Οι ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣΤΕΦΑΝΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΗΣ ΤΑΞΕΩΣ, ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ
Η ΤΡΑΓΙΚΟΤΗΣ !
Σεβασμιώτατε κ.Κήρυκε,την ευχή σας. Είναι πραγματικώς τραγικόν,κάθε μία ομάς ,η οποία εξήλθε του Σώματος της Εκκλησίας, και ομιλώ τόσο για τους πέντε πρώην επισκόπους,όσο και για τους Νικολαοστεφανίτες, επανέφερε τις αιρέσεις εκείνες , οι οποίες ταλαιπώρησαν για πολλούς αιώνες την Ορθοδοξίαν και τις οποίες κατεδίκασε με φρικτά αναθέματα η Εκκλησία. Οι πέντε και οι οπαδοί τους,ταυτίζουν τα Φυσικά Ιδιώματα με τις Υποστάσεις ενώ, κατά τον Άγιον Γρηγόριο τον Παλαμά, ουδείς εκ των Προφητών έστι εν ΥΠΟΣΤΗΜΑΤΙ και ουσία Θεού,κατασκευάζουν εικόνα προσώπου του Θεού Πατρός και εικόνα προσώπου του Αγίου Πνεύματος,τα τοποθετούν δίπλα στην πραγματική Υπόσταση του Κυρίου και τα ονομάζουν : άλλοτε εικόνα τριών προσώπων και άλλοτε συμβολική εικόνα της αγίας τριάδος,ενώ ,ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ , τα άλλα είναι απλά ΣΥΜΒΟΛΑ ,τα οποία ,σύμφωνα με την ΑΠΟΦΑΝΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ Β' ΣΥΝΟΔΙΚΌ ΤΟΜΟ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΘΕΟΣ. Πράττουν,δηλαδή,αυτό που έκανε και δίδασκε ο Ακίνδυνος ,οποίος έλεγε ότι στην Βάπτιση του Κυρίου κατήλθε η Υπόστασις του Αγίου Πνεύματος και όχι η Χάρις Αυτού. Οι Νικολαοστεφανίτες,τώρα,κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουν οι Λατίνοι και όλοι οι λατινίζοντες,οι οποίοι άλλοτε ταυτίζουν την Εκπόρευσι του Αγίου Πνεύματος με την Αποστολή Του,άλλοτε ταυτίζουν τα Φυσικά Ιδιώματα με την Φύσι,άλλοτε τα Υποστατικά Ιδιώματα με την Υπόσταση κοκ. Οι Νικολαοστεφανίτες,λοιπόν, υιοθετώντας τις αιρετικές θεωρίες των νεοημερολογιτών, Ρωμανίδη και κ. Ιεροθέου Βλάχου,οι οποίες είναι ΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ΑΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ,οι οποίες ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς τονίζει εκκωφαντικώς στους Λατίνους ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΙΖΟΝΤΑΣ Νικολαοστεφανίτας,ότι :<< τα φυσικά ου φύσις,ώσπερ ουδέ τα υποστατικά υπόστασις >> .
Σεβασμιώτατε κ.Κήρυκε,την ευχή σας. Είναι πραγματικώς τραγικόν,κάθε μία ομάς ,η οποία εξήλθε του Σώματος της Εκκλησίας, και ομιλώ τόσο για τους πέντε πρώην επισκόπους,όσο και για τους Νικολαοστεφανίτες, επανέφερε τις αιρέσεις εκείνες , οι οποίες ταλαιπώρησαν για πολλούς αιώνες την Ορθοδοξίαν και τις οποίες κατεδίκασε με φρικτά αναθέματα η Εκκλησία. Οι πέντε και οι οπαδοί τους,ταυτίζουν τα Φυσικά Ιδιώματα με τις Υποστάσεις ενώ, κατά τον Άγιον Γρηγόριο τον Παλαμά, ουδείς εκ των Προφητών έστι εν ΥΠΟΣΤΗΜΑΤΙ και ουσία Θεού,κατασκευάζουν εικόνα προσώπου του Θεού Πατρός και εικόνα προσώπου του Αγίου Πνεύματος,τα τοποθετούν δίπλα στην πραγματική Υπόσταση του Κυρίου και τα ονομάζουν : άλλοτε εικόνα τριών προσώπων και άλλοτε συμβολική εικόνα της αγίας τριάδος,ενώ ,ΠΡΟΣΩΠΟΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ , τα άλλα είναι απλά ΣΥΜΒΟΛΑ ,τα οποία ,σύμφωνα με την ΑΠΟΦΑΝΣΗ ΠΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΣΤΟ Β' ΣΥΝΟΔΙΚΌ ΤΟΜΟ,ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΘΕΟΣ. Πράττουν,δηλαδή,αυτό που έκανε και δίδασκε ο Ακίνδυνος ,οποίος έλεγε ότι στην Βάπτιση του Κυρίου κατήλθε η Υπόστασις του Αγίου Πνεύματος και όχι η Χάρις Αυτού. Οι Νικολαοστεφανίτες,τώρα,κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουν οι Λατίνοι και όλοι οι λατινίζοντες,οι οποίοι άλλοτε ταυτίζουν την Εκπόρευσι του Αγίου Πνεύματος με την Αποστολή Του,άλλοτε ταυτίζουν τα Φυσικά Ιδιώματα με την Φύσι,άλλοτε τα Υποστατικά Ιδιώματα με την Υπόσταση κοκ. Οι Νικολαοστεφανίτες,λοιπόν, υιοθετώντας τις αιρετικές θεωρίες των νεοημερολογιτών, Ρωμανίδη και κ. Ιεροθέου Βλάχου,οι οποίες είναι ΠΑΤΕΡΙΚΩΣ ΑΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΤΑΥΤΙΖΟΥΝ ΤΑ ΑΚΟΙΝΩΝΗΤΑ ΥΠΟΣΤΑΤΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΣΤΑΣΕΙΣ,οι οποίες ΚΟΙΝΩΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΦΥΣΗ, ΣΤΑ ΦΥΣΙΚΑ ΙΔΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ. Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς τονίζει εκκωφαντικώς στους Λατίνους ΚΑΙ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΛΑΤΙΝΙΖΟΝΤΑΣ Νικολαοστεφανίτας,ότι :<< τα φυσικά ου φύσις,ώσπερ ουδέ τα υποστατικά υπόστασις >> .
Comments
Post a Comment