκλησιν.
πί το μοναδικο θέματος τς παρούσης Μητροπολιτικς ερς Συνόδου, γουν πί τοθέματος «Η ΕΝΩΣΙΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΝ ΡΟΥΜΑΝΙΑ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ», Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης κ. Κήρυκος εσάγων τοτο επεν χαρακτηριστικς τι «παροσα Μητροπολιτική ερά Σύνοδος ποτελε συνέχειαν τς προηγηθείσης ερς Συνόδου τς 7-9 Φεβρουαρίου 2008, ποία πί τριήμερον συνεδριάσασα ΑΠΕΦΑΝΘΗ πί το θέματος ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΔΟΧΗ τν πισκόπων καί Πρεσβυτέρων Ατς». Τήν ν λόγω ΑΠΟΦΑΝΣΙΝ εσηγήθη πρός περαιτέρω μελέτην, να πί τ βάσει ατς, διατυπωθ πίσημος ΑΠΟΦΑΣΙΣ τς Μητροπολιτικς Συνόδου, τις μέσως ποσταλήσεται ες τήν εράν Σύνοδον τς Ρουμανικς κκλησίας, ποτελουμένην πό τν Σεβασμιωτάτων πισκόπων Ατς κ.κ. Κασσιανο καί Γεροντίου. Μητροπολιτική ερά Σύνοδος λαβοσα π' ψιν τήν π' ριθμ. 471/9.2.208 ΑΠΟΦΑΝΣΙΝ, καί συσκεψαμένη ν γίω Πνεύματι διετύπωσεν ς κάτωθι τήν σχετικήν ΠΡΑΞΙΝ — ΑΠΟΦΑΣΙΝ:

ΠΡΑΞΙΣ — ΑΠΟΦΑΣΙΣ
ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ
ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΗΣ 1/14.4.2008

Ες τό νομα τς γίας καί μοουσίου καί διαιρέτου Τριάδος, μες Μητροπολίτης Κήρυκος τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς λλάδος καί ο ελαβέστατοι ερες: μφιλόχιος, Θωμς, νδρέας καί Μιχαήλ, συνελθόντες ες εράν Σύνοδον καί κούσαντες το εσηγητο, Σεβ/του κ. Κηρύκου, πί το θέματος τς νώσεως μετά τς ν Ρουμανία Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, κατόπιν μακρς καί προσεκτικς ξετάσεως, αθίς τε, βεβαιώθημεν τι τό πιστόν πλήρωμα τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Ρουμανίας, πό τό 1924 καί μέχρι σήμερον, κράτησεν καί μολόγησεν, μέ τήν δέουσαν κρίβειαν καί συνέπειαν, τήν ρθόδοξον μολογίαν-κκλησιολογίαν ναντι το Νεοημερολιγιτικο σχίσματος, ς καί τν τοιούτων Παλαιοημερολογιτικν, μή ναγνωρίσαν ποτέ τά «μυστήρια» τν Νεοημερολογιτν, τά ποα π' ρχς κήρυξεν κυρα καί μοιρα τς θείας Χάριτος. Σαφς πίσης προέκυψεν τι τό πιστόν λεμμα τν ν Ρουμανία ρθοδόξων, πάντοτε πό τό 1924 ως καί σήμερον, πως κριβς καί τό ν λλάδι τοιοτον, παρέμεινεν δραον καί μετακίνητον ες τήν κκλησίαν, τήν δέ Νεοημερολογιτικήν — Οκουμενιστικήν Καινοτομίαν πέρριψεν ς παγόρευμα το διαβόλου τοΟκουμενισμο.
πί τούτοις ΕΓΚΡΙΝΕΤΑΙ ΟΜΟΛΟΓΙΑ -ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ, ς ατη συνωμολογήθη κατά τήν Μητροπολικήν εράν Σύνοδον τς 9.2.2008, διατυποται δέ καί κατά τήν παροσαν Σύνοδον ς κάτωθι:
α) κατά τό 1924 ντικανονική καί παρά πσαν ρθόδοξον Δεοντολογίαν πιβολή, το πό τν τριν Πανορθοδόξων Συνόδων, κατά τά τη 1583, 1587, 1593 δεδικασμένου καί κατακεκριμένου νέου Παπικο μερολογίου, ς πρώτου βήματος διά τήν εσοδον τς ρθοδόξου νατολς ες τόν Οκουμενισμόν, προεκάλεσεν πραγματικόν σχίσμα, τοι νεργεία σχίσμα μέ ατίας σαφς Δογματικάς, δηλαδή κκλησιολογικάς.
β) Α οτω κατά τό 1924 κ.. προκύψασαι Νεοημερολογιτικαί «κκλησίαι» κατέστησαν αυτάς σχισματοαιρετικάς, διό δέν ναγνωρίζονται τά πό τν «λειτουργν» των τελούμενα «μυστήρια», φο θεία Χάρις, κατά τήν παγίαν καί σταθεράν διδασκαλίαν τν Πατέρων, δέν πενεργε διά καί πί τν σχισματικν.
γ) Ο πανταχο Γνήσιοι ρθόδοξοι Χριστιανοί, Κλρος καί Λαός, ο κατά τό 1924 παραμείναντες ν πσι πιστοί ες τήν Μίαν, γίαν, Καθολικήν καί ποστολικήν κκλησίαν, μηδέν προσθέσαντες καί μηδέν φαιρέσαντες, συνέχισαν καί συνεχίζουν, νά εναι τά πιστά μέλη το Σώματος τς κκλησίας το Χριστο καί ατά τήν κπροσωπον καί τήν κφράζουν.
δ) Α παρεκκλίσεις τν κάστοτε ψευδαδέλφων κ τς πό τό 1924 μολογηθείσης καί διακηρυχθείσης ς νω κκλησιολογίας — μολογίας τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, προεκάλεσαν τά διάφορα σχίσματα, μέ πρτον ν λλάδι, κενο το πρώην Φλωρίνης Χρυσοστόμου, κατά τό 1937. Τό σχίσμα τοτο εχεν καί χει Δογματικήν — κκλησιολογικήν ατίαν, τοι τήν βλάσφημον θεωρίαν τοπρ. Φλωρίνης περί δθεν «δυνάμει καί οχί νεργεία» προκύψαντος σχίσματος τοΠαπικο — Οκουμενιστικο Νεοημερολογιτισμο. Ταύτην τήν κκλησιολογικήν παρέκκλισιν τοπική κκλησία τς λλάδος καί κατόπιν καί τς Κύπρου μετά βδελυγμίας πεστράφη καί κατεδίκασεν.
ε) Παρόμοιον σχίσμα κκλησιολογικς φύσεως, διεπιστώθη τι γένετο καί ες τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν τς Ρουμανίας πό το ποβιώσαντος Γλυκερίου, ποος υοθέτησεν τήν Φλωρινικήν κακοδοξίαν καί κατόπιν ταυτίσθη μετά τς σχισματικς Φλωρινικς παρατάξεως το «Φυλς» κ. Κυπριανο, μετά τς ποίας ο διάδοχοι καί παδοί του συμπορεύονται.
στ) Καί τά πακολουθήσαντα, ν λλάδι καί Κύπρω, νεώτερα σχίσματα το1995 καί το 2005, χουν πολύτως τάς δίας Δογματικάς — κκλησιολογικάς ατίας, μέ τό Φλωρινικόν κατά τό τος 1937, οσία δέ ποτελον διάσπαστον συνέχειαν, προέκτασιν καί διεύρυνσιν κείνου.
ζ) φ' λων ατν τν σχισματοαιρετικν, το 1995 καί το 2005, πεχειρήθη, πλήν νεπιτυχς, διακοπή τς γνησίας καί νοθεύτου ποστολικς Διαδοχς, τόσον μέ τήν κατά τό 1971 ποτυχοσαν «χειροθεσίαν», σον καί μέ λας τάς σχετικάς μετά τό 1971 πλαγίας καί δολίας μεθοδείας καί τέλος, μέ τήν πό τό 2003 θρασεαν καί προκάλυπτον γενικήν των παναχώρησιν, κ τς οσία καί πράγματι συγχωρητικς εχς, ν τόν κτώβριον το1971 δέχθη ερά Σύνοδος ν λλάδι, ες χειροθεσίαν! Οτω πεδίωξαν χι μόνον νά προσβληθ ποστολική Διαδοχή, λλά καί νά ποβ κενή περιεχομένου καί ἡ Ὁμολογία — κκλησιολογία. Οτω πως θά πεβάλετο περί «δυνάμει» θεωρία το πρ. Φλωρίνης, καί θά «λυεν τό παλαιομερολογιτικόν πρόβλημα» μόλις ποβιώσας νεοημερολογίτης ρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος. Τέλος γένετο δεκτόν φ' λων τι δέν νοεται νά μολογ τις τι ο Νεοημερολογται εναι σχισματοαιρετικοί, λλ' διος νά χη τήν ποστολικήν Διαδοχήν παρά Νεοημερολογιτν Παλαιοημερολογιτν κοινωνούντων μετά τν Νεοημερολογιτν — Οκουμενιστν.
πί τ βάσει ατς τς ΚΟΙΝΗΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ — ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ, τέθη πρός μελέτην καί τό θέμα τς ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ ες τήν Γνησίαν ρθόδοξον Ρουμανικήν κκλησίαν, ποία, μετά τό 1924, δοκιμάσθη δεινς λόγω τν σκληρν διωγμν καί πό τήν λλειψιν ρχιερέων καί ν τινι χρόνω καί ερέων, μέχρις του προσλθεν καί νέλαβε νά ποιμάνη Ατήν πίσκοπος Βίκτωρ Λέου, ὁ ὁποος τό 1967, πό διαζούσας διωκτικάς συνθήκας, μή πάρχοντος δευτέρου, χειροτόνησεν μόνος του, τόν ερομόναχον Νήφωνα ες πρτον ρχιερέα.
πί το ν λόγω θέματος καί μέ βάσιν τάς στορικάς πηγάς καί τάς διαβεβαιώσεις τς πό τόν Σεβ/τον κ. Γερόντιον ξαρχίας, καί πό τό φς τς μολογίας — κκλησιολογίας, ξητάσθη καί ποστολική Διαδοχή τν τριν ρχιερέων, ο ποοι κατά τό 1949, ν Μονάχω τς Γερμανίας, χειροτόνησαν ες πίσκοπον τόν ερέα Βασίλειον Λέου, δη λαβόντα τό μοναχικόν σχμα καί μετωνομασθέντα ες Βίκτωρα. π' ατο προέκυψεν τι ο ρχιερες Σεραφείμ, Στέφανος καί Φίλιππος, ο ποοι τό 1949 χειροτόνησαν ες πίσκοπον τόν Βίκτωρα, σαν παλαιοημερολογται ν τόπω καί χρόνω, χωρίς πό τά μέχρι σήμερον πάρχοντα ντοκουμέντα νά προκύπτη σαφς, άν εχον καί κήρυσσον, καί πρό καί μετά τήν χειροτονίαν, τήν πολύτως καθαράν μολογίαν — κκλησιολογίαν.
π' ατο λήφθησαν π' ψιν, σα ν τ ερημένη ΑΠΟΦΑΝΣΕΙ διετυπώθησαν, ς καί σχετική διδασκαλία το γίου Θεοδώρου το Στουδίτου, στις ποφαίνεται: «κζητήσωμεν τοίνυν καί πολυπραγμονήσωμεν, παρ' ο φείλομεν κοινωνσαι, ε τήν πίστιν μολογοίη ρθήν, ε μή χρήμασι κεχειροτόνηται, ε μή τι λλο τν κατά τόν βίον ατοῦ ὑποπτευομένων καί κουσμένων σφαλερν ληθές. Ε δέ τι τήν χειροτονίαν καταγομένην χει πό το δενος, ετε ξ αρετικοετε κ χρηματοχειροτονήτου, ατός δέ οτε αρετικός οτε ν γνώσει κ χρηματολήπτου ετουν Σιμωνιανο κεχειροτονημένος, μολογοίη δέ μως τήν πσαν λήθειαν, τήν τε πίστιν φυλάττειν καί τούς κανόνας παρατρώτους, τούς τε κατ' μφότερα παρατετραμμένους ποβαλλόμενος, οδείς μν λόγος ποχς πρός ατόν· κατάγνωστος γάρ τοιοτος κατά τούς προδεδηλωμένους γίους, καί δι' ατν κατά πάντας».
Κατόπιν τούτων πικαλεσθέντες τήν Χάριν το Παναγίου Πνεύματος, μελετήσαμεν περαιτέρω μετά προσοχς καί συνέσεως τό θέμα, μέ δεδομένον τι ργαζόμεθα διά τήν νωσιν οχί μετά προσώπου τινός προσώπων, λλά μετά μις τοπικς ρθοδόξου κκλησίας, ν προκειμένω μετά τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Ρουμανίας, ποία παραμείνασα πολύτως ρθόδοξος διεφύλαξεν πό τό 1924 ΑΚΑΙΝΟΤΟΜΗΤΟΝ ΕΝ ΠΑΣΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΝ, διό Μητροπολιτική ερά Σύνοδος, μοφώνως ΑΠΕΚΛΕΙΣΕΝ οανδήποτε λλην ντιμετώπισιν τοθέματος τς ποστολικς Διαδοχς το πισκόπου Βίκτωρος καί τν διαδόχων του, μέχρι καί τν πισκόπων κ.κ. Κασσιανο καί Γεροντίου, τοι πέκλεισεν τό νδεχόμενον χειροθεσίας π' ατν, διότι ατη ( χειροθεσία) φορτούς σχισματικούς. ν προκειμένω, λαμβάνοντες σοβαρς π' ψιν καί τό γεγονός, τι ν τ ρθοδοξία, ερά Σύνοδος, ς θεος θεσμός (ργανον), κατευθυνομένη πό το γίου Πνεύματος καί πό τό φς τς ρθοδόξου μολογίας — κκλησιολογίας τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Ρουμανίας, δύναται δι' ποφάσεώς Της, νά προσεπικυρώση καί ναγνωρίση τάς ν λόγω χειροτονίας.
ΟΘΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ:
ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ τήν ν τει 1949 χειροτονίαν το πρώτου πισκόπου τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Ρουμανίας, Βίκτωρος Λέου, πό τήν ποίαν (χειροτονίαν) χει σήμερον τήν ποστολικήν Διαδοχήν Γνησία ρθόδοξος κκλησία τς Ρουμανίας. σαύτως ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΜΕΝ καί τήν ν τόπω καί χρόνω, τοι, λόγω το διωγμο καί μή πάρχοντος τέρου ρθοδόξου πισκόπου, καθ' πέρβασιν τς Κανονικς τάξεως πό μόνου το πισκόπου Βίκτωρος Λέου, χειροτονίαν ες πίσκοπον το γιορείτου ερομονάχου Νήφωνος, (1967), καθώς καί τάς ν συνεχεία πό το πισκόπου Νήφωνος μέ τό σύμψηφον το πισκόπου Βίκτωρος τελεσθείσας χειροτονίας τν πισκόπων Κλήμεντος, Κασσιανο καί Γεροντίου, ς Κανονικάς, ρθοδόξους καί γκύρους. θεν τήν κκλησιαστικήν νωσιν καί κοινωνίαν ν τ κοιν γίω Ποτηρίω μετά τς ν Ρουμανία Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας θεωρομεν χι μόνον ΑΚΩΛΥΤΟΝ, λλά καί ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗΝ.
νακοίνωσις καί κατόπιν ἡ ἐκτέλεσις τς παρούσης Πράξεως — ποφάσεως νατίθεται ες τόν Πρόεδρον τς Μητροπολιτικς ερς Συνόδου, τόν Σεβασμιώτατον Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς κ. Κήρυκον, στις δέον νά κοινοποιήση τήν παροσαν ες τούς πισκόπους καί ερες τς ν Ρουμανία τοπικς δελφς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας, να πό κοινο προσδιορίσωσι τήν μέραν, καθ' ν θά τελεσθ ερόν Συλλείτουργον τν πισκόπων καί ερέων τν τοπικν κκλησιν λλάδος καί Ρουμανίας, μέ τήν συμμετοχήν καί κπροσώπων τν τοπικν κκλησιν Κύπρου, Ρωσίας καί Κένυας. Πρό το συλλειτούργου τούτου, θά ναγνωσθ καί διακηρυχθ παροσα, διά δέ τς ν τατ γίω Ποτηρίω κοινωνίας, πισφαγισθήσεται ν τ νί γίω Σώματι τς Καθολικς το Χριστο κκλησίας γία νότης. Τούτου λου, εδοκία καί χάριτι το ΤριαδικοΘεο λοκληρωθησομένου, νέα Κανονική καί ρθόδοξος Σύνοδος, Κανονικς καί κατά τήν κκλησιαστικήν δεοντολογίαν συνερχομένη, πιληφθήσεται Κανονικς καί ρμοδίως λων τν φλεγόντων καί κκρεμούντων θεμάτων ες τάς χειμαζομένας τοπικάς κκλησίας το Χριστο.
Ες βεβαίωσιν καί μαρτυρίαν τς ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ — ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑΣ καί τς ΕΠΙΚΥΡΩΣΕΩΣ καί ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΔΟΧΗΣ τν πισκόπων καί Πρεσβυτέρων τς Γνησίας ρθοδόξου κκλησίας τς Ρουμανίας, διετυπώσαμεν τήν παροσαν ΠΡΑΞΙΝ — ΑΠΟΦΑΣΙΝ, τις νεκρίθη καί πεφασίσθη μοφώνως καί πογράφεται ες δόξαν Πατρός καί Υο καί γίου Πνεύματος. μήν.

Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΗ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟΣ

Διά τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν τς λλάδος
+ Μεσογαίας καί Λαυρεωτικς Κήρυκος
+ ερομόναχος μφιλόχιος Ταμπουρς
+ Πρωτοπρεσβύτερος Θωμς Κοντογιάννης
Διά τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν Κατακομβν Ρωσίας
+ ερεύς νδρέας Σίντνιεβ
Διά τήν Γνησίαν ρθόδοξον κκλησίαν τς Κύπρου
καί τήν ες Κένυαν εραποστολήν
+ ερεύς Μιχαήλ ωάννου

Comments

Popular posts from this blog

Η ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΝΟΥΦΡΙΟΥ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΠΙΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ

ΕΚΑΤΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΟΥ ΣΥΝΟΔΙΚΗ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,

ΠΕΡΙ ΙΣΟΒΙΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΠΑΥΣΕΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΩΝ (Α. ΒΑΒΟΥΣΚΟΥ)