ΒΑΠΤΙΣΜΑ, ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ
ΑΠΟ ΕΠΙΣΤΟΛΗΝ ΒΡΕΣΘΕΝΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΥ, ΠΕΡΙ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΩΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙ
ΓΝΗΣΙΑ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ - ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΩΝ
ΤΟΜΕΥΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
«Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ»
4ον ΧΙΛΙΟΜ. ΛΕΩΦ. ΚΟΡΩΠΙΟΥ – ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΥ
Τ.Θ. 54 194 00 ΤΗΛ. 210 6020176, 6977290326
Α.Π. 812 20 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2016
ΤΟ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΤΙΚΟΝ, ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΝ ΚΑΙ ΑΝΤΙΑΙΡΕΤΙΚΟΝ ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ «Ο ΚΗΡΥΞ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ» ΣΥΝΤΑΣΣΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΕΠΟΙΚΟΔΟΜΗΝ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΥΠΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΜΕΣΟΓΑΙΑΣ, ΛΑΥΡΕΩΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΧΑΡΝΩΝ ΚΗΡΥΚΟΥ, ΤΟΠΟΤΗΡΗΤΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΑΤΤΙΚΟΒΟΙΩΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΓΝΗΣΙΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΕΚΔΙΔΕΤΑΙ ΔΕ ΜΕΡΙΜΝΗ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΔΙ ΤΗΣ ΣΤΑΥΡΟΠΗΓΙΑΚΗΣ - ΙΕΡΟΣΥΝΟΔΙΚΗΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ & ΤΟΥ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΙΚΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ – ΣΤΕΓΗΣ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ, ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ, ΑΓΙΑΣ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΚΑΙ ΑΓΙΟΥ ΘΕΟΔΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΚΑΥΚΑΣΟΥ ΚΟΡΩΠΙΟΥ ΑΤΤΙΚΗΣ
Ο ΑΓΙΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΜΑΤΘΑΙΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΝΕΟΗΜΕΡΟΛΟΓΙΤΩΝ, ΟΠΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΕΚ ΜΙΑΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΤΟΥ ΕΚΔΟΘΕΙΣΗΣ ΕΝ ΕΤΕΙ 1937
«… Αὕτη ἔστιν ἡ ὑγιαίνουσα πίστις τῶν Ὀρθοδόξων Γνησίων Χριστιανῶν καί ὑπέρ αὐτῆς τόν διωγμόν εὐχαρίστως ὑπομένομεν. Ἀπό ταύτης ἐξέκλιναν οἱ δύο τέως Ποιμένες τῆς Ὀρθοδοξίας καί συμποιμένες. Ἀποκρούομεν δέ τήν συκοφαντίαν, ὅτι τάχα ἡμεῖς ἀναβαπτίζομεν ἤ ἐπιζητοῦμεν νά ἐπαναλαμβάνωμεν τήν Ἱεροπραξίαν τοῦ Γάμου. Ζητοῦμεν μόνον, κατά καθῆκον Ἱερόν ὅπερ ἔχομεν, ν' ἀκολουθῶμεν ὡς Γνήσιοι καί Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί τήν Ἱεράν Ἐκκλησιαστικήν Παράδοσιν, καί συμφώνως πρός αὐτήν, νά κατευθύνωμεν εἰς νομάς σωτηρίους τούς πιστούς, καί τούς προσερχομένους εἰς τήν γνησίαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησίαν, ἐνηλίκους μέν ὄντας, νά δεχώμεθα διά λιβέλλου, τά δέ βρέφη, βεβαπτισμένα ὑπό Σχισματικῶν ἀναμυρώνωμεν κατά τόν Α' τοῦ Μέγ. Βασιλείου κανόνα. ...".
ΥΓ. Τό ανωτέρω κείμενον μᾶς ἀπεστάλη ὑπό ὀρθοδόξου, ὁ ὁποῖος καταγίνεται εις την μελέτην των Εκκλησιολογικῶν θεμάτων, μέ τήν σημείωσιν ὅτι τότε τά περισσότερα παιδία ἐβαπτίζοντο παρά Κληρικῶν οἱ ὁποῖοι ἔλαβον τό βάπτισμα ἤ τήν Ἱερωσύνην παρά Ὀρθοδόξων, ἀλλά σήμερον 80 ἔτη μετά τό σχίσμα (ἡμερολογιακόν οἰκουμενιστικόν) οἱ Κληρικοί τού νέου Ἡμερολογίου πέραν τού ὅτι ἀπαξάπαντες ἐχειροτονήθησαν παρά σχισματοαιρετικῶν ἔχουν ἀλλοιώσει καί τόν ὀρθόδοξον τύπον τού βαπτίσματος.
Ἑπομένως κατά τήν γνώμην τού ἀδελφού ἐπιστολογράφου ειναι καιρός ἡ Πανορθόδοξος Ἱερά Σύνοδος νά λάβη ἀπόφασιν καί ἐπί τού θέματος τούτου, τό ὁποῖον ἀπασχολεῖ καί ὅσους ἐκ τῶν νεοημερολογιτῶν συνειδητοποιοῦν τήν σημερινήν ἀποστασίαν των ποιμένων των, οἱ ὁποῖοι ὄχι πλέον θεωρητικά, ἀλλά ἐν τῆ πράξει ἐταυτίσθησαν μέ τόν Παπισμό καί με ὅλας τάς αἱρέσεις.
Ἡ ἀπάντησις τής στήλης ἐπί τῆς προτάσεως αὐτῆς εἶναι ὅτι ἤδη ἀπό τού 1983 ἡ Ἱερά Σύνοδος ἀπεφάσισεν νά τελῶνται ἐξ' ὑπαρχῆς αἱ μή κατά τόν ὀρθόδοξον τελούμεναι βαπτίσεις ἐν τῶ Νεοημερολογιτισμῶ, (ἤτοι ἐπαναλαμβάνει τό ἀποδεδειγμένως δι' ἐπιχύσεως ἤ περιχύσεως ἤ διά ραντισμού τελούμενον ὑπό τῶν νεοημερολογιτῶν ἤ καί ψευδοπαλαιοημερολογιτῶν "βάπτισμα"), κατά δέ τήν πρόσφατον συνεδρίασιν τῆς 'Ενδημούσης, ετέθη το θέμα τοῦτο εἰς τήν Ἡμερησίαν Διάταξιν τῆς ἑπομένης συνεδριάσεως τῆς Πανορθοδόξου Ἱερᾶς Συνόδου.
Προς Κύριον ευχέτης
+ Ο Μεσογαίας, Λαυρεωτικής
και Αχαρνών Κήρυκος
Comments
Post a Comment